אונבו עם כלי חדש: תספר לכם איך המתחרות מצליחות בפרסום במובייל

אונבו הישראלית משיקה כלי אנליטיקס חדש, שיאפשר למפתחי אפליקציות לקבל מידע חיוני על שיטות ורשתות הפרסום בהן משתמשים מתחריהם.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

אונבו משיקה שירות חדש בשם Acquisition Insights, המיועד לענות על השאלות החשובות ביותר בשוק הפרסום במובייל כיום: כיצד חברות בעלות אפליקציות מובייל מצליחות במיוחד משתמשות ברשתות הפרסום, מה בדיוק עובד להן וכיצד חברות אחרות יכולות ללמוד מכך.

הופכים את עולם הפרסום לנגיש

השירות החדש אותו מציגה אונבו, Acquisition הינו חלק מחבילת ה-Insights של החברה אותה השיקה בפברואר האחרון, כאשר חשפה את שירות Onavo Insights. בעוד שהשירות הראשוני הציע למפתחי אפליקציות, משווקים וכלל המשתמשים המתעניינים בתחום לראות את מדדי הפופולאריות של האפליקציות השונות, האינטרקציות שלהן עם המשתמשים ומידע שימושי נוסף, כעת החליטה אונבו להתמקד בתחום החם ביותר בשוק היום: פרסום במובייל.

באמצעות Acquisition יוכלו חברות המשווקות אפליקציות לקבל מידע שימושי אודות אופן הפרסום של מתחרותיהן בשוק, הכולל אפשרות לצפות בחברות הפרסום השונות איתן הן עובדות, מי מהן מצליחה לייצר את כמות ההקלקות הגבוהה ביותר בקרב המשתמשים ואף לצפות במדיה בה משתמשת, כגון באנרים, כפתורים וכדומה.

כך למעשה, יוכלו החברות להסיק לא רק באיזה רשת לפרסם, אלא אפילו להבין כיצד לעצב את הבאנר שלהן במטרה להעניק את החשיפה הטובה ביותר מול המשתמשים. מדובר במידע שימושי ביותר עבור כל חברה, מותג או מפתח עצמאי המעוניינים לחקות את הצלחותיהן של המתחרות בשוק, שכן יכולים להבין מה בדיוק עובד על קהל היעד שלהם.

אונבו הריצה את המוצר החדש בבטא סגורה במהלך השנה האחרונה, כך שהשקתו מגיעה עם מאגר מרשים במיוחד על מגוון רחב של אפליקציות הקיימות כיום בשוק המצליחות לתפוס את תשומת ליבם של המשתמשים. כיאה למידע שימושי והכרחי שכזה, השירות מוצע ללקוחות Onavo Insights תמורת תשלום מסויים אותו לא חושפת החברה, שכן ככל הנראה נקבע בהתחשב בנתוני החברה הספציפית המעוניינת להתחיל להשתמש במידע.

גיא רוזן, מנכ”ל אונבו, מסביר כי השירות החדש אותו משיקה החברה יעניק הצצה ראשונה לאקוסיסטם של הפצת אפליקציות וכיצד רשתות פרסום שונות עובדות עבור כל אפליקציה ואפליקציה בנפרד. כך, תוכלנה החברות ללמוד מהן אסטרטגיות הפרסום השונות אותן מיישמות מתחרותיהן, להבין איזה אסטרטגיה עובדת ואפילו ללמוד מי היא רשת הפרסום שתתאים במידה המקסימלית לדרישותיהן.

Acquisition Insights, גוגל פלוס. מקור: יח"צ

Acquisition Insights, גוגל פלוס. מקור: יח”צ

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: