"כמו עשרות סטארטאפים': הצצה ראשונה ל-ONE ZERO, הבנק הדיגיטלי של אמנון שעשוע

הרבה מילים נכתבו על הבנק הדיגיטלי הראשון, ONE ZERO, אבל הצצה ראשונה למיזם השאפתני של אמנון שעשוע חושפת כמה מהפיצ'רים והיכולות שהוא יציע. בשיחה עם גיקטיים מספר עמיחי לוי, ה-CTO של הבנק, כיצד יגרום לנו לבחור בנק בזכות מודלי AI במקום פינוקים וכרטיסי הנחה ועל הקושי לגייס עובדים טכנולוגיים ל׳׳בנק׳׳

צילום: רועי בר

לפני מספר שבועות נפל דבר בישראל: אחרי יותר מ-40 שנים שבהן לא קם בישראל בנק חדש, הוסרו כל ההגבלות מהבנק הדיגיטלי הראשון, או בשמו החדש, ONE ZERO, שקיבל רישיון ככל הבנקים האחרים בישראל.

הבנק יושק רשמית רק בהמשך השנה, ולכן עד עכשיו הקפידו קברניטיו לשמור את הקלפים קרוב לחזה ומסתפקים בעיקר בדיבורים עמומים על AI, ML וחוויית משתמש. אנחנו כותבים עד עכשיו, כי בפעם הראשונה קיבל כלי תקשורת הצצה לפיצ'רים ולממשק של הבנק החדש, ולמרות שאנחנו לא יכולים עדיין לחשוף הכל, נראה שתחום הבנקאות, שעצם הדיבור עליו מעלה פיהוק בקרב השומעים, הולך להיות סוער במיוחד השנה.

תגיד לי שאתה בנק בלי להגיד לי שאתה בנק

כשאומרים לכם משרדים של בנק. מה עולה לכם בראש? אני למשל מדמיין משרדים אפורים עם שורות של עובדים בקיוביקלס, אולי גם פוסטר של הועד שדואג לתנאי העבודה ולנופש השנתי… בנק, אתם יודעים. אבל המשרדים של ONE ZERO בתל אביב הזכירו לי משרדים של לא מעט סטארטאפים שפגשתי בשנים האחרונות: מטבח מאובזר מלא באריזות ממשלוחי וולט ותנביס שמחכים שהשעון יראה 12:00; חצי Open-Space – חצי משרדים סגורים-שקופים, ומיקרו-קופי משעשע על כל הקירות.

ותדמית הבנק הזו? היא כנראה אחד הדברים הראשונים בהם ינסו להאבק בבנק החדש. סליחה, אמרתי בנק? ״הקשר בינינו לבין בנק הוא מקרי בהחלט״, אומר לי עמיחי לוי, CTO ב-ONE ZERO (שנקרא להם OZ מעכשיו?). ״אנשים מתבלבלים וחושבים שזה רק בנק, אבל אנחנו סטארטאפ פינטק ממומן היטב״. ובכל זאת, לוי מאשר את ההיפותזה שלי שברגע שהוא פונה למועמדים בלינקדאין ואומר להם ״היי, אני מהבנק הדיגיטלי הראשון״, רבים מנתקים קשר – כי בכל זאת, איזה מתכנת צעיר רוצה לעבוד בבנק? ״אני רואה את זה לגמרי. אנשים שומעים בנק ואומרים תודה רבה, אני לא מעוניין ואין טעם להמשיך״. והנה לכם הסבר לא רע מדוע ב-OZ נפטרו מהשם "הבנק הדיגיטלי הראשון".

צילום: רועי בר

ואכן, לא במקרה לוי מספר שהוא מנסה לגייס מועמדים בלינקדאין. זה לא המקום הראשון שאתם מגייסים יועצי השקעות או טלרים לבנק. למעשה, כשהתכוננתי לפגישה ועברתי על אתר הבנק, הגעתי לרשימת המשרות הפתוחות, ושם לא מצאתי דרישה לכלכלנים, רואי חשבון, ומשרות שבהן "ידע באופיס – יתרון". במקום זאת מצאתי שם משרות Backend Developer, Android Tech Lead, NOC Operator עם דרישות לידע בקוברנטיס ו-AWS.

אבל לא רק המשרדים ורשימת המשרות הפתוחות מזכירה כל סטארטאפ אחר, גם שיטת הגיוס. לוי מספר שכ-90% מ-130 עובדי החברה בתפקידים הטכניים הגיעו בשיטת ״חבר מביא חבר״ – בדומה לחברות סטארטאפ רבות. ונמלי הים של ישראל, אבל אני סוטה מהנושא.

אז מה באמת חדש כאן?

אז בנק או לא? ואם כן – איזה סוג בדיוק? מאז ההכרזה הראשונית על הקמתו של הבנק הדיגיטלי הראשון, מעט המידע שיצא אודותיו כלל לטעמי יותר מדי באזוורדס והבטחות עמומות ולא ברורות, שלא איפשרו ללקוחות (או לעובדים הפוטנציאליים) להבין מהי אותה מהפכה מובטחת שהוא מביא עימו. כל זה אגב לא הפריע ליותר מ-60 אלף איש להירשם לרשימת ההמתנה לשירות, אבל זה כנראה יותר מעיד על התיעוב לבנקים הקיימים – מאשר אהדה לבנק החדש.

לוי מסביר שהמטרה שלו, כ-CTO, היא לבנות בנק, כמו שבנק יראה בעוד 15 שנה, "כזה שעושה בשבילך את העבודה ואתה לא צריך לעשות את הפעולות", כשהדרך היא – איך לא – "באמצעות AI". לוי מסביר שהוא לא יודע בוודאות מה יהיה בעוד 10 שנים, אבל הוא בונה תשתית מודולרית שתתמוך בזה, "אני בונה את הכל נכון מההתחלה, ולא יוצא עם MVP״. כאן גם צפוי לבוא לידי ביטוי היתרון הטכנולוגי של OZ בהשוואה למערכות ה-Legacy של הבנקים כיום, שחלקם עוד נאבקים במערכות לגאסי מבוססות COBOL – שפת תכנות בת 60 שנה.

הסטאק הטכנולוגי של OZ לעומת זאת מורכב ומגוון יותר, "אנחנו עובדים בצוותים של עשרות סטארטאפי פינטק שונים" הוא מסביר. צוות אחד למשל, עובד על סטארטאפ שעוסק בתחומי ניירות הערך; צוות אחר מפתח מוצרי הלוואות; צוות אחר מתמקד בהעברות כספים; וצוותים אחרים מתעסקי בהיבטי AI שונים. ״אנחנו קודם כל סטארטאפ. אם זה מתבטא בעובדה שמפתח כאן מרים את הסביבה שלו ב-AWS ומריץ עליה את כל מה שהוא רוצה. אנחנו מעלים כל יום עשרות גירסאות, אתמול עלו 30 סרוויסים לפרודקשן״ הוא מספר. בנוסף, לוי מבקש להדגיש שבניגוד לבנק רגיל, ב-OZ כל העובדים גם מקבלים אופציות. אתם יודעים, התנהלות של סטארטאפ ישראלי מודרני – וללוי יש ניסיון לא קטן בתחום: במשך יותר מ-7 שנים הוא עבד בתפקידים בכירים ב-Payoneer ולאחר מכן גם ב-CrediFi – עד שבתחילת 2020, עבר לתפקיד ה-CTO ב-ONE ZERO.

עמיחי לוי, ה-CTO של OZ

דומה ולא דומה לאפליקציה של הבנק שלי

ובכל זאת, מזה שנתיים שאנחנו שומעים הבטחות על בנקאות חכמה, אישית ומהפכנית – אך לא מקבלים הרבה מעבר למילים. אז אנחנו לוקחים את האייפון של לוי ומריצים את האפליקציה של ONE ZERO. בבנק שומרים בקנאות על הנראות, הפיצ'רים והממשק – כדי לא לסייע לבנקים הקיימים – ולכן אני יכול רק לשתף בהתרשמות שלי ולא בצילומי מסך למשל.

עכשיו, אם ציפיתם שהמוח שלכם יעוף ברגע הראשון שתראו את האפליקציה, זה לא המצב. האפליקציה נראית כמו האפליקציה הסטנדרטית של הבנק שלכם – בתוספת עיצוב וממשק יפים לטעמי – אתם יודעים, עם עמוד עו״ש, העברות ושאר השירותים הצפויים; ואכן לוי מציין שכשהבנק יושק הוא יציג כבר ביום הראשון את כל השירותים שבנקים אחרים מציעים (״אחרת לא יעברו אלינו״), למעט לקיחת משכנתאות – לאור העובדה שהרגולטור לא מאפשר לקחת משכנתא באופן מקוון לחלוטין. אם וכש-OZ ישכנעו אתכם לתת להם צ׳אנס, לוי טוען כי כל תהליך פתיחת החשבון יארך כרבע שעה על השעון, ויתבצע כולו ישירות מהסמארטפון שלכם.

אבל מה שנראית כמו ההבטחה הגדולה של OZ על אלגוריתמי AI שפוגשים את עולם שירות הלקוחות והבנקאות – לא קופצת מייד לעין. במקום זה, אתם תמצאו את ההבטחה הזאת בעיקר אצל ״הבנקאי״ של OZ שמופיע בדמות צ׳ט – שלי מאוד הזכיר את מנגנון הצ׳ט של ״הדס מוולט״ על סגנון ההתכתבות שלו המלווה ביותר מדי אימוג׳ים וניסוחים חבריים. הנציג הזה, לפי לוי, הוא ממש לא שירות הלקוחות שאתם תפנו אליו רק כשתצטרכו עזרה או תצטרכו להתלונן – זהו הלב של המערכת.

העבודה הבאה שלכם מחכה לכם בגיקטיים אינסיידר העבודה הבאה שלכם מחכה לכם בגיקטיים אינסיידר כנסו לראות את כל המשרות השוות בהייטק

״המטרה שלנו זה לא לתת שירות של עוד בנק, אלא שירות פרימיום – כמו שמולטי מיליונרים מקבלים חווית פרימיום עם בנקאי פרטי״. כשהוא מדבר על שירות פרימיום, הוא מתכוון לשירות של בנקאי שבאמת מכיר את החשבון שלכם, את המטרות שלכם ואת ההתנהלות שלכם, ובכך יודע להתאים את התגובות וההצעות שלו במיוחד עבורכם, ולא שאתם תצטרכו ליזום את הפעולות והכיוונים. לוי משווה את הבנקאים של OZ לרופא פרטי שזמין לך מסביב לשעון, ותמיד יודע מי אתה ומה המצב שלך.

נגיד לכם אם אתם משלמים יותר מדי לספק האינטרנט

לוי מצרף לפגישה את בר דגני, מנהלת מוצר AI ב-OZ, שמציגה לי דווקא את המערכת ההפוכה – של הבנקאים. מהמערכת ניתן לראות שבמקום שנציגי השירות של הבנק יצטרכו לעבור לבד על העובר ושב של הלקוחות בכל פעם שהם מתקשרים, המערכת של OZ מייצרת את התובנות החשובות ביותר מהחשבונות, ומעבירה אותן לבנקאים האנושיים או ללקוחות באופן אקטיבי. כך הם ידעו בדיוק מה קורה עם החשבון שלכם בכל רגע נתון, וידעו לפנות למשתמשים אם יש משהו שאפשר לשפר או למנוע. אגב, מי שקשה לו עם צ'טים, יוכל תמיד לעבור לשיחת וידאו או אודיו עם אחד הבנקאים האמיתיים – אבל בשורה התחתונה – לבנק לא יהיה אפילו סניף אחד פיזי, ולוי מבטיח שלא תצטרכו אחד שכזה.

אז על אילו תובנות אנחנו מדברים? על פי לוי, מחצית ממשקי הבית בישראל נכנסו למינוס בשלב כלשהו במהלך השנה, וחלק גדול מהם לא נכנסו לכך עקב התנהלות כלכלית כושלת, אלא עקב טעויות קלות כמו מועד חיוב האשראי, שקודם למועד קבלת המשכורת החודשית. על כן, אחד הפיצ'רים שלוי מציג לי יכול לזהות את ההסתברות שלקוח מסוים ייכנס למינוס, ולהוסיף את התובנה הזאת לרשימת המשימות של הבנקאים האנושיים של הבנק. אלו יכולים לעבור לכרטיס הלקוח ובו כל המידע הרלוונטי, ובמידת הצורך, יכולים לשלוח הודעת פוש ללקוח עם המלצות אישיות. הלקוח שיקבל את התובנות הללו יכול לאשר את הפעולות בלחיצת כפתור, ולמנוע את הכניסה למינוס עם הריביות המתלוות לטעות הקטנה הזאת. אם הלקוח חייב להיכנס למינוס, לוי מסביר כי הבנקאי ינסה להבין את המטרות האישיות של הלקוח, וינסה לראות איך לאורך זמן אפשר להוציא אותו מהמינוס. בקיצור, יותר פעולות פרואקטיביות שלא בטוח שבנקאי כיום היה עושה עבורנו – בוודאי לא בסקייל הזה.

עוד פיצ׳ר מעניין, הוא ש-OZ יכולה לזהות גם התנהלות כלכלית לא נכונה, ולהתריע לכם למשל שאתם משלמים יותר מדי על חשבון הסלולר או האינטרנט שלכם בהשוואה לאנשים דומים לכם. יכולת כזו מגיעה בזכות הררי הדאטה שהבנק יכול לנתח, ואלגוריתמים שמצליבים ומציפים תובנות. למעשה, ממה שראיתי המערכת יכולה אפילו להזהיר אתכם שהמבצע ההוא שחתמתם עליו לפני שנה עם הספקית – עומד להסתיים, ואולי כדאי לכם להחליף אחת או להתקשר למשא ומתן. ״אנחנו נבין את הדאטה, ולכן נוכל לשים לב שאתה הלכת לסופר פארם, ואולי זה אומר שנולד לך ילד, ובוא נציע לך דברים משלימים שאתה צריך, לשדרג את הביטוח הרפואי שלך. אם נדע להכיר אותך באמת, נדע לתפור את הפתרונות המתאימים בשבילך״, אומר לוי.

גם אחרי ההשקה, לוי מבטיח כי הבנק ימשיך להתנהל כסטארטאפ: ״אין לנו בעיה לשנות Roadmap רבעוני", הוא טוען – וברגע שמנהלי המוצר יגיעו עם רעיון או דרישה לפיצ׳ר כלשהו, צוות מסוים יכול להתפנות אליו. ״זה מהיום לעוד שבועיים״, כך לדבריו. עם זאת, אם יש משהו שלמדנו בעולם הטכנולוגיה, זה לא לסמוך על הצהרות על פיצ׳רים עתידיים.

ישראל היא רק ההתחלה

אבל אם כבר הזכרנו את העתיד. OZ היא מקרה נדיר שבו סטארטאפ ישראלי מפתח מוצר שיושק קודם כל לשוק הישראלי, וכזה שגם ההורים שלנו יוכלו להשתמש בו אם ירצו. ״ניקח בני משפחה וחברים ואנשים שיהיו איתנו, כמעט 1000 איש ונכניס אותם תוך חודש-חודשיים לבטא. אנחנו מחפשים את הפידבקים, ולא אנשים שפשוט לוקחים את זה כעוד בנק״. עם זאת, לוי כבר מסתכל על העתיד, וטוען בבטחון מלא ״יכולנו לגייס הרבה יותר כסף, ובסוף בחרנו לגייס ממי שיעזור לנו לפרוץ לחו״ל. השותפים שבחרנו הם אסטרטגיים כי ב-2023 אנחנו כבר במדינה הבאה״ ומוסיף בהמשך "Read my lips, Men on the ground ב-2023״.

"מנהל ברמה האסטרטגית": אמנון שעשוע. תמונה: מובילאיי

OZ גייס עד עכשיו 120 מיליון דולר מקרן ההשקעות האמריקאית West Cost Equity Partners, קופת הגמל של עובדי האוניברסיטה העברית, הקרן הסינגפורית Far east Ventures, הבנק השוויצרי Julius Baer, ענקית הטכנולוגיה הסינית Tencent וקבוצת הפיננסים היפנית SBI – כך שלא קשה לזהות לאילו שווקים היא מתכננת להיכנס. כמובן שמי שהזרים את ההון הראשוני להקמת הבנק הוא אמנון שעשוע, שהשקיע 65 מיליון דולר מהונו הפרטי, והשתתף גם הוא בסבב הגיוס האחרון. שעשוע מוגדר כבעל החברה, אך כששאלתי את לוי על מידת המעורבות שלו, הוא השיב כי אמנון ״מנהל ברמה האסטרטגית״ בלבד. מי שמנהלים את ONE ZERO בפועל הם המנכ”ל גל בר דעה והיו”ר שוקי אורן.

הכניסה שתתניע את התחרות?

היי, יש פוסבול. אמרנו לכם סטארטאפ? צילום: רועי בר

השאלה הגדולה ביותר שתקבע את העתיד של OZ היא האם הוא יצליח לעבור את מחסום ה-Early Adopters. הייטקיסטים וחובבי טכנולוגיה הם קבוצה לא מבוטלת, אך כדי שה״מהפכה״ שלוי ו-OZ מדברים עליה תקרה, הם יצטרכו לפרוץ את התקרה הזאת ולהגיע גם להמונים. אם תרצו, הם יצטרכו לעשות מה שביט הצליחה לעשות, וזה להגיע לאנשים פחות טכנולוגים ולהורים של כולנו. אלו אנשים שלא ממש מתלהבים לשים את הנכסים שלהם במשהו וירטואלי לגמרי, אל מול הבטחות לבנקאות AI, בוטים ו-ML,. אנשים שיתקשו לוותר על פגישה עם בנקאי פנים מול פנים לטובת צ'ט. זה ככל הנראה יהיה האתגר הגדול ביותר של OZ, וכן, המשימה של הבנק היא הרבה יותר מורכבת מעוד אלגוריתם או ספרינט מוצר.

התקווה היא שבין אם אנשים באמת יעברו לבנק החדש ובין אם לא – המתחרים לא יוכלו שלא להגיב. ואולי, רק אולי, לראשונה מאז קום המדינה, הבנקים יתחילו באמת להתחרות על הצרכנים, להציע פיצ׳רים חדשים, ואולי, חס וחלילה, לשפר את השירות וות העלויות שהם גובים.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

21 תגובות על ""כמו עשרות סטארטאפים': הצצה ראשונה ל-ONE ZERO, הבנק הדיגיטלי של אמנון שעשוע"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אהרון
Guest

לראות שקניתי בסופר פארם ואז להציע לי ביטוח רפואי לילד.. מחריד בעיני. אני מבין את היופי התיאורטי, בפועל ראינו מה קורה שנותנים לחברות יותר מדי ידע. כן אני יודע לחברות אשראי כבר יש את זה, אבל זה דבר אחד שיש את זה לאשראי ולא הייתי רוצה שבכל מקום זה יקרה. תכלס למי זה טוב הבנק הזה? למי שלא מצליח להבין שאם האשראי יורד לפני המשכורת אז זה בעייתי? נשמע שמי שלא מספיק אינטליגנטי להבין את זה הוא בכל מקרה לא הקהל יעד שלהם.

שש banker
Guest

מדברים על בנק – הוא יודע כל שקל שאתה מוציא או מכניס, אתה סומך עליו עם כל הכסף שלך, לפחות תהנה מהמידע הזה שישרת גם את הלקוח ולא רק את הבנקים

Sam
Guest

תיקח לצרכן את האשראי ותראה איך הוא מתחיל להתנהל נכון ולשלם פחות.

אמנון
Guest

הרבה מילים, לא כתבתם כלום.
במקום לזרוק באזוורדס, דברו תכלס, מה יהיו העלויות?

הדר
Guest

בטוח פחות מבנק שמפעיל מאות סניפים עם פקידים עצלים שעבודים משמונה עד שתיים ומארבע עד שש פעם פעמיים בשבוע. לא לדבר על המערכות המסועפות והמיושנות שמבחינת תחזוקה והגנה בעולם של היום – לא פלא שהם לא יכולים לעשות שום דבר עם המידע.

ASD
Guest

אבל למה אתה משמיץ אוכלוסיית עובדים שלמה?

אלה
Guest

אני לא מבינה מה ההבדל בין פפר לoz?

מישהו
Guest

פפר שייך לדיזנוזאור בשם בנק לאומי
זה בנק חדש שנבנה from scratch שלא קשור לבנקים הישנים

אלון לוי
Guest

אין הבדל
וכבר רואים שאנשים מתחילים לברוח משם כי אין שם באמת טכנולוגיה
הם העתיקו כל פרמטר מפפר

צהוב
Guest

צריך בנק שמתריע כשאתה משלם יותר מידי עמלות לבנק…

אילן
Guest
איזה תגובות נבובות של אנשים ספק כבשים. כמו אלה שמתנגדים לרכב חשמלי, וחושבים שקריפטו זאת מזימה קומוניסטית. הבנקים בישראל הוא ה-דוגמה לקפיטליזם חזירי מאין כמוהו. מדינה כל כך קטנה ובנקים שמציגים רווחים של מילארדים רבעון אחרי רבעיון. כל יוזמה של בנק חדש שקורא תיגר על הקיים הוא מבורך ויותר מזה. כל יוזמה שתיפגע בעושק הקיים היא נפלאה בעיני. ולכן אני מאחל לבנק החדש בהצלחה והלוואי שיגיעו עוד. זוכרים שפעם הבנק הציע תוכניות חסכון אמיתיות? כן, היה את זה. כשאין תחרות אמיתית, אין סיבה להתאמץ בשביל הכבשים. בנק דיסקונט משלם הון עתק לרותם סלע כדי שתרגישו רגוע להכנס למינוס. זה חולני.… Read more »
אורי
Guest

יפה אמרת.

Paz
Guest

מעניין לראות איך זה יתפתח.
מצד אחד שעשוע סיפק עד היום את הסחורה בכל דבר שנגע.
מצד שני, לא הבנתי למה שהבנק ימליץ לי לא להכנס למינוס – הוא חי מהריבית כזו. זה נגד האינטרס שלו.

וכל הסיפור על המלצות לביטוח…
נשמע שהם מנסים להיות יותר גוגל ופייסבוק שמשתמשים במידע עלינו כדי למכור מוצרים מאשר בנק.

מודה שגם לא הבנתי מה ייחודי פה – כמה חודשים אחרי שהם יעלו לאוויר הבנקים האחרים יחקו את הפיצ'רים ואז אין להם שום יתרון.

הדר
Guest

אולי זה קצת עצוב שזה מקור ההכנסה העיקרי של הבנקים?
זה כמו ללכת לרופא שיניים שלא רוצה שתעבור הדלקת כדי שיפלו השיניים ותצטרך לשלם לו יותר כסף.

אני לא חושבת שהבנקים המסורתיים יוכלו לעמוד בקצב בלי להתחיל להפסיד

אורי
Guest

הוא גם יכול לחיות מהריבית על ההלוואות שהוא מחלק.

הדר
Guest

שמחה שלא אצטרך לשמוע יותר את המשפט "זה אפשרי לעשות רק בהגעה לסניף" או ללכת לאיבוד במסדרונות אתרים סבוכים כי האפליקציה לא מנגישה את כל האפשרויות (ואז לא למצוא ולבזבז זמן על להתקשר לבנק כדי שיסבירו לי איך אני עושה את זה. רבאק אני בת25 ועובדת בהייטקס אם אני מסתבכת אז מה תגיד סבתא שלי)
הגיע הזמן להתקדם סופסוף!

סאטושי
Guest

ואף מילה על המדיניות שלהם כלפי כספים שמקורם בקיפרטו?

סאטושי
Guest

*קריפטו

איתי
Guest

מחכה לבנק של ניר בסבלנות

אלון לוי
Guest

CTO עם רקע בסליקה …
על איזה מודלים אתה מדבר עמיחי???
איזה חוסר ידע רק בשביל לשרבב את המילה AI
אין לכם שום AI יש לכם רק כללי אצבע שמחילים אותם ברגע שיש טריגר בדאטה
בואו … יכולתם לקחת מקצוענים לבנות מודל אשראי אמיתי כמו בלאומי
במקום זה חשבתם שאתם יודעים יותר טוב
אתם משרפת כסף … עמיחי.. תלמד מה זה DS לפני שאתה אומר AI

כגן
Guest

מרוב שהכל שם כל כך מטריף המס' 2 שלהם חתך לכ.א.ל.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: