אונבו השיקה את Onavo Insights: כלי אנליטיקס לאפליקציות

חברת אונבו הישראלית השיקה את השירות החדש שלה, Onavo Insights, המאפשר למשווקים, מפתחי אפליקציות, משתמשים וכל מי שרק רוצה בכך, לצפות במדדים שונים אודות האפליקציות השונות בשוק

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Onavo, החברה שעוזרת למשתמשים לצמצם את עלויות הגלישה שלהם השיקה את השירות החדש שלה: Onavo Insights. מדובר בשירות המיועד לשוק הסלולרי, שיאפשר למפתחי אפליקציות, משווקים או כל מי שמעוניין בכך לראות את מדד הפופולאריות של המוצר, האינטרקציה של המשתמשים עם המוצר ומידע נוסף שיאפשר להם להגיע אל החלטות עסקיות טובות יותר, שיכולות לעזור לקדם את המוצר שלהם.

השירות, שעלה לאוויר אתמול (ו’) ומתמקד נכון לעכשיו רק בפלטפורמת האייפון, ובחנות האפליקציות האמריקאית של אפל, פתוח וזמין לכלל המשתמשים בחינם. השירות מציג מספר מדדים כגון User Retention, מידת המעורבות של המשתמשים עם המוצר ואפליקציות דומות נוספות המופיעות במרקט.

שני המדדים המעניינים ביותר אותם מציגה החברה הם Onavo AppRank, המציג את פופולאריות האפליקציה על פי המדד הפנימי של החברה ו-Top Apps, המציג את פופולאריות האפליקציה בחנות האפליקציות במהלך התקופה האחרונה ובהשוואה לחודשים קודמים, כך שניתן לראות את אחוזי העלייה או הירידה של כל אפליקציה, ואפילו לצפות באפליקציות שזכו לעליות או לירידות החדות ביותר.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

מחדשים את תחום המובייל

מנכ”ל אונבו, גיא רוזן, מסביר כי יחד עם Onavo Insights מביאה החברה סוג מידע שיווקי חדש לנוף האפליקציות, שלא היה זמין עד היום. כעת, מפרסמים, משווקים ומפתחים יכולים לגשת אל סוג המידע המנחה החלטות עסקיות בתחום הווב, הטלוויזיה והרדיו – ולהביא את השקיפות המתבקשת לכל מי שמעוניין לקדם את האפליקציה שלו. כלומר, Insights מהווה פורטל לכל מי שמעוניין לשוטט, לחקור ולהבין את שוק האפליקציות כפי שהוא ברגע זה, לדעת מהם התחומים החמים והמעניינים ביותר, ותוך כדי כך להבין כיצד יכול להעצים את האפליקציות האישיות שלו בשוק הקיים.

לצד המודל החינמי מציעה החברה גם מודל פרימיום בתשלום, המיועד לחברות גדולות העומדות מאחורי מספר רב של אפליקציות. השירות המורחב מציע ארבעה פיצ’רים נוספים הכוללים:

  • Competitive Insights – מאפשר לערוך השוואה בין האפליקציה של החברה אל מול המתחרות הקיימות בשוק, קבלת ניתוח על אופן השימוש באפליקציה, זיהוי טרנדים שיכולים לעזור בהעצמת האפליקציה והצגת ברורה של היתרונות והחסרונות לעומת המתחרות.
  • Audience Insights – העוזר לקבל החלטות שיווקיות טובות יותר באמצעות שימוש ב”חוכמת הקהל” ואופן השימוש שלהם.
  • Ad Insights – המיועד עבור אפליקציות המציגות בתוכן פרסומות, ועוזר להן לנתח את אחוזי ההקלקה לעומת המתחרים, לבנות ולהעצים את הקמפיינים השונים וכמובן להגדיל את כמות המשתמשים.
  • Download Insights – המציג נתונים אודות אחוזי ההורדה של האפליקציה, עם פירוט כיצד ניתן לשפר אחוזים אלה באמצעות כלים ואמצעים נוספים.

רוזן מבהיר כי מדובר בדרך חשיבה חדשה בעולם האפליקציות, כאשר המשימה העיקרית של אונבו תמיד הייתה ממוקדת בשיפור החוויה הסלולרית עבור המשתמשים. באמצעות הכלי החדש שמשיקה כעת, מציעה אונבו דרך חדשה לעזור לאנשים העומדים מאחורי האפליקציות שבאמצעותה תוכל לעזור להם לשפר את האסטרטגיות שלהן, לייעל את מאמצי השיווק ובשורה התחתונה – להעניק ולבנות אפליקציות טובות יותר לקהל המשתמשים.

במידה ואתם מעוניינים להתנסות בכלי בעצמכם, תוכלו לעשות זאת כבר עכשיו על ידי גלישה לאתר החברה. חשוב להבהיר כי בעוד שהשירות הבסיסי מוצע בחינם, יהיה עליכם להרשם לאתר על מנת לצפות בפיצ’רים המורחבים – כאשר גם זה נעשה בחינם, תמורת כתובת האימייל שלכם.

מקור: יח"צ

לחצו להגדלה. מקור: יח”צ

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: