Outbrain הישראלית רוכשת את Visual Revenue [רכישה]

חברת הסטארטאפ הישראלית אאוטבריין, העומדת מאחורי פלטפורמת המלצות תכנים, הודיעה על רכישתה של חברת Visual Revenue

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח”צ, עיבוד תמונה

חברת הסטארטאפ הישראלית אאוטבריין, העומדת מאחורי פלטפורמת המלצות תכנים, הודיעה אתמול (ה’) על רכישתה של חברת Visual Revenue, המפתחת מערכת לניתוח תכנים בזמן אמת. היקף העסקה אינו ידוע אך מדובר על הרכישה השלישית של החברה הישראלית שרכשה כבר את Surphace ב-2011, ואת Scribit בסוף 2012.

תכנים מותאמים ממקורות שונים

אאוטבריין, במידה ולא יצא לכם להכיר עד היום, הוא סטארטאפ ישראלי העומד מאחורי פלטפורמת המלצת תכנים. המוצר שפיתחה החברה מציע למשתמשים תכנים אחרים ברחבי הרשת, כאשר המלצות אלה מבוססות על היסטוריית הגלישה, נתונים דמוגרפיים ומידע אישי הנוגע להרגלי צריכת התכנים של כל משתמש ומשתמש.

הפלטפורמה של החברה עוזרת למשתמשים לגלות תכנים חדשים ומעניינים בתוך האתר בו הם גולשים, ואף לגלות תכנים רלוונטיים באתרים אחרים ברחבי הרשת – כמובן בתנאי שאלה משתמשים גם הם בפלטפורמה של החברה.

מנכ”ל החברה ירון גלאי ציין בבלוג הרשמי של אאוטבריין, כי רכישתה של החברה החדשה תעזור להרחיב את פלטפורמת גילוי התוכן שלה ותאפשר לה להציע למשתמשים תמיכה גם בקבלת החלטות עריכה – ובכך למעשה להציע פתרון מלא לאופטימיזציה של עמודי תוכן באינטרנט.

בנוסף, במסגרת הרכישה נהנת אאוטבריין מכ-250 גופי מדיה העובדים עם Visual Revenue, וכוללים חברות מוכרות כגון The Atlantic, The Dallas Morning News, NBC Universal, Le Monde, Comcast וחברות נוספות, לצד מספר גופי מדיה מקומיים מישראל. על פי נתוני החברה, כ-2,000 עורכי תוכן משתמשים כבר עכשיו בהמלצות אאוטבריין, כאשר התוכניות הן להמשיך ולהתרחב בתחום.

המטרה העיקרית של הרכישה היא להביא את מידע ההמלצות מבוססות הנתונים לחדרי החדשות, ולהציע לאתרי תוכן סט כלים שלם לאופטימיזציה של כל הדפים שלהם בכל ערוץ, על כל מסך ובכל מכשיר. גלאי סיכם את דבריו בכך שישמח לשלב את כל קבוצת Visual Revenue במשפחת Outbrain, במטרה להאיץ את פיתוח הפלטפורמה שלה ולהביא אותה לכל האתרים המובילים בעולם.

ממשיכים את הצמיחה

אאוטבריין, שנוסדה ב-2006 על ידי ירון גלאי ואורי להב מחזיקה 16 משרדים ברחבי העולם, בין היתר גם אחד בניו יורק ואחד מקומי בנתניה. נכון להיום, החברה גייסה 64 מיליון דולרים, בהובלת קרנות וגופים מוכרים וידועים כגון אינדקס וונצ’רס, רודיום, ג’מיני, לייטספיד, רקאנטי ואחרים. לאאוטבריין קהל לקוחות גדול במיוחד, כאשר הפלטפורמה של החברה פועלת בכ-100 אלף אתרים גדולים, ביניהם גם הבלוג שלנו, ניוזגיק.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

1 תגובה על "Outbrain הישראלית רוכשת את Visual Revenue [רכישה]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
רמי
Guest

שיהיה בהצלחה.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: