גיוס: PowerInbox הישראלית מגייסת 6.5 מיליון דולר כדי להפוך כל מייל משעמם לדינמי

החברה פיתחה טכנולוגיה שביכולתה להתאים באופן דינמי, בזמן אמת ובאופן אישי את הודעת המייל, כך שתניב את ה-Engagement הגבוה ביותר, ולא תישלח מיד לתיקיית הספאם או תימחק על ידי הנמען

מקור: PowerInbox

מקור: PowerInbox

חברת PowerInbox אשר פיתחה כלים שביכולתם להגביר את יעילותם של מיילים שיווקיים פי 8, הודיעה היום (ד׳) על השלמת סבב גיוס A בסך 6.5 מיליון דולר. סבב הגיוס הנוכחי שאותו הובילו Genesis Partners, Battery Ventures ו-Maverick Ventures ביחד עם המשקיעים הקיימים, יאפשר לחברה לפתח כלים ויישומים נוספים לאימייל וכך להגדיל את אחוז ה-Engagement עבור מפרסמים.

בקצרה, PowerInbox מספקת למשווקים פתרונות דואר אלקטרוני מותאמים אישית שמטרתם היא להגדיל את ההכנסות ואת Engagement הנמענים. אחד הפתרונות הוא ה-RevenueStripe, פתרון מבוסס דוא״ל הכולל המלצות תוכן מותאמות אישית במטרה להגביר את מעורבות הקורא. הפתרון השני הוא DynamicMail, אשר מאפשר לשלוח בתוך המייל תוכן דינמי הכולל סרטונים, שכן כידוע אחת הדרכים הכי מוצלחות להעביר מסר היא דרך וידאו, וארגונים גם ככה משקיעים בסרטונים אז למה לא לצרף אותם אל תוך המייל?

צמיחה של 2000% ברווחים

PowerInbox מאפשרת לכל משווק או מפרסם, לצורך העניין גיקטיים, לשלוח למשתמשים שלהם מייל דינמי, בזמן אמת ואישי; כשאומרים דינמי, הכוונה היא למייל שיכלול אנימציה, קרוסלה או אפילו תוכן וידאו; בזמן אמת – אומר שניתן לשלב תוכן ברגע שהוא מתרחש, כמו למשל פיד הטוויטר, האינסטגרם או שלושת המאמרים האחרונים שפורסמו בגיקטיים, בהתאם למועד בו פתח הנמען את המייל; משמעותה של האופציה השלישית, שמאפשרת להתאים כל מייל באופן אישי, היא שניתן להתאים את התוכן שיופיע בפני כל נמען של הניוזלטר בהתאם לתוכן שבדרך כלל מעניין אותו. כלומר, אם אני נוטה לקרוא כתבות על גאדג׳טים חדשים בגיקטיים, כתבות רלוונטיות יופיעו עבורי. בסופו של דבר, שילוב שלוש התכונות הללו בכל מייל שנשלח מאפשר להגדיל את שיעור ה-Engagememnt בלמעלה מ-30%, זאת בהשוואה למיילים ׳סטנדרטיים׳.

ההון שגויס ישמש את החברה כדי להאיץ את הצמיחה שהיא חוותה בשנת 2015; במהלך השנה חלה עליה של 700% באימיילים שנשלחו באמצעות הטכנולוגיה שפיתחה, מה שהוביל לצמיחה של 2000% ברווחים. הפתרונות שמציעה PowerInbox מוטמעים כעת בלמעלה מ-2.5 מיליארד אימיילים שנשלחים מידי חודש באמצעות 500 ניוזלטרים. בין לקוחות החברה ניתן למנות שמות די מוכרים כגון HBO, Gerneral Motors ו-CNN.

PowerInbox נולדה כתוצאה ממיזוג בין חברת ActivePath הישראלית שנוסדה על ידי אריה מרגי, וחברת PowerInbox האמריקאית בשנת 2012. בסופו של יום הוחלט לאמץ את השם של החברה האמריקאית, וכיום מחזיקה החברה במשרדים בפתח תקווה ובניו יורק. החברה מתקיימת באמצעות שני מודלים כלכליים; האחד, לקוחות משלמים תעריף חודשי קבוע עבור השירות, והמודל השני מבוסס על חלוקת הכנסות בין PowerInbox למפרסמים, בו המפרסמים מציגים מודעות או תוכן בניוזלטרים שנשלחים באמצעות השירות, וחלק מהרווחים הולכים לחברה הישראלית. סבב הגיוס שסגרה החברה יאפשר לה גם להגדיל את צוות העובדים בארץ ובחו״ל בכל הקשור לניהול מוצר, שיווק, מכירות ופיתוח.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח.

הגב

3 Comments on "גיוס: PowerInbox הישראלית מגייסת 6.5 מיליון דולר כדי להפוך כל מייל משעמם לדינמי"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
יעל
Guest

האמת, זו באמת מדיה מבוזבזת ומטורגת להפליא. מעניין איך ילך להם

פיהווווווווק
Guest
פיהווווווווק

מיאוס, גועל, אנטגוניזם שחוזר כמו בומרנג, מיותר, מיצינו לפני 8 שנים.

yaron
Guest

תשקיעו את הכסף והמאמצים שלכם בקידמה צרו עולם טוב יותר במקום לבנות את הדבר הבא שיקח את תשומת ליבי ממה שחשוב לטובת פרסומת של מוצר או שירות שאני לא צריך, דיי עם הספאם!, נמאסתם, אתם מקדמים את תרבות הספאם אתם מבזבזים זמן בלבזבז לאחרים את הזמן, אתם עושים משהו רע עם החיים שלכם ומרעים לאחרים על הדרך, תתעוררו!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: