הכירו: סלקט, מפעילת הסלולר הווירטואלית החדשה

מפעילת הסלולר הוירטואלית כבר קיימת בשוק הישראלי קרוב ל-13 שנים, תזכה לאירוח בתשתית חברת פלאפון

תמונה: צילומסך

תמונה: צילומסך

מפעילת סלולר וירטואלית (MVNO) חדשה הצטרפה היום לשוק התקשורת הישראלי. סלקט, הקיימת מזה כ-13 שנה, הודיעה הבוקר (ד’) כי חתמה על הסכם אירוח עם רשת פלאפון, במסגרתו תספק החברה הוותיקה לזו החדשה שירותי זמן אוויר, הודעות טקסט וגלישה סלולרית. הקידומת שקיבלה סלקט היא 055-70xxxxxx. את רישיון אספקת השירותים קיבלה החברה בקיץ שעבר, לאחר ששילמה עליו מיליון שקלים והפקידה ערבות של 10 מיליון שקלים נוספים, ועתה היא מתכוונת להתחיל לפעול תוך כשלושה חודשים.

מכוונת לנישה משלה

עם זאת, סלקט אינה מתכוונת להתנהל באופן דומה למתחרותיה ולמכור את שירותיה לכל לקוח. “לא נפעל במודל דומה למפעילים האחרים”, אומר ל-Newsgeek ערן שלו, מנהל קשרי המפעילים בחברה. “אין לי חנויות ואני לא מוכר מכשירים”. במקום זאת, מתכוונת החברה לפנות לנישה של אספקת שירותים שישתלבו בתחום הפעילות הקיים של החברה, העוסקת בפתרונות הפצת הודעות ב-SMS ובמייל ומספקת שירותים לכל מפעילות התקשורת בישראל. החברה מסרבת לספק בשלב זה פרטים נוספים.

סלקט היא מפעילת הסלולר הוירטואלית הרביעית המצטרפת לשוק, בו פעילות כיום רמי לוי תקשורת, YouPhone והום סלולר (012 אינה מפעילה, אלא מותג המופעל ע”י פרטנר). בסך הכל פעילים כיום בישראל 10 מותגי סלולר: פלאפון, סלקום, אורנג’, הוט מובייל (לשעבר מירס), גולן טלקום, רמי לוי תקשורת, יופון, 012 מובייל הום סלולר וסלקט.

אבנר פורת, מנכ”ל סלקט, מסר בהודעה לתקשורת כי “הסכם זה חשוב לסלקט, הוא מביא לסינרגיה בין שירות המפעיל הוירטואלי לשירותי הערך המוסף של סלקט ללקוחות עסקיים ופרטיים, ומאפשר לנו להרחיב את סל השירותים ללקוחותינו בשילוב הטכנולוגיה ואיכות הגלישה של פלאפון”.

בהודעה לתקשורת ציין מנכ”ל פלאפון, גיל שרון, כי “פלאפון היא החברה הראשונה שהבינה כי מתן שירותי אירוח על גבי הרשת שלה יכול להוות מנוע צמיחה מרכזי לחברה, בפרט בתקופה של שחיקת הכנסות ממנויים עקב התחרות העזה בענף”. בהודעה צויין גם כי החברה מארחת את הרשת הוירטואלית של רמי לוי. בנוסף, מספקת פלאפון שירותי נדידה ל-Hot Mobile, שטרם סיימה לבנות תשתית עצמאית, ובעבר חתמה על הסכמים עם מספר מפעילות שלא צלחו את השלב הראשוני של התחרות ונעלמו מהשוק. הכנסותיה מתחום זה בשנת 2012 עמדו על 129 מיליון שקל.

יאיר מור

גרפומן עם קבלות (שאני כתבתי); חובב מושבע של טכנולוגיות ועתידנות ולא מחמיץ אף הזדמנות להתנסות בהדמיות העתיד או הדגמות ההווה; סטודנט לתקשורת באוניברסיטה הפתוחה.

הגב

2 תגובות על "הכירו: סלקט, מפעילת הסלולר הווירטואלית החדשה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
yosi p
Guest

זה זמן נקמת הצרכנים.
החברה הזאת היו גונבים מאיתנו כל חודש עשרות שקלים על שירותים שלו הוזמנו.
וכל מיני SMS בתשלום של 10 שקלים.
זמן הנקמה הגיעה… לתת להם להתבוסס בחברה הרמאית הזאת.

ההעעדדיי
Guest

כאשר אתה רוכש מקרר יקר ולא טוב מחנות אלקטרוניקה אתה מאשים את חברת האשראי???
כמה אנשים יכולים להיות טיפשים זה מדהים!!
כל חברה חדשה ואיכותית בשוק שהיה בעברו מונופוליסטי חזירי הוא בשורות משמחות לצרכן!
חברה נהדרת!!! כן ירבו עוד חברות כמותה ולא רק בתחום הסלולר, יש להרחיב את התחרות, לפתוח את השוק לייבוא ולהוריד את היוקר שהופך להיות בלתי נסבל!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: