עד שתגיע הטסלה: הקטנועים החשמליים החכמים של NIU מגיעים לישראל

140 ק”מ טווח, טעינה חשמלית, נסיעה שקטה ושליטה באפליקציה – הקטנועים החשמליים של NIU מגיעים לישראל. מה עוד מציעים וכמה הם עולים?

NIU

מקור: NIU

חיסכון בכסף ובזיהום אוויר, אפליקציות חכמות ושקט בנסיעה… יש לא מעט יתרונות לכלי הרכב החשמליים. אבל בזמן שאנחנו לא רואים את עצמנו בזמן הקרוב נוהגים בעיר עם טסלה מודל 3, מגיע לישראל מותג הקטנועים החשמליים הסיני NIU, ומציע 2 דגמים מעניינים.

טווח נסיעה מקסימלי של 140 ק״מ

הקטנוע של NIU יושק בארץ בשתי גרסאות – NQi GT Pro ו-NQi GT Sport. הוא מגיע עם מנוע בעל תפוקת כוח נומינלית של 3000W של BOSCH, שמציע האצה יפה של 0 ל-45 קמ״ש ב-4 שניות בלבד. הוא כולל 3 מצבי רכיבה – Sport, Dynamic ו-E-Save (חסכוני), ויודע להתאים את אופי הנסיעה שלו באופן חכם, בהתאם לתנאי הדרך. במצב ספורט, המהירות המקסימלית אליה תוכלו להגיע עומדת על 70 קמ״ש, אך במצב זה תצטרכו להתפשר במעט על טווח הנסיעה שיסתכם ב-100 ק״מ בלבד, לעומת 140 ק״מ במצב רגיל – עם הגבלה של 50 קמ”ש.

NIU

מקור: NIU

הקטנוע מצויד בשתי סוללות ליתיום ניידות הניתנות להטענה כשהן על הקטנוע או מחוצה לו, כאשר טעינה מלאה שלהן מתבצעת בתוך 3.5 שעות. בכל רגע נתון ניתן לראות את מצב הסוללה על גבי לוח המחוונים האלקטרוני שלו או באפליקציה. הוא כולל בתוכו יותר מ-30 חיישנים אשר אוספים מידע ומנתחים את הקטנוע לא פחות מ-200 פעמים בדקה. הקטנוע מאפשר לכם לראות בדיוק היכן ממוקם הקטנוע, וכל תנועה לא מורשית שלו תפעיל אזעקה ותשלח לכם התראה לנייד.

מקור: NIU

דרך האפליקציה הנלווית, ניתן לקבל סטטיסטיקות, היסטוריית רכיבה ולקבל מידע אודות מצבו הטכני של הקטנוע. כמו כן, הודות לתמיכה בעדכוני תוכנה מרוחקים (OTA), ניתן לשדרג את תוכנת הקטנוע ללא צורך להגיע לתחנת שירות. מחיר גרסת הספורט עומד על 16,490 ש”ח ומטפס ל-20,990 ש”ח עבור דגם הפרו.

 

Avatar

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

18 תגובות על "עד שתגיע הטסלה: הקטנועים החשמליים החכמים של NIU מגיעים לישראל"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Joshua margolin
Guest

הי, האם זה דורש רישיון נהיגה לקטנוע?

ASD
Guest

קוראים לזה קטנוע אז………….

כרטיס חבר מועדון בבקשה
Guest
כרטיס חבר מועדון בבקשה

זה גם דורש ביטוחים למינהם.
זה לא קורקינט.. :)

לובה בחל\
Guest

אין עבודה, אין שפה, קשה ! קשה !

Ariel
Guest

ביטוחים לכלים חשמליים זולים בהרבה מבנזין, לפחות 30% – נשמע מאד מעניין

והאמת מאין תמצא
Guest
והאמת מאין תמצא

זה מגיע עם כרטיס חבר למרפאה אורטופדית?

אביב
Guest

מה ההבדל בין הדגמים?

ASD
Guest

4500 שקלים

gery seinfeld
Guest

שום מילה על מי היבואן, איפה לרכוש או להתעניין….סתם לשפוך מידע על הדף כמו ילד בתיכון שכותב חיבור על ביאליק. חלש מאוד חיימוביץ

gal
Guest

אפשר עוד קצת פרטים?
אולי אפילו קישור לאתר אינטרנט?..
נשמע סבבה לאיזורים עירוניים. מעניין האם מותר לנסוע עם זה בכביש מהיר (עם שלט 55 ומעלה)

ASD
Guest

בוא נחשוב. אם הקטנוע הנ״ל מסוגל לנסוע מעל ל-55, ויש שלט שאומר שרק מי שיכול לנסוע מעל ל-55 יכול להיכנס – האם אפשר להסיק שלקטנוע הנ״ל מותר להיכנס?

אבל כן – מסכים שזה הזוי שאין פרטים מעבר לסרטון יח״צ. אפילו מהאתר הרשמי של NIU אין קישור לאתר ישראלי ובערוץ היוטיוב של הסרטון יש רק שתי סרטונים ואפס קישורים.

כאילו איזה יבואן שהתחיל לעבוד אתמול בבוקר פתח ערוץ יוטיוב, העלה לשם סרטונים עם כותרת בעברית ושלח מייל שפורסם כלשונו באתר.

מוריסון
Guest

אני חושב שכותב התגובה התכוון האם מותר לנסוע איתו בכבישים המוגבלים לרכבים בעלי מעל 50 סמק, כי ל-50 סמק אסור למרות שיכולים לנסוע מהר יותר מ-55 קמש

קובי
Guest

זה בכלל לא קשור לאיזה מהירות הכלי מגיע, זה קשור מה אומר החוק. עד 2010 אאל”ט, לקטנועי 50 סמ”ק היה אסור לנוע בכביש מהיר עם שלט כזה, אע”פ שהיה להם את היכולת להגיע ל-80 קמ”ש ומעבר לזה.

אחד שלא יודע
Guest

יש כבר חברה ישראלית שמייצרת קטנועים חשמליים, עם אלפי קטנועים בשימוש בישראל:
https://blitzmotors.co.il/private/
לא, אין לי קשר לחברה. אבל ראוי לציין את הנקודה הזו בכתבה כזו.

ASD
Guest

זו לא כתבה, זו הודעת יח”צ

אילן
Guest

Zap!!

סיני עם כינור גדול
Guest
סיני עם כינור גדול

רק שתהיו בעניין: המחיר של המוצר הזה בסין *לצרכן פרטי* עומד על כ-2750 ש”ח.

אופנוע חשמלי מקבל הטבות מס בייבוא כמוצר ידידותי לסביבה, כ-7 אחוז מס בלבד.
בקונטיינר 40 קיוב נכנסים כ-150 קטנועים כאלה. עלות שילוח של קונטיינר עומד על כ-3000 דולר, תוסיפו עלות תקן דומה בעלות חד פעמית של עוד 3000 דולר (ואני קצת מנפח מספרים).

עכשיו איך למען השם הגיעו למחיר של מעל 16 אלף ש”ח למוצר שעולה כ-2500 ש”ח?? מה מצדיק את התמחור המוגזם הזה למוצר שלא יכול בכלל לעלות על כביש מהיר?

WhatsApp Image 2020-06-02 at 18.43.12.jpeg
היבואן (בכאילו)
Guest
היבואן (בכאילו)

היבואן צריך לשלם מיסים, משכורות, שכירות, פרסום, שכר טרחה לעו”ד, שוחד, שוחד לעוזרים של המשוחדים.. ובסוף גם צריך להרוויח משהו.. זה למה מ 2500 עלינו ל 16 אלף…

wpDiscuz

תגיות לכתבה: