אונאבו משלימה סבב גיוס ראשון מסקויה ומאגמה

אונאבו מגייסת 3 מיליון דולרים בסבב גיוס ראשון (Series A) בהובלת סקויה ומאגמה. ההון שגויס יאפשר לחברה לפתח את המוצר לפלטרפומות נוספות, ולשפר אותו.

מקור: יח"צ

אונאבו הישראלית משלימה סבב גיוס ראשון (Series A). את הסבב הובילו סקויה קפיטל ומאגמה אשר השקיעו בחברה סך של 3 מיליון דולרים.

שוק המובייל מתחמם

אונאבו מייצרת אפליקציות לשוק הסמארטפונים והטאבלטים, המאפשרות ניהול חכם של תוכניות ה-Data והחיוב מחברות הסלולר. האפליקציה הראשונה של אונאבו, אשר הושקה לפני כחודש, מאפשרת למשתמשי אייפון ואייפד לצמצם את החיובים שלהם בגין תעבורת נתונים באמצעות כיווץ תצרוכת המידע, לצד עדכון המשתמש בצורה חכמה על ניצולת החבילה שלו.

את סבב הגיוס הנוכחי הובילה סקויה, אשר השקיעה בחברות כגון גוגל, סיסקו ו-Jajah. לצידה פעלה Magma, אשר השקיעה בעבר בחברות סטארטאפ ישראליות כגון Provigent, ו-Waze. כך, ניתן לראות שהשקעה בחברות סטארטאפ ישראליות כמו אונאבו הן המשך ישיר לפעילויות קרנות אלו בישראל.

פתרון טכנולוגי

הפתרון הטכנולוגי שמציעה אונאבו משרת את הצרכנים ואת ספקי הסלולר כאחד. לשני הצדדים יתרון בהפעלת שירותים אשר יעדכנו את הצרכן לגבי סטטוס החבילה שלו בזמן אמת, ויוכלו להזהיר אותו לפני שהוא חורג מהחבילות שלו (שיחות או Data). על אף שזה אולי נראה במבט ראשון כאינטרס הפוך מזה של ספקיות הסלולר, הרי שמדובר באותו אינטרס.

ספקית סלולר שתוכל לספק ללקוחותיה הודעה או אזהרה לפני שהם חורגים מהחבילה שלהם אולי תפסיק בטווח הקצר את האפשרות לחייב אותם בחיוב יתר, אבל מרוויחה אותם כלקוחות נאמנים לחברה בטווח הארוך, ולקוחות יודעים להעריך חברות שדואגות להם. מעבר לכך, כאשר צרכן מרגיש שהספקית מספקת לו כלים (או מאפשרת עבודה עם כלים שהוא מתקין) אשר יעזרו לו לכלכל את צעדיו בתבונה, החיבור של הרגש שלו עם החברה הופך לחזק יותר, ויהפוך אותו ללקוח טוב יותר עבור החברה ובמקרים מסוימים אף עשוי לגרום לאותו צרכן לפרסם בפני חבריו שדווקא הספקית שלו דואגת לכיס שלו, בעוד שהספקיות שלהן נמצאות עדיין מאחור.

הרחבת הפלטפורמות

גיא רוזן, מנכ”ל אונאבו ואחד ממייסדי החברה, מסר ש”החברה מאושרת שסקויה ומאגמה הצטרפו אלינו. בזכות התמיכה שלהם בחברה, נוכל להתרכז לפיתוח טכנולוגיית הליבה שלנו, להרחיב את הפלטפורמות בהן השירות עובד, ולהמשיך ולפתח את השירותים שלנו”. בנוסף, החברה צפויה לגייס עובדים נוספים, כדי לבצע את הגידול וההתרחבות הזאת. בעקבות ההשקעה, יצטרפו אל דירקטוריון אונאבו יהל זילקה כנציג ממאגמה וגילי רענן כנציג סקויה קפיטל.

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

3 תגובות על "אונאבו משלימה סבב גיוס ראשון מסקויה ומאגמה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
צחי
Guest

כל הכבוד לאונאבו!

יונתן
Guest

מוצר גאוני!

רועי אדלר
Guest

מזל טוב לצוות המעולה!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: