פרטנר תציג פרסומות מותאמות אישית למנויים המשלמים שלה

החברה תתחיל לשלב פרסומות בשירות ה-VOD ובמספר ערוצים. ולא, היא לא תוזיל את המינוי שלכם תמורת התענוג

מקור: פרטנר

בשנים האחרונות חלה תמורה אדירה בשוק הטלוויזיה בישראל, יותר ויותר לקוחות בחרו לנטוש את חברות הכבלים והלווין, ולעבור לחברות במודל תשלום צנוע יותר, שאמורות לספק חווית צפייה אפילו יותר מתקדמת. אבל אם אתם נמנים בקרב 118 אלף הלקוחות של פרטנר TV, יש לנו חדשות רעות עבורכם: החל מהשבוע, תתחיל פרטנר לשלב פרסומות מותאמות אישית לצופה בתכני ה-VOD שלה ובערוצים שונים. זהו שירות ה-OTT הראשון בישראל שמתחיל לשלב פרסומות בתכנים שלו.

בהתחלה הפרסומות יהיו בין התכנים השונים, בהמשך אולי אפילו תקבלו פופ-אפ באמצע הצפיה

הפרסומות הראשונות שישולבו במסגרת השירות יהיו לחברת ״סנו״, ואתם עלולים להתקל בהם בערוצי ״ויוה״, ערוץ ״טדי״ וכמו כן בתכני ה-VOD השונים. בפרטנר מבטיחים כי בשלב הזה הפרסומות ישולבו בין התכנים השונים, ולא במהלכם, וכי הדבר יבוצע במינונים נמוכים משמעותית מהמקובל בענף הפרסום בארץ. אז יש לכם לפחות את הנחמה הזאת. סנו צילמה מספר פרסומות למספר מוצרים המותאמים לקהלים שונים, ולפי המידע הנאסף על הצופה, תשדר את הפרסומת המותאמת אליו, בשיטת ״טירגוט״ מקובלת בפלטפורמות כמו פייסבוק וגוגל. אם המערכת תזהה כי כרגע גבר צופה בתוכנית, היא עשויה להנגיש לו פרסומת שונה מזו שהייתה מגישה אם הייתה מזהה שמדובר באישה.

לפי הצהרת החברה, הממשק של פרטנר TV מאפשר תיאורטית גם שילוב של פרסומות מעיקות מאוד כמו חלוניות פופאפ, פרסומות המזמינות את הצופה לעבור לערוצים אחרים, פרסומות סטנדרטיות באמצע התכנים, פרסומות והצעות מאפליקציות מסחריות ועוד.

פרשנות: אתם גם משלמים ואתם גם המוצר

בדרך כלל המונח המוכר מעולם הטכנולוגיה אומר ש״אם אתם לא משלמים, אתם המוצר״. במקרה של המהלך הזה של פרטנר, נראה שאתם גם משלמים, ואתם גם המוצר. בעסקת החבילה שלנו עם גוגל, אנחנו מקבלים גישה לכמעט כל המידע שזמין ברשת מרחבי העולם, ואינספור שעות צפיה בסרטונים, ותמורת התענוג אנחנו מוותרים על חלק מהמידע שלנו, ונאלצים לצפות בתוצאות ממומנות ובמודעות פרסום שמותאמות אלינו על פי המידע הזה.

מודלים דומים בעולם הטלוויזיה-על-גבי-האינטרנט, כמו Hulu, מאפשר לצופים לצפות בתכנים בחינם עם הפסקות פרסומות, או לשלם בשביל לקבל חוויה כמעט נטולת פרסומות. פרטנר, לפחות בשלב זה, לא מתכננת בינתיים להשתמש במהלך שאמור לספק לה הכנסות נוספות כדי להוביל להוזלת השירות. לשאלת גיקטיים, נמסר מהחברה כי מהלך שכזה עשוי לתמוך בהצעת שירותים חדשים, הטבות ותכנים נוספים ללא עלות נוספת או בעלות מופחתת.

גם יוטיוב, שהיא אולי מעוז פרסומות הווידאו הגדול בעולם, מאפשרת ללקוחות לשלם על מינוי חודשי לא יקר במיוחד כדי להנות מהתכנים של הפלטפורמה, וללא פרסומות. בעולם האינטרנט השיטה היא פשוטה: אם אתם רוצים להנות מתכנים בלי פרסומות, אתם צריכים לשלם. אבל במהלך החדש שלה נראה שפרטנר בעיקר מחפשת עוד דרכים להגדיל את שורת הרווח המצומצמת ממילא מהתחום התחרותי למדי הזה. בין אם על ידי העלאת מחירי חבילת הבסיס שלה, ביטול הטבות המינוי לנטפליקס שהתרחשו במהלך השנה שעברה וחזרו לעת עתה, ובין אם על ידי שילוב של פרסומות. באם המהלך יצליח, לא נופתע אם נתחיל לראות יותר ויותר פרסומות בממשק השירות, ובערוצים שונים.

כעת השאלה היא האם שאר המתחרות שלה, Next TV, סלקום TV וסטינג, יבחרו גם הן לפתח מערכת משלהן, וכולנו נצטרך לסבול מעוד פרסומות ״יצירתיות״ שישתלטו על המסך במהלך הצפיה? כך או כך, חווית הצפיה המתקדמת והמוזלת שלכם עשויה להפוך להיות מוקד מאוד יוקרתי עבור שוק הפרסום. ואלו, חדשות רעות בשבילכם.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

17 תגובות על "פרטנר תציג פרסומות מותאמות אישית למנויים המשלמים שלה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
איציק
Guest

הטפשים האלו יחזירו במו ידיהם את הפיראטיות

לורד זה לא טוש
Guest

“פרטנר, עם שותפים כמונו מי צריך אויבים”

מרקר זה כן טוש
Guest

מעולההההה איזה יופי!!! בדיוק הסיבה שחיפשתי להתנתק מהם.
נשאר בלי טלויזיה בכלל. רק נטפליקס. הכי טוב. 50 שקל לחודש סוגר את כל הפינות.

אחד שאכפת לו
Guest

עכשיו התגלה הפרצוף האמתי של פרטנר והוא מלא פרסומות מי אמר בזק נזק ולא קיבל לא לומדים לקח בארץ אחרי שאתה לקוח אתה לא מיעניין אותם רק הכסף זה מה שמעניין אותם בושה

הופמן
Guest

אני משלם חודשית כדי לקבל פרסומות ? מעניין ….

מיכאל
Guest

מצוין. מי יתן וזה יגרום למשתמשים לעזוב אותם, ואז לא תהיה להם ברירה אלא להציע שירות בחינם למי שמוכן לצפות בפרסומות – וזה, כבר מעניין

יריב
Guest

אפילו האחיינים הקטנים שלי צחקו על התכנים שיש לפרטנר
התנתקתי מהם כי אין מה לראות,, ואני צופה באינטרנט
כמעט בהכל חינם,, מי שפראייר ישאר וישלם על
מה שאפר לראות בחינם

גוגל
Guest

אתה מאושר מהיותך גנב וקמצן?

אושרי
Guest

אני מאושר

בלי שמות, בלי פרסום.
Guest
בלי שמות, בלי פרסום.

אני מרוצה באופן כללי מהשירות של פרטנר, אבל עם ידחפו לי פרסומות שגם כך קיימות בשפע באמצע השידור, אשקול מעבר לחברה אחרת, ואתקין נטפליקס על חשבוני.

ארז
Guest

אני בפרטנר TV ,ואני מודיע לחברה רשמית כאן.. גם אם לא ייקראו את זה. אני לא צופה בטדי הערוץ המפגר שחוזר על עצמו שוב ושוב ושוב ואין בו תוכן חדש ,ולא בויוה.. ברגע שתקפיצו פרסומות בערוצים הרגילים – 11-12-13… תקבלו ממני שיחת ניתוק ! עם הסיבים וה-1000 מגה שלכם… לא אכפת לי. גם משלם לכם וגם תדחפו לי עוד פרסומות חוץ מאלה שאני כבר רואה.. אין מצב !

עופר
Guest

מקבלי ההחלטות שלהם ממש עיוורים.. למה שמישהו יהיה מוכן גם לשלם וגם לראות פרסומות? הם ישכילו אם יכניסו מודל חדש שמאפשר צפיה חינם בתכנים של פרטנר + פרסומות. זה יגדיל להם גם את ההכנסות וגם את מספר הצופים, בדרך הנוכחית הם רק יבריחו לקוחות קיימים.

אורח
Guest

לצערי, אני דווקא מאמין שהם יודעים מה הם עושים. הלקוחות יתרגלו, והמתחרים יעשו את אותו הדבר.
תראה איזה יופי זה עבד לבתי הקולנוע (כרטיס ב-44₪ ורבע שעה פרסומות לפני תחילת הסרט, וזה בנוסף לטריילרים).
(אני כמובן מקווה שלקוחות ינטשו אותם והם ירדו מהרעיון הזה)

כצקןצןק
Guest

כבר אמרו פה הכל.. אני לקוח שלהם ועדיין לא רואה פרסומות חוץ מפרסומות של מילוי חורים בין תוכניות אבל זה נראה כמו פרסום של סדרות שיש במלאי.. נחכה ונראה איף זה יתפתח..

אוריאל
Guest

אם זה יקרה.. אני מתנתק

אורי
Guest

בספורט 5 יש פירסום כבר הרבה שנים ,פשוט צוחקים עלינו
אפילו לא מחכים להפסקה באמצע קופצת הפירסומת .
הם התחילו עם פס קטן למעלה ללא סאונד ואח”כ הפס גדל ליותר משליש מסך והוסיפו סאונד.
היום אני עם קודי עם תוסף 365 רואה את כל השידורים עם הפירסומות בחינם :)

EEE
Guest

תעברו לסטינג ונטפליקס

wpDiscuz

תגיות לכתבה: