Neebula הישראלית נמכרה ל-ServiceNow תמורת 100 מיליון דולר [אקזיט]

חברת Neebula הישראלית נמכרה לחברת ServiceNow האמריקאית תמורת 100 מיליון דולר בעסקת מזומנים. מה מצאה הענקית האמריקאית בחברה מהוד השרון?

ServiceWatch - מוצר הדגל של החברה. מקור: צילום מסך

ServiceWatch – מוצר הדגל של החברה. מקור: צילום מסך

חברת Neebula Systems מהוד-השרון נמכרה לחברת ServiceNow האמריקאית בעסקת מזומנים בהיקף של כ-100 מיליון דולר. החברה הישראלית מפתחת פתרונות מחשוב לתחום הענן. העסקה הוכרזה בשנה, שעל פי כל הסימנים כרגע, עומדת להיות דלה באקזיטים, בוודאי לעומת 45 האקזיטים של 2013.

גייסה כ-5 מיליון דולר, נמכרה ב-100 מיליון דולר

Neebula Systems הוקמה בשנת 2009 על ידי יוצאי חברות BMC, Marvell, EMC, Juniper ו-HP, שהצליחו לפתח תוכנה שתשפר את ביצועי ה-IT הקיימים פי 20 ב-20% בלבד מהעלות. מאז הקמתה גייסה החברה כ-5 מיליון דולר מקרן פיטנגו וקרן ג’נסיס, שצפויות ליהנות מהחזר השקעה משמעותי ביותר.

בתגובה לרכישה אמר יובל כהן: “חברת ניבולה נרגשת מאוד להפוך לחלק מהצוות של ServiceNow. החזון שלנו היה לחולל מהפך בשוק ה-ITOM באמצעות מיכון היצירה והתחזוקה של מודלי שירות. השילוב של היכולות רבות העוצמה של ServiceWatch עם יכולות ניהול תפעול ה-IT ומעמדה בשוק של ServiceNow יאפשרו לנו לעזור טוב יותר לארגונים לממש את היתרונות של ניהול שירותים אמיתי”.

הרוכשת, חברת ServiceNow עוסקת בפתרונות מבוססי ענן לניהול פעולות המחשוב הארגוניות ומתמחה בניהול המחשוב על-ידי מיכון וניהול של יחסי השירות בארגונים גלובליים. בעזרת הפלטפורמה של ServiceNow, הניתנת להרחבה, לקוחות החברה יוצרים אפליקציות מותאמות ומפתחים את מודל שירות המחשוב לתחומי שירות נוספים בארגון ומחוצה לו.

מוצר הדגל של Neebula יהפוך למוצר מרכזי של ServiceNow

מוצר הדגל של Neebula נקרא ServiceWatch, והוא ממכן את הגילוי, המיפוי והניטור של שירותי מחשוב ארגוניים המבוססים על טכנולוגיות מידע (IT). היכולות הללו יהפכו לחלק בלתי נפרד מקו המוצרים של ServiceNow לניהול פעולות המחשוב בארגון. ההוספה של ServiceWatch תשפר את יכולות המוצרים האחרים של ServiceNow לניהול IT, כמו ניהול אירועים (Event Management), תזמון פעולות (Orchestration) וגילוי (Discovery).

פרנק סלוטמן, נשיא ומנכ”ל ServiceNow, אמר כי “מוצר ה-ServiceWatch יהפוך למוצר מרכזי באסטרטגיה שלנו לשליטה ובקרה במחשוב ארגוני (ITOM)”. הוא הוסיף כי “מדובר בטרנספורמציה משמעותית מעידן ניהול לפי רכיבים לעידן אשר מציב את שירותי המחשוב בחזית ובמרכז. זהו אישור נוסף לכך שעתיד ניהול מערכות המחשוב הארגוניות יעוצב מנקודת המבט של שירותים עסקיים, שאותה ניתן להשיג רק עם מודל שירותים אחיד ומשולב”.

והנה, על קצה המזלג, מה עושה Neebula

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה:

נותרו עוד
00
ימים
:
00
שעות
:
00
דקות
:
00
שניות
לכנס המפתחים הגדול בישראל