ניוזגיק מחלק לכם כרטיסים ל-UXI Live 2010 – הכנס המקצועי הראשון לתחום חוויית המשתמש בישראל

שמעתם על תחום חוויית המשתמש (UX) אבל אף פעם לא הספקתם להכיר מקרוב? יודעים UX ורוצים ללמוד ולהעמיק עוד? הכנס המקצועי הראשון לתחום חוויית המשתמש בישראל, UXI Live 2010, הוא בדיוק בשבילכם. רוצים להיכנס בחינם? אנחנו רוצים לעזור לכם. כנסו, הגיבו על הפוסט, ואולי גם אתם תוכלו לזכות בכרטיס – במתנה מניוזגיק.

עיצוב חוויית משתמש, User Experience Design או לפעמים סתם UX, הוא תחום עיסוק חדש יחסית, שמטרתו אחת: לתכנן אתרים ומערכות תוכנה מנקודת המבט של המשתמש. לעשות אותם כך שאנשים יאהבו אותם. פעם קראו לזה “ידידותי למשתמש” או “תכנון ממשק משתמש” אבל היום מבינים שכדי ליצור מוצר מצליח ואהוב צריך להיות הרבה יותר מ”ידידותי” וצריך הרבה יותר מ”תכנון ממשק”.

נסו להיזכר בכל אותן פעמים שניסיתם להפעיל את ה-Bluetooth בסלולרי שלכם ולא מצאתם את ההגדרה במבוך התפריטים. חישבו על הביקורים באתר הבנק בהם קיבלתם שוב ושוב הודעת שגיאה מעצבנת שאילצה אתכם לפנות לשירות הטלפוני. זוכרים את אתר הקניות ההוא, שלמרות שהמחיר התאים לכם לא קניתם בו כי האתר נראה לכם חשוד? בכל המקומות האלה מישהו שכח שצריך איש או אשת UX בתמונה.

חוויית משתמש כוללה בה כמה וכמה תחומי עיסוק שונים, כולם נוגעים בחוויה של אנשים כשהם משתמשים במוצר (הכוונה ב”מוצר” לאתר או מערכת תוכנה):

  • אפיון / עיצוב אינטראקציה Interaction Design – תכנון קונספט, מסכי המערכת, תהליכים.
  • ארכיטקטורת מידע Information Architecture – ארגון מידע וחיפוש מידע: איזה כותרות לתת לתפריטים? כמה רמות היררכיה ליצור?
  • עיצוב גראפי – את זה נראה שכולם מבינים…
  • שמישות Usability– עד כמה המוצר “ידידותי”? עד כמה קל ומהר ניתן לעשות בו את הפעולות הנפוצות?
  • פסיכולוגיה קוגניטיבית – זיכרון, תהליכי חשיבה, קבלת החלטות (גם התנהגות צרכנית)
  • הנדסת גורמי אנוש – מה יכולות האדם, ואיך לתכנן מוצר שמותאם ליכולות הללו?
  • נגישות Accessibility  – עד כמה המוצר מתאים לבעלי מוגבלויות?
  • שיווק ומכירות – איך לגרום למוצר למכור יותר?

מאחורי הגדרת תחום חוויית המשתמש והעיסוק בו כתחום מקצועי אחד, עומדת ההבנה שכדי ליצור חוויה טובה צריך לזכור שיש בן-אדם בצד השני של המסך, ולכן חשוב להביא בחשבון את כל הגורמים הללו. בנוסף, אנשי UX נדרשים לאמפתיה, להרגיש איך זה “להיות בנעליים” של מי שישתמש במוצר, ולתכנן אותו בהתאם.

יותר ויותר אנשים בעולם היום מבינים שהטכנולוגיה לא שווה כלום אם אי-אפשר להשתמש במוצר אחר-כך, מבריק ככל שיהיה. האם הסטארטאפ הישראלי Soluto זכה במקום הראשון ב-TechCrunch Disrupt השנה רק בזכות הטכנולוגיה שלו? האם ה-iPod הפך להיות הנגן מס’ 1 בעולם בגלל גודל הזיכרון שלו או בגלל רשימת הפיצ’רים שלו? ברור שלא.

כנס UXI Live 2010

UXI Live 2010 הוא הכנס המקצועי הראשון בישראל לתחום חוויית המשתמש. הוא מאורגן על-ידי אנשי אתר UXI, שהוקם כדי לקדם את תחום חוויית המשתמש בישראל.  הכנס מיועד לכל מי שתחום חוויית המשתמש מעניין אותו, גם לוותיקים בתחום וגם למי שרק מתעניינים בו. יש בכנס כמה מסלולים שמתאימים לתחומי עניין שונים. זהו כנס של יום מלא, מהבוקר ועד הערב, והוא כולל גם ארוחת בוקר קלה, ארוחת צהריים, ושפע של זמן לנטוורקינג.

בכנס תוכלו לשמוע מומחים מהשורה הראשונה, וביניהם:

  • תומר דביר, מייסד ומנכ”ל Soluto, שיספר על חוויית המשתמש הייחודית שסייעה רבות לזכיה שלה בתחרות TechCrunch Disrupt
  • רונאל מור, מנכ”ל מנטיס, שידבר על ה”Lovability Factor”, אותם הדברים שגורמים לאנשים להתאהב במוצר או במערכת.
  • אורן שץ, יו”ר SEO ישראל טכנולוגיות, שהרצאתו תעסוק בקשר הטעון שבין העוסקים בממשק ובחוויית המשתמש ובין העוסקים בקידום אתרים SEO
  • ליאור יאיר, ראש תחום חוויית משתמש בנטקראפט, ידבר על אתרי מסחר אלקטרוני, וייתן טיפים מבוססי-מחקר לשיפור המכירות.

בנוסף, כל משתתפי הכנס יוכלו להשתתף גם באחת מ-2 סדנאות מעשיות בסוף היום ולזכות באחד משמונה פרסים יוקרתיים בשווי של בין 1,000-15,000 ₪. ויש עוד – כדאי להסתכל באתר הכנס.

רוצים כרטיס במתנה?

ההשתתפות בכנס עולה עד ה-31/8 רק 568 ש”ח (כולל מע”מ). רוצים להיכנס בחינם? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להגיב כאן בתחתית הפוסט ולספר לנו על חוויית המשתמש הטובה ביותר או הגרועה ביותר שנתקלתם בה בשנה האחרונה. למה זו הייתה חוויה כזו טובה או גרועה? הקפידו לבחור משהו שבאמת תפס אתכם, לטוב או לרע. בין המגיבים ייבחרו שלושה שיזכו בכרטיס חינם לכנס מתנת ניוזגיק.

אנא שימו לב כי אתם משאירים בתגובה כתובת מייל אמיתית (כתובת המייל לא תחשף בתגובה עצמה, אך תשמש אותנו על-מנת ליצור איתכם קשר במקרה של זכייה בפרסים).

הבחירה במנצחים תהיה על פי התגובות המקוריות ביותר שאנחנו הכי אהבנו. הזוכים יבחרו על-ידינו לפי הפרמטרים שצוינו ואנו מתחייבים לא לבחור זוכים לפי הכרות או תיאום מראש (אנחנו תמיד שמחים לתת את ההזמנות לאנשים שאנחנו לא מכירים).

התחרות תסתיים ביום חמישי, ה-26 באוגוסט בשעה 23:00 והודעה לזוכים תשלח במהלך סוף השבוע.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

37 תגובות על "ניוזגיק מחלק לכם כרטיסים ל-UXI Live 2010 – הכנס המקצועי הראשון לתחום חוויית המשתמש בישראל"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
יניב
Guest

חווית המשתמש שלי:

ב iPhone iOS 4 הוסיפו תמיכה לריצת מספר אפליקציות ברקע.
על מנת לסגור אפליקציה (ולא משנה מה הסיבה), על המשתמש לפעול כך:

1. שתי לחיצות רצופות ומהירות על מקש הטלפון
2. גילול שלל האפליקציות על מנת לאתר את האפליקציה הרצויה.
3. לחיצה ארוכה על האפליקציה
4. לחיצה נוספת על אייקון הסגירה.

וכל זאת, רק על מנת לסגור אפליקציה אחת !!!

גלית
Guest

חווית המשתמש הטובה שנתקלתי בה לאחרונה היתה דווקא מכיוון של אפליקציה סלולרית בשם pastebot, שלקחה קונספט משעמם של מחשבון וכלי המרה, ועטפה אותה ב UI מדהים- הן מבחינת העיצוב והן מבחינת השימושיות,וזו החוכמה- לאפשר לך בתור משתמש לקבל חווית שימוש במשהו הכרחי אבל משעמם, בצורה הטובה ביותר. מומלץ בחום.

הדס אריאל קמחי
Guest
לאחרונה יצא לי להחשף לאתרי “יומיות”: מבצעים שיוצאים ומתחדשים על בסיס יומי {כגון: יממה, גרופר, באליגם וגוזרים קופון} ומציעים ללקוחותיהם הנחות החל מ50% ומעלה. נשמע לי שווה מאוד בהתחלה, אך ההנחה היא לא הכל בחיים, ואני חייבת לציין שהאתר המועדף עלי מבחינת חווית המשתמש {נוחות ברישום לאתר, במציאת תשובות לבעיות וברכישת היומיות} הוא אתר יממה {https://www.yemama.co.il/heb/deals/}. כשרכשתי את הקופון הראשון שלי שם, נתקלתי בבעיית חיוב כפול בחשבון, מיד יצרתי קשר עם התמיכה, והם שבו אלי בתשובה מהירה ופשוטה. מעבר לזה שאני מאוד מתחברת ליומיות שהם מביאים באתר {מבחינת תוכן המבצעים} האתר נוח לשימוש, ידידותי ומאוד פשוט אך מדהים במורכבות שלו.… Read more »
עידן כהן
Guest
בשנה האחרונה עברתי 3 דירות, בשתיים הראשונות כמובן שנעזרתי ביד2 ובהומלס (לא שיש אפשרות אחרת..) וזה די מתסכל, המון רשומות, צריך לעבוד מול לפחות 2-3 אתרים במקביל, ולפתוח מספר רב של חלונות בשביל לראות את המיקום על המפה של כל אחת מהדירות, בקיצור, מתסכל!. ואז גיליתי את האתר http://www.Kangarim.co.il הרעיון פשוט נפלא, והביצוע עוד יותר. בראש ובראשונה, אין צורך לעבוד מול 3-4 אתרים במקביל, בנוסף, האפשרות לראות את הדירות על המפה, ולבחור לראות את הפרטים רק של דירות באיזורים שבאמת מעניינים אותי, הפך את החוויה לכיפית וחסך שעות של הקלקות מיותרות (ללחוץ על כל מודעה שנייה “צפה במפה” ואז לראות… Read more »
שחר
Guest

כל כך הרבה שירותי מוסיקה עברתי בחיים .. אף אחד לא היה נוח קל לשימוש ואינטואטיבי לחיפוש ומציאת תכנים דומים כמו http://listen.grooveshark.com.
הם עשו עבודה נפלאה עם דבר כ”כ פשוט כמו שרות מוזיקה והצליחו גם לשלב פרסומות במקומות הנכונים כדי לא להעמיס על החוויה אך עדיין לשמור על מודל עסקי שמקדם האזנה למוסיקה בחינם.

רמי
Guest

לדעתי אחת מחוייות המשתמש הייחודיות הן של אתר המוזיקה
http://www.thesixtyone.com/

יש להם גישה שונה לחלוטין מרוב אתרי המוזיקה, מאוד מרעננת וחדשנית ובכלל אתר מצויין להכיר אמני אינדי.
מעבר לממשק המשתמש הנוח מערכת הזנת התוכן המיועדת ליוצרים מאפשרת להעלות תכנים מגוונים (אודיו, טקסט ותמונות) ולשלבם באופן אטרקטיבי בחוויית המשתמש של המאזינים.

מייק
Guest
בקצרה: צריך להבין את הקהל. לא *לחשוב* שאתה מבין את הקהל. ישנן דוגמאות רבות, אבל אני חושב שהאנקדוטה הבאה, מלפני כחדשיים, מגדירה את זה היטב: לא מזמן ארגנה גוגל כנס מפתחים לכרום. אחד הדוברים הראשיים דיבר על תפיסת עיצוב המשתמש של גוגל. בלי ספק, הוא העלה כמה נקודות מענייניות. ואז, הוא העלה את הקונספט – The best UI is no UI. הוא הסביר כי גוגל עובדת כך, שכל פריט מופיע רק כאשר זקוקים לו ובדיוק כאשר זקוקים לו. כך אין המשתמש חווה הפרעה במהלך הפעילות הרגיל אך מוצא בדיוק את מה שהוא צריך בכל רגע נתון. עד לרגע זה, ישב… Read more »
נילי
Guest
השבוע הייתה לי חווית משתמש מזעזעת ביוטיוב ! http://www.youtube.com/ זה התחיל כבר בתהליך הרישום. עד היום נהגתי להכנס לאתר עם היוזר של גוגל. לפני יומיים ניסיתי להכנס לאתר כדי לאתר סירטון ששמרתי ב פלייליסט. בלוגין רשמתי את פרטי המשתמש שלי של גוגל, כפי שאני עושה מאז ומתמיד, ולהפתעתי ניזרקתי לטופס שדרש לייצר חשבון ביוטיוב. ללא שום הסברים נוספים. כמובן חשבתי ששלא הקלדתי טוב את אחד הפרמטרים, ניסיתי שוב ושוב וכלום! לחשבון שלי לא הצלחתי להכנס, הסברים על למה לא הצלחתי, גם לא קיבלתי, ובלית ברירה נאלצתי להקים חשבון חדש של יוטיוב. וברוב חוצפתם, הם גם לא איפשרו לי להשתמש ביוזר… Read more »
אלעד
Guest

נילי, את צודקת, גם אני חושב שיו טיוב צריכים לשפר את חווית המשתמש,
אני יודע שהם עובדים על זה ודווקא בזמן האחרון עלו כלים חדשים
שמאפשרים לנהל את רשימות ההצגה וכו’, תני להם צ’אנס והציעי להם השינוי
ניתן להציע הצעות בכתובת: http://www.google.com/support/forum/p/youtube/label?lid=31a878cd44b81c60&hl=en
בהצלחה :)

רון
Guest

סחתיין ענק על הסיפור.
כל כך הרבה פעמים נתקלתי באותם דברים שאת מתארת, אבל לא הצלחתי לתאר במילים.

תודה
רון

אופיר
Guest
אני אופיר ואני מכור!! מכור למה אתם שואלים?? אני מכור ל Google Reader!!. אני מבקר בו כמה פעמים ביום ופשוט נהנה לצרוך את המידע שלי דרכו. הוא מצטיין בפשטות, לא מסובך, לא מורכב, מאפשר לארגן את המידע בתוך תיקיות ולסדר את זה לפי תחומים. הוא גם מהיר מאוד ואני יכול לגשת אליו דרך כל מחשב. הקלף המנצח שלהם זה הפיצ’ר של הצעות לקריאת תוכן דומה. בגלל שאני קורא תוכן במספר תחומים שונים, הפיצ’ר הזה מאפשר לי להגיע להמון בלוגים והמון תוכן חדש. כל יום בבוקר אני מבלה חצי שעה בלצרוך תכנים דרכו ולהתעדכן במה חדש. יאללה, מספיק זמן ביזבזתי על… Read more »
רז בכר
Guest
כן, אני לא מסודר… השולחן שלי בנוי מערמות על גבי ערמות של נירות… לצערי ברגע שמסתכלים על שולחן העבודה במחשב הבלאגן נראה בהתאם. לא מזמן מצאתי אפליקציה מגניבה ביותר שמביאה לרמות חדשות את חווית המשתמש: Bump Top. האפליקציה לוקחת את שולחן העבודה ויוצרת ממנו שולחן עבודה תלת מימדי אשר דומה ברמה מדהימה לשולחן עבודה אמיתי. ככה ניתן לערום מסמכים אחד על השני, לדחוף דברים (קבצים, תמונות) בהנף עכבר בשביל לפנות מקום לעבודה, לשים תמונות על הקירות שמסביב, בהף עכבר לאסוף מספר פריטים ביחד וכו… חווית המשתמש של התוכנה הינה מיוחדת במינה וזאת בגלל היכולת שלה להביא את העבודה מול שולחן… Read more »
רז בכר
Guest

ואם אנחנו בעניין של חווית משתמש זועתית…

הנה אחד הדברים היותר מעניינים. כולנו מכירים את הכפתור העגול של ה איפוד שהציג צורה חדשה של עבודה מול מכשירים אלקטרונים.
ראיתי לא מזמן את הנסיון החצי משעשע חצי עצוב לנסות לשלב את הדבר הזה במחשב נייד.
את התוצאה אתם יכולים לשפוט בעצמכם.

עכשיו זאת דוגמא מעולה לממשק משתמש מעולה במכשיר אחד, וגרוע במכשיר אחר…

רועי אדלר
Guest

ממליץ בחום על ההרצאה של תומר. וזה לא רק בגלל שאני עובד בסולוטו :)

רז בכר
Guest
והנה עוד סוגיה קטנה (אולי הגזמתי עם התגובות אבל זה באמת מסקרן ומעצבן). המקור של צורת הפיזור של המקשים של המקלדת באנגלית נובע מהעבודה של הפופלאריות של אותיות מסויימות. פעם, כאשר היו עובדים עם מכונות כתיבה, לכל אות היה מנוף אשר התביע את האות על הדף… בשביל שהמנופים לא יתקעו אחד בשני פיזרו לפי פופלריות של האותיות. וככה התגלגלנו עם שיטת ה qwert לפיזור המקשים במקלדות של היום. מתוחכמות ככל שיהיו (אפילו מקלדות בהן כל כפתור הינו מסך מגע קטן) עדין זו השיטה שמשתמשים. הסיבה שלא שינו את המקלדת כאשר עברו ממכונות כתיבה למחשב היה פשוט מתוך הרגע. עכשיו למה… Read more »
מנו
Guest
שלוש דוגמאות: 1) ממש פה באתר, ממש בכתבה זו, תיבת כתיבת התגובת אינה מופיעה במקום הנכון. היא צריכה להופיע מעל (לפני) כל התכוגות שנכתבו, לא אחריהם. אחרי הכל, מי שמגיב – מגיב לכתבה, ולכן אין צורך שייאלץ לעבור על כל שאר התגובות. זאת ועוד, אם סיימתי לקרוא את הכתבה, ואני גולל למטה, מיד אחרי התגובה הראשונה אני רואה כפתור שכתוב עליו “להגיב” – איך אני יודע שהוא יגרום לי להגיב לתגובה שמעליו, ולא לכל הכתבה? אחרי הכל – זה הכפתור הראשון שקשור לכתיבת תגובה שיצא לי לראות. כמו כן, “להגיב” הוא כיתוב מטעה, ולא ממש נכון תחבירית. עדיף “הגב לתגובה… Read more »
מנו
Guest

ואם כבר, וזה לא היה מתוכנן – חבל שאין פה אופציה לתצוגה מקדימה או לעריכת תגובות. זה היה חוסך הרבה תגובות כפולות, ממש כמו זו.

“…תיבת כתיבת *התגובות*…”
“..היא צריכה להופיע מעל (לפני) כל *התגובות* שנכתבו…”

מנו
Guest

ורק אוסיף (מבטיח שזה כנראה הסוף) – שדווקא דברים קטנים ומעצבנים זה הרבה יותר גרוע מאשר משהו אחד גרוע “גדול”.

אם יש אתר או תוכנה עם חווית משתמש ממש גרועה – למשל איזה פיצ’ר אינטגרלי וחשוב שאני פשוט לא מסוגל להתשתמש בו כי הממשק כל-כך רע – אני פשוט אפסיק להשתמש באתר\תוכנה לגמרי.
אבל אם יש אתר או תוכנה יעילים ונחוצים, אבל עם המון “טעויות” ממשק שלא משפיעות לרעה על הפרודוקטיביות, אלא פשוט מרגיזים, מעכבים, ולפעמים אפילו מוציאים אותך מדעתך – זה מה שבאמת הורג אותי, ואת הממשק.

אורן
Guest

איזה מזל שאני כבר התקמבנתי על כרטיס :)

בהצלחה לכולם.

LinkTree
Guest
Flickpad היא אפליקציה יוצאת מהכלל לאייפד היא עושה משהו אחד ועושה אותו טוב ובכיף האפליקציה מאפשרת לצפות בתמונות מפייסבוק ומפליקר – זה כל מה שהיא עושה. המשתמש נכנס לאפליקציה ומקבל את כל התמונות מהשרות שהוא מנוי עליו שהועלו היום – אבל התמונות פשוט מונחות להן על המסך, באצבע אפשר להזיז את התמנות, בצביטה להגדיל תמונה ואם היא לא ממש מעניינת פשוט מעיפים אותה מחוץ למסגרת האייפד והיא נעלמת. לחיצה ארוכה על התמונה מוסיפה אותה למועדפים ובסיום הצפיה בכל התמונות של היום ניתן לראות את התמונות המובחרות וכמובן לעבור אחורה בזמן ולראות תמונות מימים אחרים. התוכנה הזו מדגימה לטעמי שימוש יוצא… Read more »
גדעון
Guest
חוויית המשתמש הגרועה ביותר שנתקלתי בה היא ללא ספק הגדרת חשבון מייל בטלפון של נוקיה, מורכב, מעצבן ומסורבל. להלן השלבים להגדרת תיבת Gmail בנוקיה חדש, שימו לב : פתיחת הדפדפן מתפריט הסימניות לבחור ב-OVI לבחור את נקודת החיבור של הספק בעמוד שנפתח ללחוץ על הלינק של Ovi Store לאשר את תנאי השימוש- לחיצה על I Agree חיפוש של Messaging בשורת החיפוש בחירה באפשרות של Email For Nokia לחיצה על Download { הרשמה ל-Ovi Store (אלא אם יש לכם חשבון קודם ואז תצטרכו לשנות בהגדרות את המכשיר שברשותכם), הרשמה, הקלדת פרטי יוזר, קבלת SMS אישור, אישור תנאי שימוש } Restart של… Read more »
אבנר
Guest
אני רוצה לספר על חווית המשתמש הטובה שלי השנה – הסטרטאפ הישראלי soluto (ולא, אני בסך הכל משתמש פשוט וזו אינה פרסומת)תוכנה זו מאשפרת להוריד את זמן הטעינה של ה-WIN ע”י סיווג והורדה של תוכנות מהסטארט אפ או דחית טעינתם עד לאחרי עלית מערכת ההפעלה הממשק הינו פשוט ומתאים לאנשים פשוטים שאינם מבינים במחשבים, התוכנות מחולקות ל3: תכנות שאין בעיה להוריד תכנות שאפשרי להוריד (תלוי במשתמש) ותוכנות שמאד לא מומלץ להוריד בלחיצת כפתור בצורה פשוטה ביותר אתה בוחר לשנות התנהגות תוכנה באתחול ה-WIN ומקבל חיווי כמה זמן חסכת ישנם עוד פיצ’רים שונים העוזרים לאופטימיזצית איתחול ה- WIN אולם בשבלי זה… Read more »
ברק דנין - UXI
Guest

אבנר, למקרה שלא שמת לב: המייסד והמנכ”ל של Soluto הוא אחד הדוברים בכנס (תציץ למעלה או באתר שבקישור מהשם שלי)

צבי
Guest

חווית המשתמש הטובה שנתקלתי בה לאחרונה היתה לאחר התקנת תוכנת SOLUTO.
למי שלא מכיר, תוכנת SOLUTO בודקת אלו תוכנות נכנסות לפעולה מיד לאחר ההפעלה ומאיטות את עליית המחשב
תהליך ההתקנה פשוט, ההגדרות מוסברות היטב, התוצאות מורגשות מיד.
עכשיו המחשב הישן שלי עולה מהר יותר ועובד כמעט כמו חדש.
לסיכום התוכנה עושה עבודה נאמנה, ומקצרת את זמן האתחול של המחשב באופן משמעותי.
והכי חשוב, תוכנת תוצרת כחול לבן.

ברק דנין - UXI
Guest

צבי, כמו שכתבתי גם לאבנר – תומר דביר, המנכ”ל והמיסד של Soluto, מרצה בכנס…

עופר
Guest

שימושים נכונים ב-Ajax ובמניפולציה של ה-DOM של הדפדפן יכולים להפוך אתר לסופר חוויתי וסופר מהיר.
קחו לדוגמא את http://whichloadsfaster.com

הכל בקליינט, הכל עובד מקסים, בלי באגים ובלי JavaScript Errors מעצבנים (שאני לא מכבה כי אני *כן* רוצה לראות אותם, באתרים שאני מפתח! בניגוד להרבה מפתחים שלא עושים זאת ואין להם מושג שהאתר שלהם זרוע שגיאות).

עופר
Guest

picnik.com – פשוט מדהים איך הכל במקום, איך הכלל של “The best UI is no UI” (שהוזכר באחת התגובות קודם לכן בהקשר להרצאה של מישהו מגוגל) פועל מקסים.

אריאל
Guest
אני לא אחד מאלה שמתעצבנים כשפייסבוק משנים את הממשק. אני אפילו די שמח על כך. אני אפילו קצת מתעצבן כשאנשים מתעצבנים על השינוי בממשק. קונסרבטיביות זה לא טוב. אין לי איזה משהו נקודתי שאני אוהב ב-UX שלהם, אבל אני יודע שאני מופתע לטובה לפעמים – שינוי קטן בפיצ’ר קטן יכול לעשות לי הרגשה טובה וחיבה עזה לאתר. למשל, פייסבוק הוסיפו לאחרונה איחוד אוטומטי של לינקים שכמה חברים שיתפו לפיד אחד של כל התגובות. זה היה מדהים בעיני. וזה משהו כל כך קטן וטריוויאלי, אבל עושה הרגשה טובה, ש”מישהו חושב עליי כל הזמן. מישהו משקיע בחוויה פשוטה יותר ונוחה יותר”. I’m… Read more »
ערן
Guest
בעיניי אחד האתרים הכי מוצלחים מבחינת חוויית המשתמש הוא http://stackoverflow.com. ג’ף אטווד וג’ואל ספולסקי הם שני אנשים שמבינים משהו בשימושיות, ומבינים משהו במחשבים, ויש להם רצון אמיתי לתרום לקהילת המפתחים. StackOverflow הוא אתר שאלות ותשובות, שמשתמש בכלים ועקרונות של ממשק משתמש מודרני – – טעינה א-סינכרונית של חלקי העמוד, שמאפשרת לתכנים העיקריים להופיע מיד, והפרסומות מופיעות בהמשך. – שימוש נבון ב-AJAX ו-JavaScript, שמוריד את העומס מהשרת ומאפשר תגובות הרבה יותר מהירות של האתר. – עיצוב נקי וברור. – סיוע מועיל למשתמש בעת כתיבה של שאלות או מענה – מהפניה לשאלות דומות, דרך הצגה בזמן אמת של התשובה כפי שתוצג אחרי… Read more »
רועי אדלר
Guest

מסכים איתך. פשוט, ברור ופונקציונלי מאוד. אני לומד מהם המון. אם אתה לא מכיר, אני ממליץ בחום על הפודקאסט שלהם, בו הם הרבה פעמים מסבירים את ההתלבטויות לגבי נושאי עיצוב שונים. הקשבתי לכל הפודקאסטים שלהם עד היום (בערך 70 שעות) ופשוט למדתי המון המון המון. וחוץ מזה אני גם אוהב לשאול שם שאלות ולענות תשובות…

מריה
Guest

“תאורית הכייף” – איך “להכריח” אנשים לעשות דברים שגרתיים, לא הכרכיים, מחוייבים וכך, שיעשה את זה בב”כיף”.


פח זבל שמשמיא קולים, למשל.

יש עוד דברים מדהימים תציצו באתר: http://thefuntheory.com

לא זו בלבד, שזה עובד יותר טוב, אך גם זה כיף ולא מרגישים שעושים “עבודה קשה”.

זה ממש תיאורית של “תום סויר” של מארק טוויין – איך לצבוע גדר ולעשות מזה כיף.

מריה
Guest

דבר דומה עשו אצלינו בעבודה – שאנשים יעלו במדרגות (כי מעלית ממש עמוסה במיוחד בבוקר..) אז כתבו תאריכים הטוריים על הצד הקידמי של מדרגות – כך שכאשר עולים אפשר ללמוד הסטוריה. ממש מאניין – במידה ואצליח אני אצלם את זה מחר כדי להראות את התמונה :)

P.S. ממש חבל, שאין אפשרות עריכה לתגובות :)

מריה
Guest

הנה התמונה של המדרגות וה”שדרוג” שלהם כפי שהו קיים עבודה שלי:
comment image

לפי דעתע, זה נוראה נחמד ושמתי לב שאני נוטע לעלוט במדרגות יותר מבמעלית.

נעה
Guest

אני חובבת אופנועים ידועה ואחת החוויות הכיפיות שזכיתי לה השבוע היא הביקור באתר החדש של סוכנות האופנועים “רויאל אנפילד” בישראל http://www.royalenfield.co.il/
אתר מעוצב נפלא, ברור והגיוני למשתמש, מציג את המידע בצורה ויזואלית ונכונה, קל מאוד למצוא מה שמחפשים ולהרחיב את המידע באמצעות ההצעות שהם מספקים.
אחד האתרים המזמינים יותר שנתקלתי בתקופה האחרונה…
:)
ממליצה.

יוחנן (גוגליסט)
Guest
יוחנן (גוגליסט)
חוויית המשתמש הטובה ביותר שאני נתקל בה בכל יום מחדש היא כמובן גוגל, אני לא מדבר רק על מנוע החיפוש, אלא גם על עוד רבים משירותיה ומוצריה של ענקית האינטרנט. כמו שציינתי, רבים הם שירותי ומוצרי גוגל, לכן השתדלתי להתרכז בעיקר במרכזיים. החל ממנוע החיפוש, וכלה בדפדפן הכרום. ונפרט… מנוע החיפוש – נתחיל מזה שבשנה האחרונה הוא עבר לא מעט שינויים טכניים וחיצוניים מבחינת ממשק משתמש, שינוי גדול שהם עשו השנה הוא ששינו במעט את הלוגו והורידו את הצללית האפרורית והוסיפו יותר צבע והפכו אותו ליותר חי ומבריק לעיניים, ולמרות כל זאת גוגל לא נחה וממשיכה לשפר את הכלי הכל… Read more »
גל
Guest
חוויית המשתמש שברצוני להביא אליכם נוגעת לעניין עקרוני די רחב והיא משמעותית לי מאוד בשימושי באינטרנט בהרבה מאוד הזדמנויות. בכל פעם שאני נדרשת למלא טופס בקשה/הזמנה/השתתפות ומקרים דומים אחרים הדורשים מספר פרטים אישיים עלי, אני מתבקשת (ולרוב כשדה חובה שבלעדיו לא ניתן לי להמשיך) למלא אחת משתי אופציות : זכר -או- נקבה או לחילופין: גבר – אישה. כאדם שהוא טרנסג’נדר, ושבמקרה הספציפי שלי (ואני לא היחידה) לא מגדירה את עצמי לא כגבר ולא כאישה (מה כן? שאלה לא פשוטה), לא קיימת שום אופציה לענות על השאלה של המין באופן שהוגן כלפי. אני לא גבר ואני גם לא אישה, ובכל פעם… Read more »
עירא
Guest

חבל שקיבלתי את הפרסום על התחרות בלינקד-אין רק היום בדואל. כשמידע מגיע באיחור למשתמש יש לו חווית בעסה.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: