הפיתוח הישראלי שחוסך כסף לאמריקאים: ”ל-200 מיליון אמריקאים יש פחות מ-1,000 דולר חיסכון”

עודד וקרט הקים את הסטארטאפ Earny, סוג של ”עוזר אישי”, שמחזיר למשתמשים כסף על רכישות יקרות שעשו ברשת. אחרי גיוס השקעות בגובה 12 מיליון דולר, מספר וקרט על תרבות הצריכה האמריקאית, וההגנות השונות שמסייעות לרוכשים באינטרנט לקבל כסף בחזרה

“למחצית מהציבור האמריקאי, כמעט כ-200 מיליון איש, אין אפילו 1,000 דולר בחיסכון. המציאות מראה שמרבית האנשים לא יודעים איך לחסוך או איך לנהל את התקציב האישי שלהם – זו הבעיה הבסיסית שאנו פותרים. עוזרים לאנשים להתנהל כלכלית בצורה יותר חכמה”.

עודד וקרט הוא מנכ”ל ומייסד-שותף הסטארטאפ Earny, שפיתח “עוזר אישי”, אשר עוזר למשתמשיו לחסוך כסף על רכישות באינטרנט. החברה, שהוקמה לפני שלוש שנים וחצי על ידי וקרט, דורי יונה ואילן זרביב, גייסה כ-12 מיליון דולר ומעסיקה 30 עובדים.

“כיום אנו יושבים ב-Inbox האישי של הלקוחות שלנו, ומנהלים איתם מערכת יחסים שדומה יותר למערכת היחסים בין רופא ללקוח”, אומר וקרט בריאיון לעוד פודקאסט לסטארטאפים. “כך למשל, כאשר לקוח שלנו רוכש מוצר באינטרנט – אנחנו בודקים כל הזמן את המחיר החדש, ודורשים אוטומטית את ההפרש עבור הלקוח שלנו. זה כמובן דורש מאיתנו להכיר את הפוליסות השונות, למלא בקשות באופן אוטומטי, לעקוב אחר הטיפול בהן ועוד”.

לצורך כך עושה החברה שימוש בשתי הגנות מחיר. ההגנה הראשונה מוענקת על ידי יותר מ-50 חנויות בארצות הברית דוגמת אמזון, Bloomingdale’s, Nordstrom, Costco ו-Best Buy, והיא מעניקה ללקוחות בין 7-30 יום הגנה על מחיר המוצר שרכש; והגנה שנייה מוצעת על ידי חברות האשראי האמריקניות, שמעניקות תקופת הגנה של עד 120 יום על מוצרים הנרכשים באמצעות כרטיס האשראי שלהן.

“רוב הלקוחות לא משתמשים בהטבות של Price Protection ו-Cash Back”, מסביר ורקט בריאיון לעוד פודקאסט לסטארטאפים. “התרבות הצרכנית האמריקנית היא לא מספיק מודעת – ולפיכך אנו נכנסים לאזור הזה, בו יש פער, ועוזרים ללקוחות שלנו לחסוך כמה שיותר”.

האזינו לריאיון עם עודד וקרט, מייסד-שותף ומנכ”ל Earny

עוד פודקאסט לסטארטאפים

"עוד פודקאסט" הוא הפודקאסט המוביל בישראל לסטארטאפיסטים ולמתעניינים ביזמות. אנו מארחים דמויות מובילות בתעשייה – יזמים סדרתיים, משקיעי הון-סיכון ואנשי מקצוע מובילים - בכדי לאפשר לכל מי שמקים סטארטאפ או חושב להקים אחד, לשמוע את סיפורם וללמוד מהם. הפודקאסט נעשה בשיתוף פעולה עם גיקטיים. הפודקאסט הינו בתמיכת מערכת גיקטיים ו-Google for Startups. את "עוד פודקאסט" מנחים תומי בר-אב, מייסד תחום Supertools (עוזרים לאנשים וחברות להפוך לעל-אנושיים של סביבת העבודה המודרנית), וגיא קצוביץ', מייסד-שותף ב-Fusion LA (תוכנית האצה לסטארטאפים ישראלים בלוס אנג'לס).

הגב

3 תגובות על "הפיתוח הישראלי שחוסך כסף לאמריקאים: ”ל-200 מיליון אמריקאים יש פחות מ-1,000 דולר חיסכון”"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Gal
Guest

חבל רק שכשהיה השירות חינמי, הצלחתם לחסוך לי בערך $10 שנתי (למרות שמבצע הרבה קניות). כרגע השירות לא חינמי ודורש תשלום חודשי שעולה יותר מההחזר הממוצע השנתי שיצא לי.

משה
Guest

לא הכל כל-כך שחור… עזרת לעודד.

לא קולט
Guest

נשמע חזק

wpDiscuz

תגיות לכתבה: