יש תאריך רשמי להשקת ה-OnePlus 2; שידור האירוע יתבצע במציאות מדומה

חברת OnePlus לא עושה דבר כמו היצרניות. עתה היא מכריזה כי תשיק את דגם ה-2 שלה ב-28 ביולי, באירוע שיוזרם במציאות מדומה. את משקפי המציאות המדומה שפיתחה החברה היא תחלק בחינם

סיים סיים באט דיפרנט: ה-OnePlus Cardboard. כמו של גוגל, רק משודרג. מקור: OnePlus

סיים סיים באט דיפרנט: ה-OnePlus Cardboard. כמו של גוגל, רק משודרג. מקור: OnePlus

חברת OnePlus הסינית, שאחראית על מכשיר הסמארטפון המפתיע ביותר של 2014, ממשיכה לעשות דברים בדרך ייחודית ושונה משאר היצרניות בעולם. בשבועות האחרונים חשפה החברה בהדרגה עוד ועוד פרטים מהמפרט של מכשיר ה-2 שלה, ועתה חושפת את התאריך של אירוע ההכרזה הרשמי של המכשיר, שישודר לקהל המעריצים בדרך ייחודית מאוד.

השקה במציאות מדומה

אז מה אתם עושים ביום שלישי, 28.7 בשעה 5 בבוקר (שעון ישראל)? אנחנו יודעים מה עשרות אלפי אנשים מסביב לעולם יעשו והוא להיצמד למסכי המחשב… מכיוון שזהו תאריך ההשקה הרשמי של ה-OnePlus 2, מכשיר הדגל החדש והמסקרן של היצרנית הקטנה. החברה הספיקה כבר לחשוף שהמכשיר יפעל בעזרת דגם משודרג ומקורר של Snapdragon 810, המעבד חמום המוח והמושמץ של קוואלקום; בנוסף, חשפה החברה כי המכשיר החדש יכלול את חיבור ה-USB-C החדשני ומתקדם. עתה, חושפת החברה כי אירוע ההשקה ישודר בעזרת טכנולוגיה של מציאות מדומה, כדי שמעריציה בכל העולם יוכלו להרגיש כאילו הם לוקחים חלק באירוע, לו הם מחכים כל-כך הרבה.

לדברי החברה: “בתעשיה שלנו, השקות של מוצרים נוטות להיות אותו דבר: אולם, נאום וקהל שיושב. כדי להשיק את ה-OnePlus 2, לא רצינו שיהיה מחסום בינינו לביניכם; רצינו להזמין אתכם לעולם שלנו, כי אתם חלק מרכזי בו. זו הסיבה שנחשוף את המכשיר בעזרת מציאות מדומה וכל אחד מסביב לעולם יוכל ליהנות מהסטרימינג של ההשקה”.

לצורך החוויה פיתחה OnePlus את ה-OnePlus Cardboard, הגרסה שלה ל-Google Cardboard, משקפי המציאות הדומה שעשויים מקרטון ופלסטיק, והפכו ללהיט מאז הושקו לפני כשנה. הגרסה של OnePlus דקה יותר ומותאמת במיוחד לדגם ה-One של החברה. לקוחות החברה יזכו ליהנות מה-Cardboard תמורת מחיר אטרטקטיבי למדי של 0.00 דולר. כלומר, תוכלו לקבל אותם תמורת דמי משלוח בלבד.

פרט נוסף שידוע על ה-OnePlus 2 ומאכזב לא מעט מעריצים הוא שהמכשיר החדש, בדיוק כמו קודמו, יימכר לבעלי הזמנות בלבד. הזמנות אלו ניתן לקבל בעזרת פעילויות של החברה בפורומים שלה או בעזרת חבר שרכש מכשיר ומקבל הזמנות לחלוקה.

מפתיעה, כי אין לה ברירה

כבל הטעינה של מכשיר ה-2. בחברה כבר הדגימו כיצד הוא יכול לשמש כדי לטעון את המקבוק שלכם. מקור: OnePlus

כבל הטעינה של מכשיר ה-2. בחברה כבר הדגימו כיצד הוא יכול לשמש כדי לטעון את המקבוק שלכם. מקור: OnePlus

נדמה שמאז הקמתה, לא עושה חברת OnePlus דבר כמו יצרניות סמארטפונים אחרות. המפרט המרשים שמוצע תמורת מחיר הוגן, מערכת ההזמנות שיצרה וחשיפה של מפרט מכשיר הדגל שלה, בהדרגה שבוע אחרי שבוע.

לא מעט תקפו את מדיניות הבאז וההייפ של הסטארטאפ הסיני, אולם אם מישהו חשב שהדבר ישתנה עם הדגם החדש, מגיעה החברה ומסבירה מדוע היא תמשיך במדיניות הזו גם בעתיד. בפוסט שפורסם בבלוג החברה וכותרתו “על רכבת ההייפ”, מסבירה OnePlus כי תקציב השיווק שלה קטן בצורה יוצאת דופן, כך שהיא חייבת לבלוט ולהישאר בכותרות יחד עם “הבחורים הגדולים” וזו הסיבה שהיא נוקטת בשיטות שיווק ייחודיות.

חשוב לזכור שמדובר ב”יצרנית בוטיק” שלא פונה לקהל הרחב. מכיוון שעם כל הרעש שעשה מכשיר ה-One של החברה, היא מכרה בשנה החולפת קצת יותר ממיליון מכשירים. לשם השוואה, ברבעון הראשון בלבד של 2015, מכרה אפל 74.5 מיליון מכשירי אייפון וסמסונג מכרה תוך חודש בלבד מההשקה כ-6 מיליון מכשירים של מכשיר הגלאקסי S6 החדש שלה. כך שבכל מקרה לא מדובר על יצרנית שפונה לקהל ההמונים, אלא יצרנית שפונה לקהל שמעדיף תמורה עבור הכסף שלו, גם אם המכשיר הוא קצת “קשה להשגה”.

[interaction id=”558f951817ada36c535ae9ec”]

 

 

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: