כנס Next Case יארח אנשי שיווק מובילים עם 20 מקרי בוחן [5 כרטיסים חינם]

אנשי שיווק מצליחים יעלו על הבמה ב-6 בדצמבר במתחם לאגו בראשל”צ ויספרו על האתגרים המקצועיים שנתקלו בהם ועל הכלים שעזרו להם לפתור אותם. לקוראי גיקטיים מגיעה הנחה, ו-5 מכם יקבלו מאיתנו כרטיס מתנה

מקור: Pixabay

אנשי שיווק ודיגיטל תמיד מחפשים את הדרכים היצירתיות והחכמות ביותר להגיע לכמה שיותר לידים, להגדיל את המכירות ולהביא לצמיחה של הלקוחות. אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע ליעדים הללו היא לשמוע מאחרים על ההצלחות והכישלונות שלהם, על האתגרים והאפשרויות להתגבר עליהם, וללמוד מהם.

ביום רביעי, 6 בדצמבר, יתקיים במרכז לאגו ראשל”צ כנס Next Case, שיציג מקרי בוחן בתחומים שונים מעולם קידום האתרים והשיווק באינטרנט: SEO, PPC, ווב אנליטיקס, אופטימיזציה, שיפור יחס המרה ועוד. במהלך היום יעלו לבמה מומחים שונים לשיווק דיגיטלי, וכל אחד בתורו יקבל 20 דקות להציג מקרה בפורמט הבא: המצב שאותו צריך היה לשנות, הפעולות שנעשו והתוצאות שהגיעו בעקבות כך. לאחר 20 דקות עוברים למקרה הבא – Next Case. סך הכל יועברו כ-20 הרצאות שנבחרו בקפידה, במטרה להימנע מדיבורים באוויר ולהתמקד בכלים ובפרקטיקה.

בין ההרצאות שיועברו בכנס: לירז פוסטן, Outbrain, איך הגדלנו המרות אורגניות ב-85% רק בעזרת עבודת צוות; דורי הרפז, Secdo, איך הבאנו סטארט אפ B2B לגידול של פי 25 בלידים ובהכנסות תוך שנה באמצעות Growth Hacking; מת’יו טני, Webpals, איך מחיקת יותר מ-1000 עמודים באתר הזניקה את ה-SEO; פרי לוי, כלמוביל, איך עשינו טרנספורמציה דיגיטלית לקבוצת כלמוביל, שהביאה לצמיחה של מאות אחוזים; איתן הלמן, Wix, איך קידמנו בהצלחה 3 אתרי WIX מסוגים שונים; ועוד.

5 כרטיסים חינם והנחה

הכנס מיועד למגוון רחב של אנשי שיווק ומי שעוסק ומתעניין בתחום – מאנשי שיווק בסוכנויות, חברות וארגונים ועד בעלי עסקים שמקדמים את האתר שלהם בעצמם. מפאת רמות וסוגי הידע השונים ההרצאות יתקיימו בשני מסלולים:

1. המסלול הטכני, שמיועד לאנשי שיווק מתקדמים ויכלול הרצאות יותר טכניות.
2. המסלול האסטרטגי, שמיועד למי שמנהל את השיווק במאקרו, ויעסוק בנושאים יותר כלליים ואסטרטגיים.

המסלולים יתקיימו במקביל בשני אולמות נפרדים וניתן לעבור ביניהם במהלך היום.

לקוראי גיקטיים מגיעה מתנה – 5 כרטיסים חינם. כדי לזכות כל שעליכם לעשות הוא לכתוב לנו בתגובות באתר (שימו לב: תגובות פייסבוק לא תיבדקנה) איזה מותג לדעתכם עושה את עבודת השיווק הטובה ביותר, והסבירו בקצרה מדוע. את התשובות יש לכתוב עד יום רביעי, ה-13 בספטמבר בשעה 17:00 בצהריים.

עבור מי שלא קיבל כרטיס מתנה ועדיין רוצה ללכת לכנס סידרנו הנחה של 15%. היכנסו לאתר הכנס והזינו את קוד הקופון geektime15 במקום המתאים.

הפעילות הסתיימה, הזוכים יקבלו הודעה בהקדם

לפרטים נוספים ולהרשמה

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

18 Comments on "כנס Next Case יארח אנשי שיווק מובילים עם 20 מקרי בוחן [5 כרטיסים חינם]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
Daniel Gorlovetsky
Guest

רד בול, מכיוון שהם לא עושים שיווק ישיר בכלל, וכל התוכן שלהם מתקשר אסוציאטיבית לאקסטרים, כיף, צעירים. עושים עבודה מצויינת בשיווק תוכן.

Tal yahav
Guest

גוגל analytic- פשוט וקל שמראה את הדברים שחשובים כדי להתחיל עבודה.
זה היה ההתחלה שלי לתחום :)

דוד
Guest

ללא ספק “קוקה קולה”. בנו את הbrand הכי חזק שיש לדעתי היום, ולא מפסיקים לחדש. לדוגמא, קמפיין השמות שעשו לפני השנתיים.
פשוט בית ספר לשיווק!

אייל
Guest

אובר עשו כמה קמפיינים מדהימים כדי להכיר את השירות לאנשים ולבנות את הbrand. לדוגמא:
קמפיין הגלידה, קמפיין החתולים בו נתנו ללקוחות להזמין חתול לליטוף של 15 דקות וקמפיינים של נסיעות חינם באיזור מסויים, או לרגל אירוע מסויים.

בנוסף, יש להם תוצאות מרשימות עם word to mouth, וכל הגישה שלהם היא סביב הלקוח, ולספר שירות מעולה ללקוח (במקום דגש על המוצר, כמו שרובנו חוטאים לעשות…)

שיווק, כמו שצריך לשווק ב 2017!

Oshri Yehud
Guest

Apple, הפרסומות שלהם מבוססות על אנשים ועל רמת חיים טובה יותר, גורמים לנו להרגיש שיש לנו את הכוח להשפיע ולשנות את העולם באמצעות הטכנולוגיה.

יהונתן ארד
Guest

בישראל, נכון להיום, בזק. פרסומות זכירות שמסיטות את השיח מנושא החקירות.

יהונתן
Guest

אינטרקום. בנו את עצמם ממוקד ולעניין.

Lior
Guest

שטראוס בקמפיין על מעדן ספלנדיד בו הציבו מכונות בקניונים עם שאלות מהאייטיז כך שרק הגדולים ידעו לענות עם הסלוגן – כשתגדל תבין.

Netanel
Guest

בזק. כי בפרוסמת החדשה מכוונים אל בני הנוער, שלפי סקרים אחרונים מראים כמשפיעים ביותר על ההורים בביתם.

מעייני
Guest

לחלוטין airbnb עם הטריק שהם עשו לעשות listing גם בקרייגסליסט שנתן להם תנופה מטורפת. גם השימוש שלהם עכשיו בקהילות שהם יצרו ואיך שהם מנהלים את הקהילות הללו בתור כוח שמנסה לשנות מדיניות שתקדם את הנוכחות שלהם בצורה מדהימה.

טוני
Guest
לדעתי סקידייל, זאת חברת תיירות סקי שאני עוקב אחריה כבר תקופה בצד המדיה שלה. היא עושה עבודה מעולה מול חברת הפירסום אקליפטוס, בכל הקשור למיתוג במדיה ואינטרקציה עם הלקוח. החברה הבינה שמה שמושך לתיירות זה עולם הוידאו ומשקיעה המון בתוכן מצולם איכותי שמושך המון לקוחות )שווה להציץ) בנוסף החברה שמה דגש על הצד לקוח ופיתחה אפליקציה לטווח הרחוק עם מגוון אפשרויות ומכניסה את עצמה תמיד שלב קדימה מהמתחרים בטכלונוגיה. כמובן שהיא לא משאירה מאחור את פירסום הפרינט ושלוש פעמיים בשנה מעל ל80 אלף לקוחות מקבלים חוברות עם תוכן איכותי ואמין ברמה מדוייקת כמו כן גם לוח שנה שנתי עם תחרויות… Read more »
asaf
Guest

אפל, היא החברה המובילה לדעתי מכצה סיבות: היא יצרה רגשות חיוביים כלפי המוצר ובכך יצרה זהות למותג שלה, אפל יודעת מה היא רוצה להשיג ואת זה היא משדרת לקהל היעד שלה ובכך יוצרת זהות למותג בנוסף אפל הבדילה את עצמה מהמתחרות בחדשנות, שירות לקוחות מצוין פרסומות וקמפיינים שיווקיים שמייצרים רגשות בקהל היעד. לכן לדעתי אפל היא מובילת שוק בעבודת השיווק שלה.

יריב פוסטן
Guest

כמובן yes- תמיד מביאים את פרסומות האופליין הכי טובות, מענייניות ונותנות פתרונות מעולים ללקוחות קיימים וחדשים כאחד.

גברי
Guest
אדידס היא אחת החברות המובילות בתחום השיווק. ממאות המהלכים השיווקים שהיא בחרה, אחד בולט מעל כולם: ‘הנעליים של Stan Smith’ היא נעל סניקר לבנה על שם שחקן טניס לשעבר. המטרה הייתה לסגור את הפערים מול נייקי המתחרה, וכמובן לעלות את מכירת הסניקרים עד 2020. הנעל המפורסמת נמכרה אבל בדר”כ בהנחה, וכדי לעשות שינוי, החברה החליטה להוריד את הנעליים מהמדפים ב-2012, וגרמה לכולם לחשוב שהמהלך סופי. היא שלחה את דגם משופר של הנעל לכמה סלבריטאים, פירסמה סרטון שבו מפורסמים מדברים על הנעל ויצרה ‘הייפ’ מחדש. העבודה השתלמה. המכירות של הנעל זינקו ל-8 מיליון (רק הנעל של סטן סמיט’) ואדידס צפויה להגיע… Read more »
Ziv
Guest

בשבוע כזה חייבים להזכיר את אפל – על העולם מתעסק כבר שבועות במה יכלול המכשיר החדש, שידור השקה שנצפה עי מיליאדים בכל העולם ולבסוף זה יסתיים בתורים אינסופיים מחוץ לחנות וביקוש מעבר לכל תחזית, בקיצור – ככה עושים שיווק

david
Guest

Google.
Everyone knows who they are and only uses them even though there are many competitors – all without one ad..

רון
Guest

ROLEX – מותג חזק ומוביל שנים על גבי שנים למרות הטכנולוגיות והמגמות ושיווק מכוון לקהל יעד מסויים כולל חסויות ופרזנטורים שומר על ערכו ומוביל בשוק השעונים

אלעד
Guest

נספרסו – ג’ורג’ קלוני

wpDiscuz

תגיות לכתבה: