הסטארטאפ הישראלי Plantt רוצה להזריק קצת AI לשירות הלקוחות ומגייס לזה כסף

הסטארטאפ הישראלי פלאנט, שהוקם על ידי יוצאי OrCam, משתמש ב-AI כדי לשפר את מערך שירות הלקוחות של חברות

המערכת של פלאנט | מקור: Plantt.io

הסטארטאפ הישראלי Plantt.io, המפתח מערכת לייעול שירות הלקוחות של חברות, הודיע על השלמת סבב גיוס של מיליון דולר מקרן ההון סיכון האמריקאית GoAhead Ventures. בגיוס השתתפו גם תוכנית ההאצה Fusion LA ליזמים ישראלים בארה”ב (בה לקחה חלק החברה במאי האחרון), וכן משקיעים פרטיים מישראל וארה”ב.

לשדרג את שירות הלקוחות בכל האפיקים ממקום אחד

Plantt.io (פלאנט) פיתחה פלטפורמה שמטרתה לסייע לחברות בייעול שירות הלקוחות על ידי שימוש בבינה מלאכותית. הטכנולוגיה של פלאנט לומדת ומנתחת איך החברה מתקשרת עם לקוחותיה, בין אם זה באמצעות שיחות טלפון, אימיילים, צ’אט או כל מערכת תקשורת אחרת, על מנת לאתר בעיות ולהבין היכן וכיצד ניתן להוסיף אוטומציה לתהליך. ברגע שהמערכת של החברה מזהה את צווארי הבקבוק והנושאים הנפוצים ביותר בקרוב לקוחות החברה, היא בונה אוטומטית דיאלוג שיחה, שדואג לתת את התשובות והמידע הרלוונטיים ללקוח בערוץ שבו הוא פונה תוך כדי הורדת הלחץ והעומס מצוות התמיכה.

בשיחה עם גיקטיים אומר מנכל פלאנט, דן לשם, כי המערכת שפיתחה החברה שלו מתבססת על התקשורת הקיימת של החברה עם לקוחותיה בין אם מדובר על מוצר מוכר (Zendesk, Intercom, etc) או מערכת שפותחה עצמאית בתוך החברה, ומנתחת את כל המידע הקיים.

“המערכת שלנו מזהה את הנושאים הנפוצים ביותר ו’דפוסי שיחה’ שניתן לייעל. בתמורה היא עוזרת לחברה להבין באיזה אזורים כדאי למקד את כלי האוטומציה שלהם, והיכן הם יכולים לעזור”, אומר לשם. בנוסף, הלקוחות של פלאנט יכולים לייצר באמצעות המערכת “עוזרים דיגיטליים” מבוססי בינה מלאכותית המאומנים על סמך אינטרקציות ושיחות קודמת, במטרה לעזור ולפתור את פניות הלקוחות – בין אם בצ’אט, הודעות, שיחות קוליות, צ’אטבוטים וכל אמצעי תקשורת בו משתמשים הלקוחות.

כל העדכונים מחכים לכם בערוץ הטלגרם של גיקטיים כל העדכונים מחכים לכם בערוץ הטלגרם של גיקטיים להצטרפות לערוץ הטלגרם שלנו לחץ כאן

בפלאנט מדגישים כי מוצר החברה אינו צ’אטבוט, אשר לדבריהם תלויים במערכות חוקים של “אם-אז”, דורשים תחזוקה שוטפת, ולא תואמים את צרכי המחלקות הרלוונטיות בחברה. “ארגונים כיום צריכים מוצר תקשורת שמנהל את השיחה בצורה ‘נושמת’ המותאמת לסוג הלקוח, ההקשר הנתון, והבקשה הספציפית”, מסביר לשם, “לכן צ’אטבוטים ייצרו הייפ גדול, אבל בסופו של דבר אינם מצליחים לעמוד בהבטחה שלהם, ואינם מסוגלים לענות ללקוחות או לספק להם את המידע המתאים”.

במה המוצר שונה ממוצרים של השחקניות הגדולות בשוק כמו ZenDesk או סיילספורס?

“קיימות הרבה חברות בשוק המציעות פתרונות ‘חלקיים’ לבעיה. אפשר למצוא שמות כגון Ada Support, ואפילו Zendesk ואינטרקום, כשכל אחת מתמקדת באיזור שונה – חלק עוזרות לבנות וליצור את השיחה עם הלקוח, חלק מציעות רק את כלי האוטומציה וחלק מתמקדות באיחוד כל ערוצי השיחה לפלטפורמה אחת. בניגוד לפתרונות אחרים בשוק, פלאנט אינה דורשת התערבות של צוותי פיתוח או יצירה של עצי שיחה ולוגיקות מסובכים על מנת לעבוד – אלא רק גישה ל-CRM וכשלוש לחיצות כפתור”.

לדברי לשם החברה מתמקדת בשלושה נושאים: מיפוי וזיהוי השאלות והבעיות הנפוצות בקרב הלקוחות של החברות. “כך, בעצם, אנחנו עוזרים לחברות להבין היכן עליהן ליישם אוטומציה כדי שיוכלו לעזור ולענות על דרישות הלקוחות” מסביר לשם. אחרי הזיהוי והמיפוי, פלאנט עוזרת ביצירת השיחה הנכונה ביותר עבור הלקוח, הנושא והחברה, ובונה את הדיאלוג כך שיתאים לטון שנקבע על ידי החברה, וכמובן, כזה שאכן יצליח לענות על שאלות הלקוח. “פלאנט הוא מוצר הממשיך ללמוד, כך שככל שהלקוחות והשאלות משתנים, כך המנוע שלנו יודע להתאים את עצמו ולהנגיש תשובות ודיאלוגים חדשים” מסכם לשם ומסביר כי המוצר של החברה מוטמע במערכות של הלקוחות ומוכן לשימוש בתוך דקות.

פלאנט הוקמה ב-2019 על ידי דן לשם ואיתמר אייזיק, אשר הכירו במהלך עבודתם בחברת OrCam. בחברה 10 עובדים ומרכז הפיתוח שלה ממוקם בתל אביב. בחברה מתכננים להשתמש בכספי הגיוס לפיתוח הטכנולוגי של המוצר ולהרחיב את יכולות התמיכה שלו בפלטפורמות CRM נוספות בשוק.

אושרי אלקסלסי

Your Friendly Neighborhood Geek. יש לכם סיפור טכנולוגי? דברו איתי: Oshry@geektime.co.il

הגב

3 תגובות על "הסטארטאפ הישראלי Plantt רוצה להזריק קצת AI לשירות הלקוחות ומגייס לזה כסף"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אבי
Guest

מעניין! אני חושבת שזה ממש יכול להתאים לחברה כמו שלי

קרקר
Guest

וואו, טכנולוגיה חדשה כמעט חייזרית!
מחפשים מתכנתים? מציע את אמיר מכללית

אחד שמבין
Guest

נשמע כמו מדע בדיוני בתחום שהוא הופך משולי, לנושא מרכזי אם לא “ה” מרכזי, להישארות של כל עסק רלוונטי, במיוחד בעידן בו צריך לשמר לקוחות בשיניים ובו זמנית מצריך להתייעלות כי הוא תחום שהוא קשה מאד למדידה

wpDiscuz

תגיות לכתבה: