Neura הישראלית מגייסת 2 מיליון דולרים [גיוס]

ניורה הישראלית משלימה סבב גיוס ראשון במטרה לחבר את המכשירים המחוברים, אחד עם השני.

מקור: צילום מסך

מקור: צילום מסך

חברת הסטארטאפ הישראלית ניורה (Neura), המפתחת פלטפורמה חכמה לאינטרנט של הדברים (Internet of Things), הודיעה על השלמת סבב גיוס ראשון (Seed) בסך 2 מיליון דולרים. החברה הינה בוגרת המחזור החמישי של האקסלרטור הישראלי Upwest Labs.

את סבב הגיוס הנוכחי הובילו Greenhouse Capital Partners ביחד עם קרן פיטנגו, SingTel Innov8 קרן ההשקעות של סינגפור טלקום, Triple Point Ventures ומספר משקיעים פרטיים הכוללים את בן נרסין, יצחק אפלבאום ונוספים.

מחברים את כל העולם

אחד מהטרנדים הפופולאריים בתקופה האחרונה הוא האינטרנט של הדברים. חברות ויצרניות רבות מעוניינות לחבר מגוון רחב של מוצרים לרשת האינטרנט כמו גם למכשיר הסמארטפון של המשתמשים, החל ממקררים, דרך מכונות כביסה, צמידי פעילות ועד נורות חכמות.

אך עם כל הכבוד למוצרים החכמים, כל חברה מתמקדת בפיתוח המוצרים האישיים שלה בסביבה הרלוונטית לה בלבד. המשמעות היא שייתכן ובעתיד למשתמשים יהיו מאות מכשירים מחוברים, שיוכלו לתקשר רק עם המשתמש, וגם זה לא בצורה הטובה ביותר.

בנקודה זו נכנסת ניורה הישראלית. החברה פיתחה טכנולוגיה המאפשרת למוצרים להתחבר לא רק לאינטרנט או לסמארטפונים, אלא גם לתקשר אחד עם השני. התקשורת מתבצעת באמצעות רשת של אינדיקטורים הפועלים בהקשר רלוונטי ומאחורי הקלעים מסוגלת החברה להציג ניתוח דפוסי התנהגות ומשמעות סמנטיים. כך, יוצרת “הבנה” עמוקה יותר של המכשירים המחוברים עם המשתמש, כך שיכולים להסתגל ולהגיב בהתאם לשימוש.

על פי נתוני מכון המחקר גרטנר, שוק האינטרנט של הדברים עתיד להתרחב משמעותית ויכיל למעלה מ-26 מיליארד מוצרים עד 2020. סיסקו מצידה, חוזה שהתחום עתיד לייצר 14 טריליון דולר בעשור הקרוב, כאשר מקינזי, חברה המתמחה בייעוץ אסטרטגי, מאמינה שהסכום יעמוד על 6 טריליון דולר “בלבד”.

גלעד מאירי, מנכ”ל החברה מסביר כי המכשירים המוצעים למכשירים אינם מסוגלים להגיב או לתקשר עם בעליהם, בטח שלא אחד עם השני. למעשה, למכשירים הללו אין הבנה של הסיטואציה בה נמצאים המשתמשים. כך לדוגמה, בתים חכמים אינם מסוגלים להבין האם המשתמש הגיע בסוף יום עבודה, לאחר אימון וכדומה – ואינם מסוגלים להציע את השימושיות הטובה ביותר בהתאם לכך.

עוד מוסיף מאירי כי “הגיוס יאפשר לחברה להציג פתרון שיאפשר למוצרים ולסביבות מחוברות להבין את ההיבט האנושי מאחורי דפוסי התנהגות עם המוצרים ולהציע חוויה אישית וייחודית לכל משתמש.”

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: