אקזיט: NANOREP הישראלית נרכשת תמורת 45 מיליון דולר

החברה הישראלית מציעה צ’אטבוט חכם ומבוסס הקשר המספק מענה ללקוחות בכל שעות היממה ישירות מהפייסבוק מסנג’ר, סלאק או סקייפ

מקור: NANOREP

יותר ויותר חברות עוברות להציע שירות לקוחות דרך הרשתות החברתיות, כמו גם באמצעות צ’אטים למיניהם המוטמעים באתר. חברת NANOREP הישראלית מציעה שירות לקוחות אונליין מבוסס AI המאפשר ללקוחות הקצה לקבל באופן אוטומטי מענה פרסונלי לשאלותיהם, בעוד שהחברות שעושות שימוש בטכנולוגיה יכולות לשדרג את איכות השירות שלהן ולחסוך בעלויות. היום הודיעה החברה על רכישתה על ידי LogMeIn האמריקאית תמורת 45 מיליון דולר במזומן. עם השלמת הרכישה יישאר מרכז הפיתוח שלה בהרצליה ביחד עם 50 העובדים בו, שאף צפוי להתרחב.

שירות לקוחות 24/7

NANOREP מציעה מערכת שירות לקוחות דיגיטלית ואוטומטית – AKA צא’טבוט, התומכת בכל יישומי ההודעות הפופולארים בהם סלאק, סקייפ ופייסבוק מסנג’ר. הרעיון הוא להציע ללקוחות שירות אישי בכל שעות היממה, ולעזור להם לקבל מענה ופתרון כמה שיותר מהר. הטכנולוגיה מאחורי הצ’טבוט מאפשרת לזהות הקשר משתמש, כולל מיקום גיאוגרפי וחיפושי מוצרים שבוצעו על ידו, כמו גם להבין את תחום הפעילות של החברה וסוג השירות המוצע בה, זאת על מנת להעניק לו חוויה כמה שיותר “אנושית” ורלוונטית עבורו. אותן תשובות תלויות הקשר גורמות לכך שאותה השאלה יכולה להוביל לתשובות שונות עבור אנשים שונים, וזה בעצם כל הרעיון. לטענת NANOREP, חברות שמשתמשות בשירותיה יכולות לצמצם ב-75% את מספר השאלות המופנות אל אנשי השירות, לצמצם ב-45% מכלל נפח הפעילות במרכז השירות ולחסוך כ-10% בזמן שמושקע בכל פניה למערך השירות. חברות ישראליות שעושות שימוש במוצר הן אלעל, יס, הוט, בנק לאומי, ו-Fedex, Ikea ו-Vodafone בעולם.

NANOREP הוקמה ב-2009 ע”י היזמים עמית בן שחר, אביב דרור, דורון הרצליך ועופר דוד. בשנת 2014 הצטרף לחברה אלי קמפו כמנכ”ל. מאז הקמתה גייסה החברה כ-11 מיליון דולר, כאשר המשקיעה הגדולה בחברה היא JAL Ventures שמחזיקה ב-23%.  בנוסף השקיעו בחברה האנג’ל הסדרתי גיגי לוי, והקרנות OurCrowd, iAngels, Titanium ו- Oryzn.

אלי קמפו המנכ”ל התייחס לרכישה ואמר: “LogMeIn ו-NANOREP חולקות חזון משותף לגבי עתיד האינטראקציה של חברות עם הלקוחות שלהם. היכולת להעניק ללקוח מענה מדויק, מיידי ואישי, מעלה את איכות השירות ושביעות רצון הלקוח ובו זמנית חוסך עלויות לארגון. אנחנו מאמינים כי החיבור שלנו עם LMI הוא טבעי וייצר ערך רב ללקוחות שתי החברות. באמצעות שילוב יכולות ה-AI שלנו עם המערכות החזקות של LMI בתחום קשרי לקוחות ותמיכה נוכל לייצר כלים ופתרונות יוצאי דופן שיסייעו למחלקות שירות הלקוחות בארגונים רבים”.

הילה חיימוביץ׳

כתיבה הייתה עבורי מאז ומתמיד הרבה מעבר לתחביב, אך את חיבתי העזה לגאדג׳טים וטכנולוגיה גיליתי יחסית באיחור. כנראה שהגיקית שבי הייתה חבויה זמן רב, ורק חיכתה לרגע הנכון לפרוץ. בכל מקרה - היא כאן, ובכל הכוח.

הגב

5 Comments on "אקזיט: NANOREP הישראלית נרכשת תמורת 45 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 
Sort by:   newest | oldest | most voted
רוני
Guest

מקווה שהיזם שעבר ל WIX יקבל משהו

רועי רפיד
Guest

זה שהיזם עבר ל WIX והחברה נמכרה במחיר קרן, לא אומר לך משהו?
אם הייתי לקוח שלהם, הייתי יותר ממוטרד כעת.

רביד
Guest

בחיים לא ראיתי חברה שיש לה בוט עם בינה מלאכותית ובעמוד הבית שלה יש בוט עם 3 שאלות סגורות. יש מצב שהם לא משתמשים במוצר שהם מוכרים?

אנונימי
Guest

נמאס כבר מכל הבוטים האלה.
הייתה תקופה בהתחלה שחשבתי שזה עוד יכול לחולל שינוי היום. אני ישר על ה X של הבוט ואם הוא מציק אני סוגר את האתר ומחפש אתר אחר.
גם באתרים לגיטימיים שאני נכנס ומחפש משהו הבוטים האלה מתוכננים כל כך לא נכון ולא ידידותי שאני כבר לא מציע ללקוחות לעשות את הבוטים האלה באתרים שלהם.

Sef
Guest

חברה מיוחדת מאד של יזמים חזקים עם חזון

אין מוצר כמו שלהם בשוק. וזה ממש לא בוט רגיל.

ימשיכו לעלות ולהצליח

wpDiscuz

תגיות לכתבה: