הסטארטאפ הישראלי Overtok רוצה להעלים את שיחות הטלפון מהעולם העסקי

הפלטפורמה מאפשרת לעסקים להשאיר את הלקוחות הפוטנציאליים באתר או באפליקציה שלהם, ולנהל את כל האינטראקציה כולל תשלום, שיחת קולית או התכתבות במקום אחד

Overtok

מקור: Overtok

לא פשוט לתפוס את הקשב של לקוחות פוטנציאלים, ורבים מאיתנו, עוד לפני שאנחנו בכלל שומעים או מבינים במה מדובר, ישר אומרים לנציג המכירות שאנחנו לא מעוניינים. הבעיה היא שגם כאשר מצליחים לתפוס את ״הטרף״, קשה מאוד לשמור עליו, ולמנוע ממנו להפסיק את העסקה באמצע. הסטארטאפ הישראלי Overtok חושב שהוא עשוי לסייע באמצעות מוצר שמבטיח להגביר את רמת המעורבות של הלקוח, והפיכת תהליך העסקה לכמה שיותר פשוט ותכליתי.

לשמור על הקשב של הלקוח הפוטנציאלי

Overtok מפתחת פלטפורמת תקשורת רב ערוצית עבור עסקים קטנים ובינוניים המאפשרת לאלו לתקשר עם הלקוחות באופן קולי, התכתבות בצ׳אט ו/או שיחת וידאו. ברוב המקרים, גולשים אשר מתקשרים עם בית עסק מכל אתר, פלטפורמה או אפליקציה, מופנים באופן אוטומטי לחייגן הטלפון. כתוצאה מכך, שני תהליכים משמעותיים מבחינת בית העסק נפגעים; הראשון הוא שה-engagement עם גולשים אשר בשלים לרכישה או לעסקה נפגע, שכן ״המסע״ שלהם נקטע באמצע; שנית, היכולת לאסוף דאטה מאותם גולשים נפסקת ברגע שאלו עברו לחייגן הטלפון.

Overtok רוצה לשנות את הדרך בה גולשים מתקשרים עם עסקים בעולם הדיגיטלי, באמצעות הפיכת נתוני הגולש ופרטי השיחה עימו לדאטה מאוחד וייחודי המספק לעסקים מידע שימושי. באמצעות המוצר, הגולש נשאר באותו נכס דיגיטלי (אתר אינטרנט, אפליקציה, דף עסקי בפייסבוק, דפי נחיתה, קמפיין פרסומי), כשחווית הלקוח שלו לפני השיחה, במהלכה ובסיומה הופכת לויזואלית ועשירה יותר; היא מאפשרת ליצור אינטראקציה נוחה יותר עם הגולש, תוך כדי מתן הצעות מותאמות אישית ותוכן רלוונטי עבורו – בהתבסס על הדאטה שנאסף עוד לפני האינטראקציה, ובמהלכה. כך למשל, עסקים יוכלו להשלים פעולות חיוניות כמו תשלום, תיאום תור או שיתוף קבצים במקום אחד, מבלי לפנות לפלטפורמות חיצוניות כמו מייל, וואטסאפ, או חלילה פקס.

נכון לעכשיו המוצר נמצא בשלביו הסופיים וכעת מתחילה הטמעתו בקרב לקוחות ראשונים. שוק היעד המרכזי הוא גופי מדיה המתמחים בשיווק הלוקאלי של עסקים קטנים ובינוניים, ביניהם מנועי חיפוש, מפות ומרכזי מידע. לטענת גיא נאור, מייסד שותף, הבידול שלה בהשוואה למוצרים קיימים בא לידי ביטוי בכך ש״מה שמעסיק אותנו זה לא אמצעי התקשורת, אלא איך אנחנו יודעים להפוך את הפרטים והנתונים הנרכשים לאינפורמציה בעלת ערך עבור בית העסק ועבור הלקוח״.

החברה נוסדה בשנת 2017 על ידי היזמים ברק גלר, בעברו מנכ״ל של חברת call tracking וגיא נאור, מייסד פלטפורמת Rest mishlohim אשר נרכשה על ידי קבוצת זאפ. כיום מועסקים ב-Overtok 8 עובדים בתל אביב, ועד כה היא גייסה 1.5 מיליון ש״ח ממשקיעים פרטיים, ביניהם נדב שרון, מייסד eat24 אשר נרכשה על ידי Yelp. המודל העסקי שלהם משתנה בהתאם לסוג הלקוח וצרכיו, ומורכב מתשלום חודשי קבוע מותאם לפי טראפיק, ושימוש ביכולות וגבייה על הדאטה שנצברה והשימוש בה.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

1 תגובה על "הסטארטאפ הישראלי Overtok רוצה להעלים את שיחות הטלפון מהעולם העסקי"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
קייזר סוזה
Guest

רק שאלה.. multi/omni channel זה לא משהו שים חברות עושות?למשל verint.
מה הקטע??

wpDiscuz

תגיות לכתבה: