היזמים שמכרו חברה לסיילספורס, מגייסים עכשיו 20 מיליון דולר לסטארטאפ שלהם

הסטארטאפ הישראלי Planck (פלאנק) אוסף מידע על לקוחות מכל רחבי הרשת כדי שחברות הביטוח יוכלו לתת להם שירות יותר מדויק, וכן – גם להוריד את ההוצאות ולצמצם הפסדים

הסטארטאפ הישראלי Planck (פלאנק) הודיע היום (ד’) על השלמת סבב גיוס בהיקף של 20 מיליון דולר בהובלת 3L Capital ו-Greenfield Partners, לצד המשקיעים הקיימים בחברה, Team8, Viola Fintech, Arbor Ventures ו-Eight Roads. עד כה גייסה החברה כ-48 מיליון דולר.

שירות טוב יותר מחברת הביטוח? יכול להיות שזה אפשרי

Planck (פלאנק) פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית המייצרת תובנות עבור תעשיית הביטוח המסחרי. באמצעות טכנולוגיה מבוססת AI מבצעת החברה איסוף של מידע פומבי על עסקים, ממנו היא שואבת תובנות המסייעות לחברות הביטוח להעריך בצורה מדויקת יותר את רמת הסיכון, להפחית עלויות ובסופו של יום – לשפר תוצאות עסקיות.

המידע המעובד ומנותח כולל תמונות, סרטונים, רשומות ממשלתיות ומידע מרשתות חברתיות. לפי החברה, הפלטפורמה שלה מגיעה לרמת דיוק של מעל ל-90ֿ%, ועל כן מסוגלת להקטין את אחוזי ההפסד של חברות הביטוח שנובעות מטעויות אנוש במהלך מילוי שאלוני הצטרפות אינסופיים כנהוג כיום.

לטענת אלעד צור, מנכ”ל Planck, הפיתוח לא מסייע רק לחברות הביטוח עצמן, אלא גם ללקוחות הקצה של חברות הביטוח ביותר מ-50 תחומים שונים כמו למשל מסעדות, ברים, פאבים, סלוני יופי, חברות השמה ועוד. “פלאנק מייצרת תובנות ביטוחיות על עסקים בזמן אמת ובצורה דינאמית, מה שמאפשר לעסקים לקבל שירות טוב יותר מחברות הביטוח , מחירים טובים יותר שמותאמים לרמת הסיכון שלהם בפועל – למשל ירידה בסיכון בשל ירידה בכמות המבקרים בעסק בפועל בתקופת הקורונה – ולמעשה מנגישים מידי אלטרנטיבי שתואם את רמת הסיכון של העסק”.

עוד ועוד חברות בוחרות בגיקטיים אינסיידר עוד ועוד חברות בוחרות בגיקטיים אינסיידר רוצים לראות את ההייטק הישראלי מבפנים? היכנסו עכשיו

צור טוען כי בשנת 2020 נצפה ביקוש גדול למוצר של החברה בעקבות המעבר של חברות ביטוח רבות להאצה של תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, אך מציין כי מחלקת הפיתוח של החברה הצליחה להגדיל את כמות המודלים שפיתחה פי 4 בשנה אחת על אף שכולם עבדו בנפרד ומרחוק, והיקף האתרים שנסרקו ונותחו עבר את קו המיליארד.

Planck (לשעבר Planck Re) הוקמה ב-2016 על ידי אלעד צור (CEO), אמיר כהן (CTO) ודיוויד שפירו (מייסד-שותף). זהו לא מיזם הבכורה של צור וכהן, שמכרו את BlueTail ל-SalesForce עוד ב-2012. שפירו כיהן במשך כעשור כמנכ”ל Earnix, שרק לפני חודשים ספורים הצטרפה למועדון חדי הקרן, וגם היא עוסקת בתחומי הביטוח. בפלאנק מועסקים 55 עובדים ישראליים, ומספר בודד של עובדים נוספים מחוצה לה.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: