חברת Neura גייסה 16 מיליון דולר כדי להתאים אפליקציות לאורח החיים של המשתמשים

הטכנולוגיה של החברה מסייע למותגים ללמוד על הרגלי השימוש של הלקוחות הפוטנציאליים שלהם על מנת לוודא שהודעת הפוש הבא או שיחת המכירה שהם יקבלו – יגיעו בזמן האידיאלי

מקור: Neura

חברת ניורה (Neura) הישראלית מודיעה היום (ד’) כי השלימה סבב גיוס B בסך של 16 מיליון דולר בהובלת הקרנות Pitango Venture Capital ו-Liberty Technology Venture Capital II. כמו כן, לקחו חלק בסבב גם AXA Ventures, Amdocs ו-Moneta Capital. הפלטפורמה של החברה מאפשרת למפרסמים לדייק את האינטראקציות שלהם עם קהל היעד.

פילוח כל משתמש על סמך הלו״ז ואופי השימוש שלו בסמארטפון

אין ספק שאנו חיים כיום בעולם מחובר מתמיד, וסביר להניח שלא נמצא את עצמנו יותר מידי זמן מנותקים מהטלפון שלנו, אלא אם אנחנו בטיסה נטולת WiFi. יחד עם זאת, זה שאנחנו מחוברים באופן פיזי לרשת האינטרנט ולטלפון שלנו, לאו דווקא אומר שאנחנו זמינים או מעוניינים לקבל בכל רגע נתון שיחת מכירה או הודעת פוש מאפליקציה מסוימת. את זה הקדים להבין הסטארטאפ הישראלי Neura, שרוצה לעזור לחברות להתאים את האינטראקציה שלהן בהתאם לכל משתמש והסטטוס בו הוא נמצא בכל רגע נתון.

Neura מאפשרת להעשיר אפליקציות ומכשירים עם תובנות על פעולות המשתמשים בעבר ובהווה, תוך כדי הצגת תחזיות מחושבות על הפעולה הבאה שהם צפויים לעשות. כלומר, היא עוזרת למותגים להתאים את המוצרים שלהם לצרכי היום-יום של כל משתמש, ולתקשר עם כל לקוח תוך התבססות על ההתנהגות שלהם והעדפותיהם בעולם האמיתי. בעוד עולם הפרסום עדיין מתנהל ברובו תוך קמפיינים מאסיביים ומאוסים להמונים, החזון של החברה הוא לבצע מהפכה בצורה בה מוצרים מתקשרים עם אנשים, תוך מתן יכולת למותגים לספק חוויות אישיות יותר ומבוססות-קונטקסט.

צוות Neura

כך למשל, הטכנולוגיה שהם פיתחו מאפשרת למותגים להימנע משליחת הודעות למשתמשים בזמן שהם ישנים או במהלך יום העבודה, שכן היא לומדת את הלו״ז שלהם, ומגיבה בהתאם. בשיחה עם גיקטיים מספר מנכ״ל החברה, עמית המר, כי חברת נסיעות שיתופיות למשל יכולה לפנות ללקוח שזקוק להגיע לעבודה לקראת יציאתו מהבית, או חברת משלוחי מזון שתציע ללקוח המעוניין לשמור על אורח חיים בריא המלצה לארוחת ערב בריאה ומותאמת אישית, שתתוזמן להישלח ברגע שהוא חוזר הביתה מהעבודה. בעזרת התובנות האלו והאפשרות לשלוח לכל משתמש הודעה בזמן המתאים לו באופן אישי, מדווחת החברה כי הצליחה לסייע לאחת מלקוחותיה לשפר את נתוני השימוש באפליקצייה מסוימת פי 9.7, ואת נתוני השימור ב-32%.

ומה בנוגע לפרטיות?

לדברי המר, הטכנולוגיה שלהם מבוססת על ניתוח הסביבה של המשתמש באמצעות מידע אנונימי סנסורי מהטלפון, ועל הפיכת המידע הזה לתובנות בנוגע לההעדפות והצרכים של המשתמש: “Neura תוכננה ומומשה לפי רגלוציות הפרטיות המחמירות ביותר בעולם כולל GDPR ופרטיות המשתמשים נשמרת בהגדרה”. על פי החברה, לא נאסף כל מידע אישי מזהה והמידע נשמר ומועבר בצורה מאובטחת: “אנחנו משרתים לקוחות רבים תחת תקינת GDPR, ורוב הלקוחות שלנו כבר מבקשים את ההרשאות הנדרשות ממערכת הפעלה מהמשתמש״, מסביר המר.

Neura הוקמה ב-2014 על ידי אורי שעשוע, גיל מלר, טרינו מאגי וגלעד מאירי שהיה המנכ״ל ועזב מאז. כיום מועסקים בה כ-40 עובדים בהרצליה, במטה בסן פרנסיסקו ובניו יורק. המימון האחרון ישמש אותם להרחבת הפעילות בארה״ב ובאירופה. ביחד עם הגיוס הנוכחי, סך ההשקעות בחברה מסתכם ב-27 מיליון דולר.

״היום כבר די ברור שמותגים אשר מבינים את ההתנהגות של משתמשיהם בעולם האמיתי יהיו אלה שיובילו את הדור הבא של כלכלת המובייל” אמר עמית המר, מנכ”ל Neura. הגיוס הזה מבהיר את חשיבות הקונטקסטואליזציה של חוויות בעולם האמיתי והוא יאפשר לנו לספק למותגים את האינטליגנציה הדרושה ליצירת חוויות משתמש משמעותיות וארוכות טווח. אנחנו שמחים לעבוד עם משקיעים מובילים בתעשיה כדי לממש את החזון שלנו לאפשר למותגים לתקשר בצורה פרסונלית עם כל אחד ואחת מלקוחותיהם״.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

2 תגובות על "חברת Neura גייסה 16 מיליון דולר כדי להתאים אפליקציות לאורח החיים של המשתמשים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אחד
Guest

גיל מחר תותח!
א”מוג

מנכ״ל אפל
Guest

אפל רוכשת אתכם ברוכים הבאים לאפל ישראל.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: