כנס UXI Studio יתקיים בעוד שבועיים, לנו יש כרטיסים לחלק

כנס ה-UX הראשון שכולו סדנאות עומק וכלים מעשיים לעבודה השוטפת. רוצים כרטיס? שתפו אותנו בטיפ מהעבודה השוטפת שלכם ואולי תזכו בכרטיס כניסה בשווי 1,400 ש”ח

Screen Shot 2013-01-27 at 2.18.55 PMהשנה בפעם הראשונה, ארגון חוויית משתמש ישראל (UXI) יקיים כנס שלם שכולו סדנאות עומק עם מרצים בינלאומיים. כנס UXI Studio יכלול 3 ימי סדנאות אינטנסיביים, עם מרצים בינלאומיים, המובילים את תחום חוויית המשתמש היום.

הכנס מציע לראשונה פתרון פרקטי למי שמרגיש שהרצאות של 30-40 דקות לא מכסות באופן יסודי את הנושאים שחשובים לו. כל אחד מימי הכנס יוקדש לנושא אחד שמעסיק היום את עולם הדיגיטל בכלל ואת העוסקים בחוויית משתמש בפרט.

מטרת הסדנאות היא לספק כלים מעשיים לעבודה היום-יומית בתחום ובכלל. ההתנסות במהלך הסדנה והמשוב ממרצה ברמה בינלאומית, יספקו לכם ידע ויכולות נוספות לארגז הכלים שלכם כאנשי מקצוע. קהל היעד לסדנאות הוא כל מי שמעורב באפיון המוצר ובעיצוב שלו: מאפייני חוויית משתמש, מעצבים גרפיים, מנהלי מוצר, מנהלי פרויקטים, יזמים, מפתחי ממשק ועוד.

איך זוכים בכרטיס?

מטרת הכנס היא לספק לכם כלים להתמודדות עם אתגרים אמיתיים בעבודה השוטפת. רוצים לזכות בתחרות? כתבו לנו טיפ אחד טוב, שעוזר לכם בהתמודדות עם האתגרים בעבודה היום. מה עוזר לכם להסתדר עם אנשים סביבכם? איך אתם מלהיבים לקוחות? איפה אתם מוצאים פתרונות לאתגרים מקצועיים? טיפ טוב במיוחד יוכל לזכות שלושה מכם בכרטיס כניסה לאחד מימי הכנס, לבחירתכם, בשווי 1,400 ש”ח כל אחד! לפרטים נוספים על כנס UXI ניתן ללחוץ כאן.

בנוסף, נחלק 10 כרטיסים לערב הפתיחה של האירוע בשווי 300 שקלים כל אחד.

התחרות תחל היום, ה-29 בינואר ותסתיים בעוד כשבוע ב-4 בפברואר. אנא ענו בתגובה והשאירו את המייל שלכם על מנת שנוכל לחזור אליכם במידה ותזכו. כתובת המייל מוסתרת ותשמש אותנו אך ורק על מנת לחזור אליכם להודעה על הזכיה ומתן הפרס.

בהצלחה!

עדכון: התחרות הסתיימה והודעה על הזכייה נשלחה לזוכים.

בכרטיס כניסה לכנס זכו: נעמה הירש, צחי פדידה וליאור.

בכרטיס כניסה לערב הפתיחה זכו: אור, דן, רום, דימה קרופניקוס, שמואל רזניק, מיכל בן שבתאי, דניאל, הדר, מתן ואור (חלק מהזוכים לא ציינו שמות משפחה)

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

32 תגובות על "כנס UXI Studio יתקיים בעוד שבועיים, לנו יש כרטיסים לחלק"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
מתן
Guest
עבורי המקום להשראה נמצא ב: http://bestwebgallery.com/, שם אפשר למצוא טרנדים חדשים. האתגר הגדול ביותר עבורי הוא לתרגם את התחושה והפער בין מה שהלקוח רוצה ומה שהלקוח צריך. איך מסבירים ללקוח למה הגוון הזה הוא לא הנכון ביותר לתדמית שהוא רוצה למכור, למה עדיף לו להשתמש בפונטים חיים לכותרות ולמה התמונה של הבת שלו אולי פחות תתאים ללוגו. הדרך הטובה ביותר שמצאתי עד כה היא להתחבר לעולם התוכן של הלקוח ולהשתמש בדימויים ודוגמאות מקצועיות מהעולם שלו ושלה, ולמצוא כמה שיותר דוגמאות קיימות שממחישות את הנקודה. מצד שני, לקח טוב שלמדתי הוא שלא תמיד צריך לדחוף ללקוח את הטרנד שהכי מלהיב אותי… Read more »
Jack
Guest

הטיפ שלי מתייחס בעיקר לעבודה עם שותפים אבל רלוונטי גם בעבודה עם עמיתים באופן כללי.

קבעו תחומי אחריות וסמכויות באופן הכי ברור שאפשר – מי האוטוריטה בתחום ולמי המילה האחרונה. כשזה ברור לכל הצדדים, קל להשאיר את האגו בצד וכל תהליך קבלת ההחלטות עובד חלק יותר.

וככל שתזכירו לשותפים שלכם, בצורה אלגנטית ולא מתחכמת, ותחזקו אותם שלהם יש את המילה האחרונה בתחומים בהם הם הסמכות, כך לא תצטרכו להזכיר להם שאתם המילה האחרונה בתחומים שתחת אחריותכם.

בהצלחה

אור
Guest

היי חברים,

הטיפ שלי, לחברינו המעצבים שמחפשים השראה בכל הנוגע לעיצוב, חווית משתמש וכ’ו נמצא באתר: http://www.awwwards.com/ ללא ספק, אחד האתרים המוצלחים. הטיפ האמיתי הוא שבעולם הזה תמיד צריך להיות עם ראש פתוח וללמוד מאחרים שעושים עבודה מעולה ולכן באתר הזה תוכלו למצוא את טובי המעצבים בעולם שעיצוביהם נבחרו לאתר השבוע, החודש והשנה ויש מקום ללמוד מהם הרבה על למידת המשתמש והחוויה שלו. המודעות לעיצוב ולערך שלו בחיינו עולה ככל שאנו הולכים ומתקדמים בתחום המדיה והסמארטפונים וזה הזמן שגם בישראל יתחילו לשנן.

תודה גדולה ובהצלחה חברים יקרים! :)

Nitzan Kukin
Guest

טיפ ליזמים: לפני שרצים לפתח פתרון לבעייה כלשהי תאתרו את הלקוחות הראשונים שיכולים להשתמש במוצר שלכם ותשאלו אם יש להם בעייה והאם הפתרון שלכם נותן תשובה לבעייה הזאת,לעשות אתזה כל הזמן עד שמגיעים לבעייה שאכן ישנה ופתרון שפותר את הבעייה ורק אז לצאת לפיתוח.בהצלחה.

רועי פיטשון
Guest

הטיפ שלי הוא לדעת שבעצם אנחנו לא יודעים כלום.
אני מתכוון לאתרים עסקיים, שהמטרה הסופית שלהם היא להרוויח כסף מהמבקרים שלהם.
נכון שלכל שינוי עיצובי ופונקציונאלי באתר, יכולות להיות השפעות חיוביות או שליליות על הרווחיות של האתר,
אבל מה שחשוב מאוד להפנים הוא, שלעיתים בניגוד חריף לאינטואיציה שלנו ולקומון-סנס שלנו, אנחנו פשוט לא יודעים לנבא מה ישפר ומה יזיק.
קל מאוד ליפול בפח ולחשוב שאנחנו מבינים את רצון הלקוח, התנהגותו באתר, ואופן קבלת ההחלטות שלו – אך למעשה המציאות מוכיחה שוב ושוב שכמעט תמיד הניבוי המושכל שלנו לא טוב בהרבה מסתם ניחוש פרוע.
לכן אין שום תחליף ל AB testing. של כל דבר.

Naama Hirsh
Guest
הטיפ שלי – היו יצירתיים משעשעים ומצחיקים! ,עולם העסקים משדר קרירות ורצינות אך זה לא אומר שצבעוניות היא לא שם המשחק, רבים מהיזמים שהתחילו כנמלים קטנות בשוק טיפסו בעזרת מרפקים חזקים וחוש הומור. אם אתם מאמינים שהתפוקה שלכם מעולה אין סיבה שלא תככבו כנקודה צבעונית על שדה שחור, תחת החליפות , השפה הגבוהה והאנגלית הרהוטה – ישנם אנשים – בני אדם אשר מגיעים בבוקר לעבודה ולא יזיק להם קצת אקשן :) , בנוסף , כל תיבול להצגת מצגות יתקבל בברכה (כל עוד אינכם מביאים כלב פינצ'ר שעושה סלטות זה בסדר) , סרטון מדליק או מוסקית רקע יוסיפו פלאים להצגה של… Read more »
Naama Hirsh
Guest

מוסיקת*

דן
Guest
הטיפ שלי להקמת עסק,התנהלות בחברה, הלהבת לקוחות והנעת עובדים- START WITH WHY. ההרצאה האדירה של סיימון סינק בה הוא מזכיר לכולנו אמת פשוטה- People don’t buy what you do, they buy why you do it ובתמצית- למצוא את ליבת הWHY של מה שאתה עושה, הסיבה שאתה עושה את זה- בין אם אתה שכיר, מנהל עסק או נותן פתרונות- ברגע שתפעל בהתלהבות כי אתה באמת מאמין במה שאתה עושה- כולם יקנו ממך את המוצר/שירות. כי אנשים מחפשים אותנטיות- מישהו שיודע למה הוא מוכר את מה שהוא מוכר ובאמת מאמין -לא במוצר, אלא בדרך, בפטרון, בתהליך. צפייה שבועית בווידאו של סינק תשפר… Read more »
דן
Guest

**להאמין בפתרון כמובן***

יהונתן פרידמן
Guest

פשוט. תמיד ללכת על הפשוט.

למציאות כלכך הרבה רבדים ומה שקרא unknown unknowns.
הדרך היחידה לזוז קדימה מבלי להסתבך היא לבצע את האפשרות היותר קלה\פשוטה\מהירה שהסיכוי להסתבכות איתה הוא קטן.

זה לא אומר שלא צריך לשאוף גבוהה, זה אומר שצעדים שהם פשוטים וקלים (שהם חלק מתוכנית) יובילו אותנו בדרכנו הכי מהר. זה כולל העברת מסר ללקוחות למשל – מסר אחד פשוט וקליט תמיד עדיף על ערב רב של מסרים – אפילו אם נדמה שהסך שלהם גבוהה יותר.

Iris Baz
Guest

זוכרים את המשפט האלמותי מ"מבצע סבתא": "אתה מתחיל הכי מהר שלך, ולאט לאט אתה מגביר"? אז בורסיה קצת שונה, הנה עקרון שעובד: מתחילים משאיפה להכי נקי ופשוט וברגע שמתמקדים על רעיון מתוך כל מה שעלה, מנסים לפשט עוד. לא לוותר כמובן על בדיקות עם משתמשים לאורך כל הדרך.

ליאור
Guest
טיפ לפתרון בעיות מקצועיות: לא ניתן לתת פתרון לכל בעיה מקצועית כמו מתכון לעוגה – עבור כל אחד ואחת ישנה הדרך האישית להתמודד עם בעיות ואתגרים. חלק מאיתנו יעדיפו להכנס לאיזור ה ZEN עם אוזניות ומוסיקה מרגיעה, לחלק עוזרת הפסקה קצרה, טיול קצר או שיחה עם חברים לעבודה, לחלק מספיק לצאת למרפסת ולהביט בנוף הנשקף מבחוץ. איזו שיטה זו שלא תהיה, לימדו לזהות את השיטה האישית שלכם, זו שמביאה אותכם לריכוז האולטימטיבי, ולמציאת הפתרון. או כמו שאלברט איינשטיין ניסח זאת: Problems cannot be solved at the same level of awareness that created them. אם נמשיך לעשות דברים “מפתיעים” שלא קשורים… Read more »
ניר
Guest

הטיפ שלי הוא פשוט וחשוב – מידע ושוב מידע.
לא חשוב כמה אני חושב שאני צודק ויודע מה הכי נכון והכי טוב – איסוף מידע והסתכלות על מה בסוף המשתמשים עושים עם המוצר הוא הדרך הכי טובה לבחון את ההחלטות והדרכים שבהם אני עובד ומעצב UX

אור
Guest

הטיפ שלי קשור ליצירת קשר ראשוני עם אנשים מקצועיים בתעשייה:
המדיה המועדפת כמובן- מייל.

והמבנה המנצח של המייל:
– מחמאה (“מת על האתר שלך, שמעתי עליך רבות, אתה יפה רצח”..)
– פנייה לאינטרס (“כמובן שאשמח לקשר ביניכם במידה ותרצה”)
– והצגת הבקשה להיפגש על מנת ‘להתייעץ’ (אנשים אוהבים לייעץ, גורם להם תחושת חשיבות)

works every time.

אור.

רום
Guest
טיפ ליזמים שבנינו, ולאלה ששואפים להיות: חשבתם על רעיון – מבחינתכם זה הדבר הבא שיחולל מהפך בעולם כפי שאנחנו מכירים אותו ואתם מתים להראות אותו לכל מי שאתם מכירים – חכו לפני שאתם רצים לפתח את אותו מוצר. הרבה פעמים אנשים נוטים ישר לרוץ לעבוד על המוצר המוגמר, הסופי, משקיעים מאמץ, זמן, כסף, ולאחר כל העבודה הזאת, מגלים שבעצם ההנחות והשאיפות שאותם חשבו, אינן תואמות לאלה שהשוק דרש. במקום זאת, תחשבו על הגרסא מוקטנת ופשוטה ככל האפשר של המוצר שלכם. מוצר “מוקטן” כזה, יאפשר לכם לאשש את ההנחות שלכם לגבי אופי המוצר וקהל היעד, ולהסיק מסקנות משמעותיות מבעוד מועד להמשך… Read more »
עמית
Guest
1. עבודה מגבילית ולא תורית- עבור משקיעים\לקוחות\גורמים אחרים- כל ההתנהלות הראשונית ומה שקשור להצעות מחיר(הצעות מחיר מוגבלות זמן). לעשות במגביל- מיקוח טוב יותר, מחיר טוב יותר. בנוסף זה יפתח לכם את האופציה להתייעץ לגבי קשיים מסויימים בפרוייקט עם הגורמים ולשמוע עוד דיעות. 2.תדעו לתת- למי שעובד איתכם כי אם תתקמצנו ותסחטו עבודה זה תמיד יחזור אליכם בהקטנת ראש. 3.תשתמשו בכלים אינטרנטיים חינמיים כמו todo משותף שמקפיץ בלייב משימות ודברים שאנשי הצוות עושים (do.com). ודעו לחלק אחריות בין אנשי הצוות. 4. תשאלו את דעת קהל היעד – משפחה וחברים. תלמדו מהחוויה שלהם מה חסר. 5.זהו את עקב האכילס שלכם והפכו אותו… Read more »
צחי פדידה
Guest
הטיפ הכי טוב שאפשר לתת הוא שבכל מקום שתהיה להיות מסוגל להוביל אנשים אחרים לכיוון שלך הוא הדבר הכי חזק בארגון ולא משנה באיזה תפקיד אתה. במובן זה כח ההשפעה שלך יכול להיות חזק יותר מהמנהל שלך ואף מהמנהל שלו. בלועזית זה נקרא Thought Leadership וזה עובד. על מנת להוביל במחשבה עליך לשכנע אנשים שאתה אוטוריתה. הדרך לעשות זאת היא להיות מעורב בפרוייקטים שלא בהכרח קיבלת מהבוס שלך ולהיות שותף לישיבות והתייעצויות עם האנשים שקובעים. למעשה עליך ליזום ולעשות נטוורקין ככל האפשר. בנוסף עזור למי שרק אפשר כך שאנשים רבים ככל האפשר יחשפו אליך ויכירו בך. במידת האפשר מצא מנטור… Read more »
עמרי
Guest

הטיפ שלי – שמרו על שריטה וחוש הומור. אנשים רוצים להיות חלק מקבוצה שכיף לה, ואנשים רוצים לעבוד עם אנשים שכיף להם.

למשל בשבועיים האחרונים, אולי כהשראה מתקופת הבחירות, הצוות ייצר שלטי בחירות הומוריסטיים למוצר שאנחנו מפתחים. והחליף במבצע קומנדו את ה screensavers של כולם עם עם הפוסטרים החדשים.

לסיכום – “תשתית חזקה לעם חזק.” :-)

עומר
Guest

אני מעדיף טיפ קצר וקולע מנסיון עם לקוחות:

הלקוח לא באמת יודע מה הוא צריך עד שאתה מראה לו.

הטיפ הזה יעזור לכם המון!

נוגה סיני
Guest

לכל תוכנית להכין תרחישים חליפיים לכל שלב במידה שלא יצליי

עופר
Guest

הדבר שעוזר לי להתנהל מול אנשים היא להודות בטעויות.
בהתחלה מאוד פחדתי להודות שאני טועה, כי “מה יגידו?” ו”לא נעים”.
אבל כשהתחלתי ללמד את עצמי ואת הסובבים שלי מהן המגבלות שלי, (ומאידך במה אני טוב) אני מתנהל בצורה הרבה יותר רגועה פנימה והחוצה.

עידו
Guest

הטיפ שלי: כל מה שעושים בעולם הוירטואלי צריך לשקף חוויה מהעולם הפיזי. רוב הידע והניסיון של המשתמשים מגיע מדברים שהם עושים בחיים מחוץ למחשב, לכן על מנת שתהה להם אפשרות ללמידה מהירה ואינטואיטיבית, עלינו לספק להם חוויה דומה למה שהם חווים בחיים הפיזיים.

דימה קרופניקוב
Guest
דימה קרופניקוב

מניסיוני, הרעיונות הטובים ביותר באים, לא מלחשוב לבד, אלא מסיעור מוחות עם עוד מישהו, וזה לא משנה האם אותו המישהו הוא מהתחום! מה שחשוב זה לקבל פידבק ועוד כיוונים ורעיונות שלאו דווקא היו קופצים לראש לבד.

אלכסנדרה חייסינה
Guest
אלכסנדרה חייסינה

הטיפ שלי: תמיד להיות צעד אחד לפני הלקוח: לדעת יותר, להבין יותר, להסתכל רחוק יותר. זה גורם ללקוח להבין שיש לו עסק עם אדם רציני ולבטוח תוך כדי זה שהוא שם את האגו בצד, ואז באמת אפשר להשיג דברים מדהימים!

הדר
Guest
לכל מי שיש רעיון טוב עוברת המחשבה שאף אחד לא חשב על זה לפניו ושהוא הולך להצליח בגדול. המחשבה הזאת מפריעה מאוד. ברוב המקרים היא הגורם העיקרי לכישלון של יזם להוביל את העסק שלו. אנחנו לא יכולים לבחור אם לחשוב ככה או לא (מישהו שמע על ה”אגו” החצוף??). אבל אנחנו יכולים לבחור להניח את המחשבה הזאת בצד ולא לפעול על פיה. תבחרו להאמין שכל המידע כבר נמצא בחוץ. ברגע שיש לכם רעיון כל מה שנותר לכם זה למצוא רפרנס שעשה משהו דומה ואז להתאים אותו אל הרעיון שלכם. הרפרנס חייב להיות משהו שהצליח בגדול. ב99% מהמקרים אתם תמצאו רפרנס כזה.… Read more »
אייל א
Guest

הטיפ שלי:
לנסות לחקור כמה שיותר עמוק אל תוך העסק ששכר את שירותינו. הם לקחו אותנו ושמו בידינו את היקר להם מכל- ה״בייבי״ שלהם. וחובה עלינו לנהוג בעסק שלהם כאילו היה שלנו. רק אם נשים את עצמנו במקום הזה נצליח להגיע לשורש הבנת העסק ואיפיונו בצורה רחבה, ולא קונקרטית, לשם יצירת חוויית משתמש בכל הרבדים שתהיה יעילה וטובה.

רק אז, כדאי להסביר ללקוחות שלנו את התמונה הרחבה של מה שעומד מאחורי כל רעיון/ מחשבה/ הצעה שיש לנו כלפי העסק שלהם. זאת הדרך היחידה שנוכל ליצור עבורם חוויית משתמש שמתאימה למוצר שלהם.

שמואל רזניק
Guest
הטיפ לפרילנסרים חדשים: *** הסוף לביישנות! העריכו את עצמכם ואת הזמן שלכם! *** דרשו (או כל או חלק מ) קבלת כסף על פרויקט מראש . >> מה לא לעשות: לקבוע סכום/שעה או סכום-לכל-העבודה > להתחיל לעבוד > ולהציג דרישת תשלום רק בסוף בהגשה. >> למה / למי הטיפ הזה: כי הרבה פרילנסרים (גם אני כשהתחלתי) מתביישים !קצת! לבקש כסף מראש. זה קורה בעיקר כשלוקחים על עצמם פרויקט חדש ענק – אומרים “כן, בטח שאפשר” … אבל עוד לא בטוחים מאיפה להתחיל ללמוד את הטכנולוגיה החדשה הזאת… [ נשמע מוכר? אז שולח ד”ש לכל האוטודידקטים פה! (-: ] >> למה זה… Read more »
מיכל בן שבתאי
Guest
הטיפ שלי קורה לפעמים שאני רוצה עיצוב יוצא דופן וחדש אבל לא מצליחה לצאת מהריבוע שמקיף את המחשבה שלי לפריצת גבולות חדשים במקרה כזה : בתור שלב ראשון אני מחפשת תמונות מנדלה , האושר הויזואלי מאד משפיע על יצירתיות אבל יותר חשוב השיטה האמיתית כדי לפתוח את המחשבה ולהיפטר מחסימה יצירתית ואת זה אפשר לעשות בכמה דרכים מאד דומות אני פותחת גוגל והפעם מקלידה באופן עיוור מילה בת 3-5 אותיות בלי לראות מה כתבתי (או שעושה אקראי COPY PASTEׂ מאיזה שהוא קטע , ומריצה בגוגל תמונות ואז מכריחה את עצמי לחשוב על קונספט בכיוון שיצא לי בתמונות האקראיות מול העיניים… Read more »
דניאל
Guest

הטיפ שלי הוא להעסיק עובד אאוטסורסינג בתור עוזר אישי לכמה שעות קבועות בודדות בשבוע
כמין פגישה של שעתיים בשבוע שנקבעת מראש השעה בסקייפ
או עם כמה (יעלה משהו כמו 2 דולר לשעה)
לשלם לו על זמן חשיבה ומציאת בעיות , מעיצוב ועד קונספט
על העלאת רעיונות
על אימון בפיטש
וזמן סיעור מוחות
ותמיד אני מוצא שיש לי איזה נושא שאני צריך עזרה בחיפוש בשבילו
או לסכם לי מאמר
אחד הדברים האהובים עליי שאני מבקש הוא לסכם כמו לילד בן 5 בנקודות קצרות
ופשוטות

דן
Guest

סתם שאלה- יש מישהו שקיבל הודעה על זכייה בכרטיסים..?

מיכל בן שבתאי
Guest

אם כבר בעבר זכיתי בכמה כרטיסים בתחרויות מסוג זה
(לא תמיד לקחתי את הפרס למרות שזכיתי – מקווה שתיקחו בחשבון)
מה לעשות הן האהובות עליי ובדרך כלל בהן אני חזקה דווקא במשימות שלכם
האם זה מוריד מסיכויי הזכייה הפעם?
כי הפעם הפרס ממש שווה
אשמח באופן כללי לדעת כדי לווסת את כמות ההשתתפויות שלי

דוד
Guest

אני עורך מחקר בתחום חווית המשתמש, אשמח אם תוכלו למלא את השאלון
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dC1ZWFAwR0Uwd0lCVExZUHdKaWxaZ1E6MQ#gid=0

wpDiscuz

תגיות לכתבה: