אקזיט: נילסן רוכשת את vBrand הישראלית

הסטארטאפ הישראלי פיתח פלטפורמה שנעזרת ב-AI וראייה ממוחשבת כדי לסרוק ערוצי טלויזיה וסושיאל 24/7 ולזהות באופן אוטומטי בכל פעם שמופיע מותג בקטע וידאו או תמונה

צילום מסך: גיקטיים

מדידת קמפיינים שיווקיים היא ‘הגביע הקדוש’ של כל חברות המחקר והמדיה. כדי לחזק את מעמדה בתחום, הודיעה היום (ה’) חברת נילסן על רכישת חברת vBrands. הסטארטאפ הישראלי פיתח פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית (AI) המשמשת למדידת שוויים והשפעתם של קמפיינים מבוססי חסויות בספורט, באמצעות סריקת כל ערוצי התוכן ביניהם ערוצי טלוויזיה, שידורי אינטרנט והרשתות החברתיות לצד ניתוח תוצאות מבוסס big data.

סריקה של ערוצי טלוויזיה וסושיאל 24 שעות ביממה

vBrand (ויברנד) רוצה להביא את מהפכת ה-AI וביג דאטה לעולם השיווק בספורט. היא עוזרת למפרסמים ולבעלי זכויות פרסום להבין את השווי של שטחי הפרסום שלהם, ואת ה-impact שהם מייצרים. כיום, כשצריכת תוכן ספורט מגיעה לשיאי צפייה של כל הזמנים וזכויות השידור מתחלקות בין מאות ערוצי טלויזיה ופלטפורמות דיגיטליות, מדידת החשיפה שנוצרת כתוצאה מחסויות של אירוע נעשית אתגר גדול עבור המפרסמים ובעלי שטחי הפרסום. הפלטפורמה סורקת ערוצי טלויזיה וסושיאל 24/7, מזהה בצורה אוטומטית כל פעם שמופיע מותג בקטע וידאו או תמונה ומספקת סטטיסטיקות על ההופעה בזמן אמת. כיום מנתחת המערכת עשרות ערוצי טלוויזיה, אינטרנט וסושיאל 24 שעות ביממה והחברה מרחיבה כל הזמן את סוג המידע הויזואלי שהיא מזהה ואת מקורות המידע הנתמכים. המודל העסקי של החברה כולל מכירת חבילות דאטה מדידה וניתוח שונות על בסיס נקודתי או שנתי למגוון גורמים בשוק הספורט ובעיקר למפרסמים ובעלי זכויות השידור.

צוות vBrand

vBrand הוקמה על ידי תמיר רובינסקי ואלי בן-דויד והיא מפעילה מרכז פיתוח בתל אביב ופעילות שיווק באירופה ובארצות הברית. מאז הקמתה גייסה החברה כ-2 מיליון דולר מ-Nielsen innovate & Nielsen funds, כך שהרכישה על ידי נילסן היא מתבקשת. בעקבות הרכישה, יצטרפו עובדי vBrand למרכז הפיתוח של נילסן בישראל וימשיכו לעבוד שם על המוצר. החברות לא פרסמו את סכום העסקה אולם בשנים האחרונות השקיעה נילסן יותר ממיליארד דולר ברכישות של חברות דוגמת eXelate ו-gracenote.

בתגובה לרכישה מסרה יעל דור, מנכ”לית vBrand: “הרכישה של vBrand על ידי נילסן היא הזדמנות נפלאה להמשיך את המסע שלנו ולהביא את המוצר שלנו לשלב הבא”. דור הוסיפה: “אנחנו בטוחים שהטכנולוגיה פורצת הדרך שלנו, בשילוב עם הפלטפורמה של נילסן, תעזור לנו להגדיל את המובילות שלנו בתחום, כדי להנגיש למשווקים יותר שקיפות ומידע על השקעות שהם מבצעים בתחום הספורט”.

החברה השתתפה בשנת 2016 ב-Startup Arena, תחרות הסטארטאפים של גיקטיים.

יניב אביטל

גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

7 Comments on "אקזיט: נילסן רוכשת את vBrand הישראלית"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
אריה
Guest

בישראל רק יודעים למכור רעיונות טובים ולא לפתח אותם… עצוב… תרבות האקזיט תשמיד את הכלכלה הישראלית… עובדים כדי למכור ולא כדי לייצר עבודה והכנסה…

אריסטו
Guest

תותחים! בעיקר יקיר בן עליז

יובל
Guest

אלופי העולם! טכנולוגיה מדהימה באמת.

יובל
Guest

אלופים! טכנולוגיה פורצת דרך!

נוני
Guest

עוקב אחריכם כבר הרבה זמן, רואה אתכם מהחלון של המשרד שלי.

לאון מגבות
Guest

מזל טוב! עוקב אחריכם לאורך כל הדרך

לאון מגבות
Guest

מזל טוב! עוקב אחריכםן לאורך כל הדרך!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: