ניוזגיק מחלק כרטיסים לכנס TakeCharge 2011 [הזמנות]

בשבוע הבא יערך הכנס הישראלי הראשון למסחר דיגיטלי ולנו יש כרטיסים לחלק לכם.

זה לא חדש שבשנים האחרונות מתפתחת בישראל תעשיית אינטרנט גלובלית אמיתית של חברות אשר מבססות את כל מהותן על הרשת. עסקים אלו ממציאים ומקיימים מודלים חדשניים ורווחיים ומביטים אל העולם כהזדמנות עצומה גם אם ממוקמים הרחק מלקוחותיהם בארה”ב או שאר העולם. אך יחד עם ההזדמנות, מגיע האתגר ובעוד המטבעות הופכים לוירטואליים והארנקים לדיגיטליים, עולם המסחר האלקטרוני והקניות ברשת חווה מהפכה אמיתית.

ביום שלישי הבא (ה-13 בספטמבר) יתקיים הכנס הישראלי הראשון למסחר דיגיטלי – Take Charge 2011 במתחם הכנסים אווניו באיירפורט סיטי. הכנס, שמאורגן על-ידי חברת פלימוס, המספקת פתרונות מסחר דיגיטלי, יכלול מגוון רחב של הרצאות בנושאים כגון “לאן מוביל הטרנד וכיצד עסקים מקוונים צריכים לפעול בסביבה דינמית ונטולת גבולות?”, באיזה אופן עסקים יכולים לשפר את יחס ההמרה של החנות המקוונת שלהם?”, “האם ניתן  למקסם הכנסות באמצעות רשתות חברתיות ומשחקים?” ו”כיצד לעבוד עם שותפים ברשת (אפילייטס)?”.

בכנס ייקחו חלק כמה מהמומחים המובילים כיום את תעשיית המסחר הדיגיטלי העולמי וכן מנכ”לים של חברות אינטרנט ישראליות אשר מגלגלות מחזורים של מיליוני דולר בפעילות מסחר מקוון: ריצ’רד בורנשטיין, סגן נשיא זונג, רוי רובין, מייסד ונשיא מג’נטו, ליאור שיף, מנכ”ל פרודאקט-מדנס, ג’ינו פרוסאקוב, הנחשב לאחד האפילייטס המשפיעים בעולם, , הילה ברנר, מנכ”ל וויטסמוק,  אלון כרמלי מנכ”ל בבילון, אבישי אברהמי, מנכ”ל Wix, עודד זהבי, מנהל אזורי, PayPal ורבים אחרים.

רוצים כרטיס לכנס?

מחירו של כרטיס כניסה לאירוע הוא 395 ש”ח ואם אתם מעוניינים להבטיח את מקומכם באירוע החם של השנה בתחום המסחר הדיגיטלי, אתם מוזמנים להזמין כרטיס כבר עכשיו באמצעות אתר הכנס.

רוצים כרטיס חינם לכנס? במסגרת שיתוף פעולה עם מארגנת הכנס, חברת פלימוס, קיבלנו 5 כרטיסים לאירוע שנשמח לחלק אותם לגולשים. רוצים לקבל אותם? הצטרפו לעמוד שלנו בפייסבוק ושתפו אותנו בתגובות על הפוסט הנוכחי בלבטים שלכם לגבי המודל העסקי שלכם, הגדלת מכירות ושימוש ברשתות שותפים כדי להגדיל את המכירות שלכם.

את התגובות יש להשאיר כאן בתחתית הפוסט (תגובות על הלינק בפייסבוק לא יבחנו על ידי השופטים). תגובות של גולשים שלא הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ניוזגיק לא יבחנו על-ידי השופטים.

ניתן להשאיר תגובות עד יום רביעי, ה-7 בספטמבר בשעה 14:00 בצהריים. תגובות שיופיעו לאחר מועד זה לא יבחנו על ידי השופטים.

הבחירה במנצחים תהיה לפי הסיפורים המעניינים והמקוריים שאנחנו הכי אהבנו. הזוכים יבחרו על ידי נציגי ניוזגיק ופלימוס לפי הפרמטרים שצויינו ואנו מתחייבים לא לבחור זוכים לפי הכרות או תיאום מראש (ואנחנו תמיד שמחים לתת הזמנות לאנשים שאנחנו לא מכירים).

אנא שימו לב כי אתם משאירים בתגובה כתובת מייל אמיתית וכי אתם מנויים על עמוד הפייסבוק שלנו (כתובת המייל לא תחשף בתגובה עצמה, אך תשמש אותנו על-מנת ליצור איתכם קשר במקרה של זכייה בפרסים).

וגם אם לא זכיתם בכרטיס חינם, אתם מוזמנים להירשם לאירוע.

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

12 תגובות על "ניוזגיק מחלק כרטיסים לכנס TakeCharge 2011 [הזמנות]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Anonymous
Guest
שרון
Guest

נראה כמו כנס רציני ביותר!

עמית
Guest

בתור יזם מתחיל בתחום המסחר הדיגיטלי, לא יכולתי לבקש משהו יותר מתאים מזה, בתזמון ובמיקום.

ערן ר.
Guest

אני עובד בחברת סטארטאפ שמנטרת שרתים ומציינת מתי האתר למטה, כמה זמן וכו׳. אנחנו בדיוק בוחנים את השירות של פלימוס ונשמח לשבת איתם על תוכניות התמחור שלנו ואפשרויות חיוב מתקדמות. אנחנו מחפשים גם אפילייטס לקידום השירות למרות שאולי זה עוד מעט מוקדם. בקיצור, אשמח מאד לכרטיס …:-)  

דורון
Guest

באמת נשמע כמו כנס חשוב לכל מי שמתעסק בשיווק באינטרנט בכלל ותכניות שותפים בכלל.
אני עצמאי שמנהל קמפיינים בגוגל אדוורדס עבור לקוחות. בחודשים האחרונים נכנסתי לתחום תכניות השותפים ואני כרגע בהקמה של כמה אתרים בנישות שונות אותם אני מנסה לקדם באופן אורגני. לאחר שאשתלב במקומות הראשונים בחיפוש של גוגל, אני מתכוון להציע הצעות אותם אקח מתכניות שותפים שונות.
בקיצור, נשמע כי יהיה לי מאוד מעניין בכנס..
אשמח מאוד לקבל כרטיס לכנס !

דור
Guest

אם בבילון לא היתה חברת ספאם, היה לה סיכוי להיות חברה ענקית.

אגמון
Guest

אנחנו אוהבים את מודל ה freeminum ( אנחנו עוברים עליו עכשיו) וגובים פר שימוש במערכת למי שלא רוצה לשלוח פרסומות לכל העוקבים שלו בשמינו וכן מי שרוצה אפשרויות נוספות (סטטיסטיקה ושמני פניה לטויטר)

בנוסף באתר אחר שלנו אנחנו מוכרים מוצרים והמודל הוא למכור אותו ב פי עשר ממה שעלה לנו לייצר אבל עדין למכור במחיר נמוך מהתועלת שאנו מספקים ללקוח.

שימי
Guest
צדק חברתי. נקודה קום תכניות השותפים עשו מהפכה אמיתית והפכו למעשה את האפיליאיטס לאנשי המכירות הכי טובים שיש לעסק שלך. וזה למה. כי חשיפות של באנרים זו המצאה של שיטה של באנרים מתוסכלים. כאשר גרף ההקלקות עמד ועומד על אפס כמעט הומצאה השיטה הגאונית של חשיפות. אין לה קש למה שקוה בשלטי חוצות בכביש וכל ניסון להשוות בינהן אינו עולה בקנה אלד עם האמת. הבאנרים פשוט לא עובדים. או אז קמו להם אנשי המכירות שנקראים אפיליאייטס שמספקים את הסחורה האמיתית. מכירות. בלי בולשיט ובלי המצאות של באנרים מתוסכלים. אנשי המכירות החדשים מביאים את הלקוחות ומקבלים על זה תשלום הולם בדיוק… Read more »
יניב
Guest
הייתי שמח לשמוע חוות דעת שמתייחסת לארגונים חברתיים – התנדבותיים/עמותות שמנסים למצוא את מקומם בשיווק באינטרנט – כמו ארגוני חינוך, תנועות נוער, מרכזים קהילתיים, עמותות חינוך, עמותות צדקה, חוגים חברתיים וכו’. אני שם בצד כרגע ארגונים פוליטיים גדולים. הבעיה המרכזית היא איך לנהל קמפיין בתקציבים אפסיים (סדר גודל של אלפי שקלים בודדים או אפילו מאות), וזאת מתוך מטרה לקבל חשיפה על עצם קיומו של הארגון, פעולותיו, ואף מתוך שאיפה לגייס קצת תרומות. ברור שפייסבוק הופך את המטרות האלה לנגישות מאי-פעם, ועדיין, רוב הארגונים החברתיים (ויש עשרות-אלפים כאלו) לא מצליחים להשיג דריסת רגל משמעותית בפייסבוק. בד”כ מגיעים לכל היותר לסדרי גודל… Read more »
אופיר
Guest

בתור בעלים של חברה המתמחה בשיווק במדיה חברתית עם דגש במיוחד על עולם המוזיקה, פעמים רבות אנחנו מתמודדים עם השינויים הגדולים בצריכת התוכן ודרכי התשלום עליו.
מטרה מרכזית שלנו היא לנסות ולמקסם את הרווח ממכירת תוכן והמוניטיזציה שלו, אשמח להגיע לועידה כדי לראות טכניקות חדשות לשיפור היכולות שלנו.

נמרוד
Guest

יש לי חברת תקליטים ואני ממש שובר את הראש איך למכור מוזיקה בצורה נורמלית. מצד אחד אני יודע שלמעריצים יש כוח גדול מאוד, אבל לך תהפוך אותם לשותפים שלך למכירות לדרך? מצד שני, לחנויות יש כוח, אבל הן פונות למשוכנעים. הדילמות הללו קשות במיוחד, בעיקר בגלל שיש שינויים כל כך מאסיביים בתעשיית המוזיקה. כל יום יש מודל חדש או חנות אחרת – אני כבר לא יכול להסתמך על מכירת דיסקים או קבצים, ומצד שני – איזה עוד מוצר מכניס יש לי חוץ מהופעות חיות?

עדי
Guest

הבעיה שאני נתקלתי בה היא, כרגיל, בשוק הישראלי. כמות החשיפות שניתנות על ידי רשתות השותפים הוא מוגבל מאוד והעבודה מולם מתסכלת ולא תמיד הגונה. מה דעתכם ?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: