אקזיט כחול-לבן: Natural Intelligence הישראלית רכשה את Cappsool

חברת Natural Intelligence הישראלית רוכשת את הסטארטאפ הישראלי, כדי לחזק את אחיזתה בתחום אתרי ההשוואה בעולם

חברת אתרי השוואה Natural Intelligence (נצ’ורל אינטליג’נס), הודיעה היום (ד’) כי היא רוכשת את הסטארטאפ הישראלי Cappsool (קפסול), כדי להגדיל את אחיזתה בתחום אתרי ההשוואה בעולם.

התאמה אישית של תוכן ואפליקציות למשתמשים

Cappsool הוקמה בשנת 2014 ע”י גדי רויז, אשר מכר בשנת 2010 את חברת Quiksee ל-Google. החברה מפתחת פלטפורמה להתאמה אישית של אפליקציות ותוכן למשתמשים. בזכות ההתאמה האישית של התוכן, נהנים המשתמשים מהמלצות שמתאימות להם במיוחד, כשהמפרסמים נהנים מטירגוט מדוייק לאפליקציות ולפרסומות שלהם. מאז הקמתה הושקעו ב-Cappsool כ-3 מיליון דולר, כשבין המשקיעים העיקריים בה ניתן למנות את גיגי לוי, אור עופר מ-SimilarWeb, נפתלי השקעות, זרוע ההשקעות הפרטית של אודי רקנאטי, מארק לאוטרשטיין וקרן Docor International.

כחלק מעסקת הרכישה, יצטרפו עובדיה של Cappsool ל-Natural Intelligence, שמונה כיום כ-220 עובדים ומתכננת גיוס עשרות נוספים בשנת 2017. החברה דורגה בשנת 2015 כאחת מ-15 חברות הטכנולוגיה הצומחות בישראל ובין 150 חברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר באירופה, מזה״ת ואפריקה על ידי פירמת רואי החשבון והייעוץ Deloitte. לקוחות החברה מורכבים מאתרי אינטרנט גדולים, שמשתמשים בפלטפורמה השיווקית של החברה על מנת להגדיל את חשיפתם בפני צרכנים פוטנציאליים.

בהתייחסו לרכישה, מסר ניר גרינברג, מייסד ומנכ”ל Natural Intelligence: “אנו תמיד מחפשים דרכים חדשות לחזק את הפלטפורמה הטכנולוגית שלנו ולעבוד עם הכישרונות הטובים ביותר. אנחנו מאמינים בצוות ובפוטנציאל הטכנולוגי של Cappsool להוות מנוע צמיחה עבורנו בעולם המובייל”. גדי רויז, מנכ”ל ומייסד Cappsool, אמר: “המשימה של Cappsool היא להתאים בין הצרכן לבין הספקים המתאימים באתרי מובייל באופן דינמי, וזאת על מנת ליצור חוויה רלוונטית ואפקטיבית יותר״.

לקריאה נוספת:

אינטליגנציה מלאכותית: הצצה למשרדים של Natural Intelligence [תמונות]

יניב אביטל

גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

Be the First to Comment!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
wpDiscuz

תגיות לכתבה: