הסטארטאפ שמונע נזקים של מיליונים לאתרי סחר גייס 15 מיליון דולר

אתרים מתחרים ”מזריקים” מודעות כדי למשוך קונים לאתר שלהם, רגע לפני הרכישה. הפתרון של Namogoo עוצר את הזרקת המודעות הללו ומחזיר לאתרי הסחר את הרווחים האבודים

Namogoo

תמונה: Namogoo

אם גם אתם נוטים לרכוש מוצרים ברשת, וודאי נתקלתם בתופעה מוזרה: אתם נכנסים לאתר סחר במטרה לרכוש מוצר ספציפי, כשלפתע מופיעה מודעה בצד האתר שמבטיחה לכם את אותו המוצר, או דגם חדש שלו, במחיר מעט זול יותר. בסופו של דבר אתם עשויים ללחוץ על המודעה ולרכוש את המוצר מאתר אחר, רגע לפני שהאתר המקורי היה אמור לזכות בכספכם. הבעיה האמיתית היא שהמודעות הללו שגרמו לאתר להפסיד אתכם כלקוחות, “הוזרקו” לאתר ללא ידיעתו. הסטארטאפ הישראלי, Namogoo (נמוגו) מפתח טכנולוגיה שמאפשרת לאתרים למנוע את התופעה הזו שגורמת להם לאובדן הכנסות של מיליוני דולרים, ומודיע היום (ג’) על השלמת סבב גיוס B בגובה 15 מיליון דולר בהובלת קרן Hanaco ובהשתתפות משקיעים קיימים כמו GreatPoint Ventures, Blumberg Capital ו-Inimiti Capital.

שימור מבקרים באתר, ומניעת זליגה שלהם אל המתחרים

Namogoo פיתחה מערכת מבוססת Machine Learning אשר מסוגלת לזהות ולחסום מודעות שאינן מורשות לרוץ באתר. בכך, היא מאפשרת לאתרי סחר און ליין לתת ללקוחות חווית רכישה נקיה מהפרעות, הסחות, וניסיונות פיתוי על ידי גורמים מתחרים. הפתרון מאפשר את שימור המבקרים באתר, ומניעת זליגה שלהם, ובעיקר הכנסותיהם, אל אתרים מתחרים.

Namogoo

תמונה: Namogoo

בשיחה עם גיקטיים מסביר חמי כץ, מייסד משותף ומנכ”ל Namogoo, כי הפתרון של החברה מבדיל בין פרסומות לגיטמיות שהאתר שתל, לבין פרסומות שנובעות מנוזקות שונות שנמצאות אצל הצרכן שגולש לאתר, וגורמות לו לחשוב שהן פרסומות פנימיות של האתר. המערכת של Namogoo שנפרסת בכל העמודים שהאתר רוצה להגן עליהם, יודעת לזהות את הסממנים של אותן נוזקות, ולדאוג שהן לא יופיעו בצד של הלקוח המשלם. לדברי כץ, הבעיה של פרסומות “מוזרקות” ללא אישור היא בעיה חמורה שאתרים רבים לא מודעים כלל לקיומה.

בין לקוחות החברה ניתן למצוא מספר מותגים בינלאומיים גדולים כמו Asics, Samsonite, Lenovo ועוד. מהמידע אשר נמסר מהחברה עולה כי לקוחותיה מדווחים על עלייה של כ-12% ביחס ההמרה בקרב הלקוחות ה”נגועים”, וכי החברה ייצרה עבור לקוחותיה הכנסות נוספות של למעלה מ-350 מיליון דולר, ושיפור של 1%-5% בהכנסות.

״גיוס ההון בסבב זה יסייע לנו משמעותית להמשיך ולהאיץ את ההתרחבות של החברה ולהגיע לשווקים חדשים וכך נוכל לסייע למותגים הגדולים להשיב את השליטה בזירת האון ליין ולהמשיך ולהציע לגולשים את חווית הגלישה הטובה ביותר”. כך לדברי כץ. בנוסף, כספי הגיוס ישמשו להאצת הפיתוח של מוצר חדש מבית החברה: מערכת המנתחת את כל שירותי הצד השלישי הפועלים באתר הסחר ומספקת תמונת מצב עם תובנות עסקיות לגבי השפעתם על ביצועי האתר, שמירה על פרטיותם של הגולשים ושאר השירותים אשר רצים באתר.

Namogoo הוקמה ב-2014 על ידי חמי כץ, המכהן כמנכ”ל החברה, ואוהד גרינשפן, CTO החברה. משרדי נמוגו ממוקמים בישראל ובבוסטון, ומעסיקים 60 עובדים. עד כה, גייסה החברה 29 מיליון דולר. בחודש ינואר דיווחנו על השלמת סבב גיוס בגובה 8 מיליון בהובלת קרן GreatPoint.

אוהד גרינשפן CTO חמי כץ מנכל ומייסד משותף חברת נמוגו ומייסד משותף NAMOGOO (צילום אפרת סער)

 

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: