פייסבוק עוזרת למשתמשים ליצור קשר

פייסבוק מציגה תכונה חדשה שנמצאת בשלבי בטא, שתאפשר למשתמשים ליצור קשר בפרטיות עם בעלי Pages. האם זהו הסוף לתלונות פומביות?

מקור: יח"צ

אם יצא לכם ליצור קשר עם דף מותג בפייסבוק, בוודאי הבנתם את הכוח הטמון בפרסום תלונה או פרגון על גבי הקיר הפומבי. אך מה קרה אם רציתם ליצור קשר עם בעלי הדף בפרטיות על מנת שיצרו איתכם קשר? נדמה שכרגע פייסבוק עובדת על תשובה בדיוק לשאלה זו.

פרטיות עבור המשתמשים

פייסבוק אישרה השבוע כי היא בודקת אפשרות חדשה התאפשר למשתמשים לתקשר באופן פרטי עם בעלי דפים ברשת החברתית. התכונה, שתקרא ככל הנראה Private Messages for Pages, תאפשר למשתמשים ולבעלי הדפים לנהל דו שיח אישי ופרטי אחד עם השני, כך ששאר המשתמשים בדף המותג לא יוכלו להיות עדים לה.

כך, משתמש אשר נתקל בבעיה או מעוניין לברר עניין מסויים עם בעל הדף, לא יצטרך לכתוב את פנייתו בפומבי – שליחת הודעה פרטית לא תיצור “ניוז” בפיד הכללי ולא תיצור את האפקט שפייסבוק וכמובן בעלי הדפים היו מעוניינים לייצר. במידה והמשתמשים יבחרו לשבח חברה דרך הודעה פרטים – הדפים עלולים לאבד את האפקט החיובי של מעורבות הקהל ולא יהיו מסוגלים להציג את הנכונות שלהם לעזור לעיני כל, כמו גם יפספסו את הפרסום שיופיע בפיד המשתמש, שיודע כי עשה Like למותג מסויים או כתב לו הודעה מסויימת.

לבעלי הדפים תהיה אפשרות לבחור האם הם מעוניינים לקבל הודעות פרטיות או לא. במידה ויאפשרו זאת – המשתמשים יוכלו לפנות אליהם בפרטיות, גם אם לא עשו Like לדף. חשוב לציין כי בעלי הדפים אינם יכולים ליזום את השיחות הפרטיות, אלא אם כן המשתמשים הגיבו או פרסמו על גבי הקיר שלהם – או יזמו את יצירת הקשר.

בעוד שנראה כי בעולם חוששים מאיבוד האפקט החיובי לדפים, נדמה שבארץ החברות ישמחו לפתוח את האופציה ולהשתמש בה כמה שיותר. נדמה שחלק נרחב מההודעות המפורסמות על גבי דפיהם של נותני שירות הן דווקא שליליות וכעת מנהלי המותג יוכלו “להכריח” את המשתמשים לשתף את הסיפור בצורה פרטית ולא עם כולם.

מאזן הכוחות

בספטמבר האחרון, פייסבוק הסירה את אפשרות העדכון שהייתה לבעלי דפים במסגרתה יכלו לשלוח הודעות המוניות לכלל האנשים שעשו להם Like. בעוד שהייתה זאת שיטה טובה עבור בעלי המותג לדבר עם לקוחותיהם, נדמה כי למשתמשים מעולם לא הייתה דרך קלה ליצור קשר בפרטיות עם בעלי הדף – אלא אם כן נפתחה לשונית מיוחדת עבור כך המבקשת מהם לשלוח מייל או פנייה.

בעוד שכרגע השירות נמצא בשלבי הבטא המוקדמים שלו ועדיין לא ידוע מתי ישוחרר לציבור הרחב, פייסבוק אכן מאשרת את הידיעות ומסבירה שכרגע בודקת את התכונה החדשה. כרגע נראה כי אין מדובר בצעד חיובי עבור המשתמשים, אלא דווקא עבור בעלי הדפים – אך נאלץ לחכות ולראות כיצד יבחרו החברות ליישם זאת, אם בכלל.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

1 תגובה על "פייסבוק עוזרת למשתמשים ליצור קשר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
שי
Guest

מעולה!!!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: