חממת נילסן השקיעה 4 מיליון דולר בסטארטאפים ישראליים

אלו חמשת הסטארטאפים שנכנסו לחממה של נילסן וזכו בהשקעות של מיליוני דולרים

תמונה: נילסן אינוביט

אתם אולי מכירים את השם “נילסן” ממדד נילסן, מערכת המדרוג, רייטינג, וסקרי צרכנים. אבל נילסן מחזיקה גם ב-Nielsen Innovate, קרן השקעות וחממה טכנולוגית ברישיון של המדען הראשי המיועדת לחברות בשלבים התחלתיים. Nielsen Innovate משקיעה בעיקר בחברות הקשורות לתחום מחקרי השוק, ניתוח מידע, מדידה, Big Data וכדומה. כעת מכריזה הקרן על השקעה כוללת בסטארטאפים ישראליים בגובה 4 מיליון דולר, בין היתר בחמישה סטארטאפים חדשים שנכנסו לחממה במסגרת סבב ההשקעות האחרון. כל אחד מהסטארטאפים הבאים זכה להשקעה של כ-600 אלף דולר, כששאר הסכום הושקע על ידי החממה בחברות בשלבים בוגרים יותר.

1. BrainVu – להבין את המצב המנטלי של האדם בלי לפגוש בו

הטכנולוגיה של בריינוויו מאפשרת לחברות לנתח את המצב הרגשי של האדם מרחוק. כך למשל, צ’טבוטים יוכלו להתאים את התוכן, המידע ואת אופן הפנייה שלהם לכל אחד מהלקוחות בהתאם למצבו המנטלי של הלקוח, ובכך ליצור אינטרקציה מותאמת רגשית בין מחשבים ורובוטים ללקוחות.

2. Enerjoy – לאתר הזדמנויות לחווית הצלחה

אנרג’וי מגדירה את הכלי שלה כ”כלי לניהול מוטיבציית עובדים”, וזאת באמצעות טכנולוגיה המנתחת את התנהגויות העובדים כדי לאתר הזדמנות המאפשרות לכל אחד מעובדי החברה “לחוות הצלחה”, ובכך לשפר את פרודוקטיביות הארגון.

3. Package.AI – במקום לדבר עם חברת השילוח, דברו עם צ’טבוט

המערכת אשר פיתחה החברה היא שילוב של צ’טבוט ובינה מלאכותית המאפשר העברה של כל תהליך תיאום המשלוח בין הלקוח לבין החברה, לתהליך קל ומהיר. הצ’טבוט מתאם עם הלקוח זמנים לקבלת משלוח, ולאחר מכן אפילו מיידע את הלקוח במיקום הנהג ומאפשר לבצע שינויים. בנוסף, המערכת משלבת את נקודות החלוקה במסלולים קיימים במטרה לצמצם עלויות והעלאת מהירות השירות.

4. Stamp.ee – להנות ממבצעים גם אצל משווקים קטנים

חברות גדולות מתקשות להפעיל מבצעים בנקודות מכירה קטנות ובודדות כמו מכולות וקיוסקים, כיוון שאין ביכולתן לנהל את נקודות השיווק בשטח. הטכנולוגיה של סטמפי מאפשרת הוספת ברקוד לחשבונית, שבאמצעות סריקתו עם הטלפון הנייד של לקוח הקצה, מאפשרת הפקדת כסף חזרה לחשבון הבנק של הלקוח בגובה ההנחה שהחברה רוצה להעניק לו.

5. Xenia – לתכנן חללים מסחריים על פי העדפות המתכנן

זניה היא פלטפורמה לתכנון אדריכלי, אשר מייצרת תוכניות רצפה לחללים מסחריים. זאת מתוך הבנה כי עיצוב החלל משפיע על היקף המכירות של המוצרים באופן ישיר. המערכת מקבלת נתונים טכניים ומידע על העדפות הלקוח, ומציעה מספר אפשרויות תכנון. הפלטפורמה עובדת במודל Saas.

החממה הטכנולוגית וקרן ניסלן אינובייט פעילה משנת 2013 מבפארק התעשייה בקיסריה ותמכה עד היום ב-22 מיזמים.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

2 תגובות על "חממת נילסן השקיעה 4 מיליון דולר בסטארטאפים ישראליים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
דני
Guest

איזה שעמום :)

צ\'יטבוטים
Guest

חברות מוזרות ,אבל זה זכותם לזרוק את הכסף על מי שבא להם
מישהו באמת מתכתב עם צ’טבוטים בימינו?
כבר עדיף לנסות לדבר עם הלמפה

wpDiscuz

תגיות לכתבה: