הפיתוח הישראלי שחוסך כסף לאמריקאים: "ל-200 מיליון אמריקאים יש פחות מ-1,000 דולר חיסכון"
עודד וקרט הקים את הסטארטאפ Earny, סוג של "עוזר אישי", שמחזיר למשתמשים כסף על רכישות יקרות שעשו ברשת. אחרי גיוס השקעות בגובה 12 מיליון דולר, מספר וקרט על תרבות הצריכה האמריקאית, וההגנות השונות שמסייעות לרוכשים באינטרנט לקבל כסף בחזרה
"למחצית מהציבור האמריקאי, כמעט כ-200 מיליון איש, אין אפילו 1,000 דולר בחיסכון. המציאות מראה שמרבית האנשים לא יודעים איך לחסוך או איך לנהל את התקציב האישי שלהם – זו הבעיה הבסיסית שאנו פותרים. עוזרים לאנשים להתנהל כלכלית בצורה יותר חכמה".
עודד וקרט הוא מנכ"ל ומייסד-שותף הסטארטאפ Earny, שפיתח "עוזר אישי", אשר עוזר למשתמשיו לחסוך כסף על רכישות באינטרנט. החברה, שהוקמה לפני שלוש שנים וחצי על ידי וקרט, דורי יונה ואילן זרביב, גייסה כ-12 מיליון דולר ומעסיקה 30 עובדים.
"כיום אנו יושבים ב-Inbox האישי של הלקוחות שלנו, ומנהלים איתם מערכת יחסים שדומה יותר למערכת היחסים בין רופא ללקוח", אומר וקרט בריאיון לעוד פודקאסט לסטארטאפים. "כך למשל, כאשר לקוח שלנו רוכש מוצר באינטרנט – אנחנו בודקים כל הזמן את המחיר החדש, ודורשים אוטומטית את ההפרש עבור הלקוח שלנו. זה כמובן דורש מאיתנו להכיר את הפוליסות השונות, למלא בקשות באופן אוטומטי, לעקוב אחר הטיפול בהן ועוד".
לצורך כך עושה החברה שימוש בשתי הגנות מחיר. ההגנה הראשונה מוענקת על ידי יותר מ-50 חנויות בארצות הברית דוגמת אמזון, Bloomingdale’s, Nordstrom, Costco ו-Best Buy, והיא מעניקה ללקוחות בין 7-30 יום הגנה על מחיר המוצר שרכש; והגנה שנייה מוצעת על ידי חברות האשראי האמריקניות, שמעניקות תקופת הגנה של עד 120 יום על מוצרים הנרכשים באמצעות כרטיס האשראי שלהן.
"רוב הלקוחות לא משתמשים בהטבות של Price Protection ו-Cash Back", מסביר ורקט בריאיון לעוד פודקאסט לסטארטאפים. "התרבות הצרכנית האמריקנית היא לא מספיק מודעת – ולפיכך אנו נכנסים לאזור הזה, בו יש פער, ועוזרים ללקוחות שלנו לחסוך כמה שיותר".
האזינו לריאיון עם עודד וקרט, מייסד-שותף ומנכ"ל Earny
הגב
3 תגובות על "הפיתוח הישראלי שחוסך כסף לאמריקאים: "ל-200 מיליון אמריקאים יש פחות מ-1,000 דולר חיסכון""
* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.
חבל רק שכשהיה השירות חינמי, הצלחתם לחסוך לי בערך $10 שנתי (למרות שמבצע הרבה קניות). כרגע השירות לא חינמי ודורש תשלום חודשי שעולה יותר מההחזר הממוצע השנתי שיצא לי.
לא הכל כל-כך שחור… עזרת לעודד.
נשמע חזק