Outbrain הישראלית רוכשת את Scribit [רכישה]

חברת הסטארטאפ הישראלית אאוטבריין הודיעה אתמול (ג’) על רכישתה של חברת Scribit, המתעסקת גם היא בתחום התכנים ומספקת כלי להפצת והצגת תכנים שיווקיים

מקור: יח”צ, עיבוד תמונה

חברת הסטארטאפ הישראלית אאוטבריין, העומדת מאחורי פלטפורמת המלצות תכנים, הודיעה אתמול (ג’) על רכישתה של חברת Scribit, המתעסקת גם היא בתחום התכנים ומספקת כלי להפצת והצגת תכנים שיווקיים. היקף העסקה הנוכחית לא פורסם, אך מדובר ברכישה השנייה עבור החברה כאשר בפברואר 2011 רכשה מידיה של AOL את חברת Surphace, שהיוותה סוג של מתחרה כאשר הציעה שירות דומה, שאפשר לגופי תוכן להוסיף לכתבות שלהם המלצות לתכנים נוספים.

מנכ”ל החברה ירון גלאי ציין בבלוג הרשמי של אאוטבריין, כי “המשימה העיקרית שלה, לשמח משתמשים עם המלצות לתכנים נהדרים, תוך כדי מתן היכולת להגיע לקהל בעל אחוז מעורבות גבוה האידיאלי עבור מפרסמים ומותגים נשאר בהינו, והרכישה הנוכחית רק תעזור להגשים את משימה זאת בצורה הטובה ביותר”. עוד הוסיף גלאי כי “במהלך שש השנים האחרונות בהן פועלת אאוטבריין, הצליחה החברה להפוך את פלטפורמת המלצות התוכן שלה לזמינה עבור כ-100 אלף מפרסמים ובלוגרים, והוספה של עוד פלטפורמת תוכן לפורטפוליו תעזור למותגים לפתח אסטרטגיות שיווק מותגי תוכן חזקות יותר, וכמובן תספק אפיק הכנסות נוספת לשותפי הפרסום שלה”.

קוראים את המשתמשים

רק לפני כחודש הודיעה אאוטבריין על כך שנאלצה “לפטר” חלק מלקוחותיה, לאחר שאלה השתמשו בפלטפורמת ההמלצות של החברה כ”מלכודות דבש” במטרה לנסות למשוך כספים מהקוראים התמימים שהשתמשו בפלטפורמה. כעת, בזכות הרכישה החדשה תוכל להתחיל לחזור אל עולם התוכן השיווקי, רק שהפעם תוכל להתנהל בצורה חכמה וזהירה יותר מבעבר.

בפועל, משתמשי Scribit יוכלו להמשיך להשתמש בשירות במטרה להציג את התכנים הרלוונטים לאתר שלהם, כגון מאפייה המציגה תכנים הקשורים למתכונים, או חנויות נעליים המציגות כתבות והמלצות על נעליים, כאשר את התכנים הללו תוכל החברה לפרסם ולהפיץ באמצעות הפלטפורמה של אאוטבריין. רכישתה של Scribit תעזור למעשה לאאוטבריין לשנות את הצורה בה התוכן מועבר באינטרנט ותאפשר לעסקים ומותגים להציג תכנים הרלוונטים להם, בצורה חוקית וקלה לגישה.

מטה חברת אאוטבריין ממוקם כיום בניו יורק, אך גלאי מבהיר כי למרות הרכישה מתכנן להשאיר את Scribit במקומה הנוכחי, באטלנטה. למרות שהחברה אינה מסכימה לגלות את סכום הרכישה, לאור העובדה ש-Scribit הינה חברה קטנה המונה כ-10 עובדים, סביר להניח שלא מדובר בסכום גבוה במיוחד עבור החברה שגייסה לאחרונה 35 מיליון דולרים, מה שהביא את סך ההון שגייסה לכ-64 מיליון דולרים.

חן אידן

אוהבת גאדג’טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: