אקזיט: Perfecto הישראלית נמכרת ב-200 מיליון דולר

החברה, המאפשרת למפתחים ולחברות לבדוק את האפליקציות שלהם דרך הענן על ידי מכשירים אמיתיים ולא להסתפק רק בהדמיות גייסה מאז הקמתה קרוב ל-100 מיליון דולר

Perfecto

מקור: Perfecto

12 שנה לאחר הקמתה נמכרת חברת Perfecto (לשעבר פרפקטו מובייל) הישראלית, שמפתחת פתרונות ענן לבדיקה ומדידה של חווית המשתמש. הרוכשת היא חברת Perforce האמריקאית. סכום הרכישה לא פורסם רשמית, אך הוא מוערך ב-200 מיליון דולר, סכום נמוך מהערכות הקודמות שפורסמו.

בשיחה עם גיקטיים אמר ערן יניב, מייסד שותף של החברה, כי בעקבות הרכישה תתמזג פרפקטו עם החברה הרוכשת ותמשיך להתקיים בה כיחידה עסקית עצמאית. מאז הקמתה גייסה החברה למעלה מ-90 מיליון דולר ממספר קרנות ביניהן Technology Crossover Ventures, FTV Capital, Carmel, Vertex ו-Globespan Capital Partners.

חברה ותיקה בשוק

Perfecto מפתחת מעבדת בדיקות בענן המספקת לחברות וארגונים דרך יעילה לבדיקה ולניטור רציף של חוויות המשתמש שהם מספקים ללקוחותיהם בסביבת ערוצי המובייל והדיגיטל שלהם. המוצר, שכולל גם בדיקות אוטומטיות לפי תרחישים שונים הניתנים להגדרה מראש, בודק באופן מדוייק את חווית המשתמש על גבי מכשירים אמיתיים בסביבה ובתנאי האמת של משתמשי הקצה. בצורה זו, המפתחים לא צריכים להסתפק באמולטורים או הדמיות של מכשירים והם יכולים לבדוק את האפליקציות והאתרים שלהם על גבי מכשירים אמיתיים בסביבות שימוש אמיתיות.

החברה הוקמה ב-2006 על ידי ערן יניב, יורם מזרחי וג’קי אלאל. כיום מועסקים בה כ-250 עובדים ברחבי העולם, מהם 80 עובדים בישראל.

וידאו: הפתרון של Perfecto

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: