הסטארטאפ Namogoo גייס 40 מיליון דולר כדי לעצור ”הזרקת פרסומות” באתרים

מפרסמים מפוקפקים נוהגים להזריק פרסומות באתרים מתחרים, כדי לגנוב לקוחות. הפיתוח של הסטארטאפ הישראלי נמוגו עוצר אותם

namogoo

צמד המייסדים חמי כץ ואוהד גרינשפן, צילום: אפרת סער

​Namogoo מסייעת לאתרי קניות אונליין לשמור על הקונים הפוטנציאליים שלהם על ידי כך שהיא חוסמת הפרעות והסחות כמו פרסומות לאתרים מתחרים. כעת, מודיעה החברה על גיוס של 40 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון OAK HC/FT ובהשתתפות המשקיעים הקיימים: Blumberg Capital, Hanaco ו-GreatPoint Ventures. ביחד עם הגיוס הנוכחי, סך ההשקעות בחברה עומד על 69 מיליון דולר.

מונעת מלקוחות פוטנציאליים לרכוש אצל המתחרים

לא פעם נתקלים גולשים תמימים בפריט שמוצא חן בעיניהם באתר קניות כלשהו. לפתע, מופיעה בפניהם פרסומת לאותו מוצר, עם דיל או מבצע מפתה במיוחד – באתר אחר. הגולשים לוחצים על הלינק – מבלי לדעת שהפרסומת “הוזרקה” להם לדפדפן, ומבלי כמובן שבעל האתר יידע מה גרם לנטישה שלהם.

הטכנולוגיה של Namogoo (נמוגו) מזהה וחוסמת את אותן פרסומות של מתחרים ותוכן לא רצוי המוחדר אל הדפדפן של הגולש בזמן הביקור באתר, מה שעשוי לפגוע בתהליך הרכישה בכך שהוא מנתב את המשתמש אל מחוץ לאתר. על ידי חסימת התכנים האלו אצל הלקוחות, Namogoo משמרת למעשה את המבקרים באתר ומונעת זליגה של ההכנסות לאתרים מתחרים. אגב, לכן גם בחרה החברה בשם שלה: משמעות המילה ״נמוגו״ היא להתפוגג ולהיעלם, והרעיון הוא להעלים את הסחות הדעת מחווית הרכישה של הלקוחות. לאחרונה השיקה החברה מוצר חדש שמתמקד בשמירה על הפרטיות של המשתמשים כתוצאה משימוש בשירותי צד שלישי המוטמעים באתרים.

פרסומת ב-American Eagle שמפנה את הלקוח לרכישת מוצרים אחרים לגמרי, באתרים מתחרים. מקור: צילום מסך, Namogoo

לפי Namogoo, חברת סמסונייט לדוגמה הצליחה לשפר את יחס ההמרה באתר ב-1.8% ואופיס דיפו נהנתה מיחס משופר אף יותר, של 3.4%.

“עסקים משקיעים היום יותר מתמיד בטכנולוגיות, על מנת שאלו יעזרו להם לייעל את אתר האינטרנט שלהם, ישפרו את הפונקציונליות שלו ויתאימו את חוויית המשתמש. קיים היום אתגר ממשי בהבטחה שההשקעות הדיגיטליות האלו יצליחו להתקיים ללא סיכונים או שיבושים”, אומר חמי כץ, מנכ”ל ומייסד משותף של Namogoo.

החברה הוקמה ב-2014 על ידי חמי כץ ואהד גרינשפן ובמשרדיה שבתל אביב, בוסטון ובלונדון מועסקים כ-100 עובדים. כיום, הטכנולוגיה שלה מנטרת למעלה ממיליארד Web Sessions על בסיס שבועי, ולפי החברה מאז הקמתה היא ייצרה עבור לקוחותיה הכנסה נוספת של למעלה מ-1.5 מיליארד דולר. בין לקוחות החברה ניתן למנות את Lenovo, teva, Samsonite ו-Asics.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

5 תגובות על "הסטארטאפ Namogoo גייס 40 מיליון דולר כדי לעצור ”הזרקת פרסומות” באתרים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
עופר
Guest

פעם ראשונה שאני רואה שם של סטארטאפ ישראלי שאשכרה יש שנינות מאחוריו, ולא רק צירוף הברות אקראי. גאוני!

אהההה
Guest

מאוד מקווה שאתה ציני אחי

אחד שלא יודע
Guest

מצד אחד: מעצמה של תוכנות ריגול, פרסום, מעקב, מניפולציות, ועוד.
מצד שני: מעצמה של תוכנות אנטי וירוס, אנטי ספאם, אנטי בולשיט, אנטי פרסום, אנטי ריגול, ואנטי קקדילה.
מעצמה פח.

מגגכגומחה
Guest

איך בדיוק ההזרקות האלה קורות? תוספים לדפדפן?

אדם
Guest

בדיוק

wpDiscuz

תגיות לכתבה: