MySupermarket הישראלית מגייסת 10 מיליון דולרים [גיוס]

חברת הסטארטאפ המפעילה את המותג MySupermarket משלימה סבב גיוס בגובה 10 מיליון דולרים, בהובלת WPP העולמית.

מקור: יח"צ

ערוץ הסטארטאפים בניוזגיק מפורסם בחסות תוכנית Microsoft Bizspark, המשתפת פעולה עם ניוזגיק במסגרת תוכנית Geekspark. רוצים לחשוף גם את הסטארטאפ שלכם בניוזגיק ולהיכנס לתוכנית Bizspark של מיקרוסופט? הכנסו לכאן לפרטים נוספים.


חברת הסטארטאפ הישראלית דולפין תוכנה, הפועלת תחת המותג MySupermarket, השלימה סבב גיוס בגובה 10 מיליון דולרים, אותו הובילה WPP, לצד גריילוק ופיטנגו. בהודעה שמסרה החברה נמסר, כי בעקבות ההשקעה סך הסכום שגייסה החברה עד כה עומד על כ-30 מיליון דולרים.

החברה מפעילה שירות אינטרנטי להשוואה בין מוצרים המסתנכרן מול אתרי הרכישות של חברות הסופרמרקט הגדולות במדינה ופועלת היום בשוק האנגלי כשוק עיקרי. לאחרונה החלה החברה את חדירתה גם לשוק הישראלי ומעסיקה מעל 70 עובדים, המחולקים בין מרכזי החברה בלוד, לונדון, טוקיו וניו-יורק.

סל הרכישות היעיל ביותר עבורכם

MySupermarket מציעה שירות השוואה של מוצרים וסלי קניות בין האתרים המקוונים של הרכישות הגדולות. כך, למשל, תוכלו להיכנס לאתר החברה ולאתר שם את המוצרים שהייתם רוצים לרכוש היום באתר של אחת מהרשתות. בכל שלב תוכלו לקבל טיפים והשוואה של המידע הרלוונטי על המוצר מהיצרן שבחרתם לעומת מותגים אחרים, וכך, למשל, תוכלו לגלות אם במוצר מסוים עדיף לקנות את החבילה המשפחתית או שתי חבילות בגודל רגיל.

בסוף תהליך איסוף הפריטים נוצר לכם סל קניות, והשירות של מיי סופרמרקט, המעדכן את המחירים בכל יממה, ידע לומר לכם כמה תשלמו עליו בכל אחת מהרשתות. כך, כשהנתונים המלאים מולכם, בחרתם כבר באלטרנטיבות שרציתם, ונוצר הסל השלם, כל שעליכם לעשות הוא לראות היכן הכי זול להשלים את הקניה, ולבחור. מיי סופרמרקט תדע להעביר את פרטי הסל שבחרתם אל אותה הרשת, ואתם תועברו לאותה הרשת כדי להשלים את הרכישה שם.

השירות של מיי סופרמרקט משלים את אחד מפערי הידע החשובים היום בשוק קניות המוצרים הטריים באינטרנט, והוא הצורך בהשוואה. לקוח שרגיל לבצע את הרכישות שלו באתר של שופרסל לא בהכרח מודע לחסכון הפוטנציאלי שלו אם יעביר את הרכישות שלו לשיווק השקמה של רמי לוי בצורה קבועה, או בעת רכישת מוצרים מסויימים.

שווקי העולם פרוסים בפניה

פער ידע זה קיים לא רק בישראל, אלא במדינות נוספות רבות בעולם. החברה פעלה עד לאחרונה בשוק הבריטי והצליחה להשיג דריסת רגל שם. כיום אתר החברה בבריטיניה מסונכרן עם האתרים של הרשתות הבריטיות הגדולות, ומאפשר בלחיצת כפתור לקבל מידע על כמה יעלה אותו מוצר ברשת אחת או אחרת, והיכן עדיף לבצע את הקניות. היכולת להשוות את המוצרים הספציפיים ובסוף התהליך גם את הסל השלם הוא אחד מיתרונותיו הבולטים של השירות, ממנו יוכלו ליהנות גם הלקוחות הישראליים.

תוך כדי ההפעלה של השירות צוברת החברה מידע יקר מפז עבור מפרסמים ועבור הרשתות עצמן. באמצעות מיי סופרמרקט הם יכולים לדעת בדיוק עד כמה יעילים המבצעים השונים שהם מריצים ברשתות, כיצד ניתן לשכנע את המשתמשים להחליף מותג אחד באחר, אילו מבצעים קיימים ברגע נתון, האם הלקוחות הגיבו אליהם, ועוד.

היום מציעה החברה השוואה בין מוצרי מכולת ברשתות הסופרמרקט הגדולות, מוצרי טיפוח ויינות. מודל ההפעלה של החברה ניתן כך בקלות להרחבה בעתיד, לפי שיקול דעת החברה, גם לתחומים נוספים, ובהתאם למאפיינים הייחודיים של השווקים אליהם היא תבחר להיכנס.

דולפין תוכנה נוסדה בשנת 2006 על-ידי אמיר עופר ועופר בר, ומנכ”ל החברה העולמית הוא אלון בלוך.

וידאו: הדגמת השירות של MySupermarket


בחסות תוכנית Bizspark


Microsoft Bizspark היא תוכנית גלובלית שפותחה במטרה לסייע להצלחת סטארטאפים בשלבים המוקדמים על-ידי אספקת מספר משאבי מפתח, בזמן שהכי צריך אותם:

תוכנה – במסגרת התוכנית, תקבלו גישה מלאה למגוון הרחב של כלי הפיתוח, הפלטפורמות השונות ורשיונות לכל מוצרי מיקרוסופט לשימוש מיידי למשך 3 שנים, לצורך פיתוח וחדירה לשוק של פתרונות וטכנולוגיות חדשות. כל אלו, יחד עם כל ההטבות האחרות בתוכנית, מגיעות ללא תשלום.

תמיכה – התחברו לשותפים נוספים בתוכנית מרחבי העולם – חממות, משקיעים, יועצים, משרדי ממשלה וספקי הוסטינג – כולם מעורבים ומושקעים באופן שווה בתחומי החדשנות והיזמות בתחום התוכנה והאינטרנט ומציעים מגוון רחב של פתרונות שיוכלו לסייע לכם בפתרון בעיות טכנולוגיות ועסקיות.

חשיפה – מעבר לשיתוף הפעולה עם ניוזגיק, תוכנית Bizspark חושפת את הסטארטפים החברים בה לקהל רחב של משקיעים, לקוחות ושותפים פוטנציאליים. כחברים בתוכנית Bizspark של מיקרוסופט, תזכו לגישה לאקו-סיסטם עשיר של עמיתים למקצוע, שותפים ומגבים משאבי תמיכה מכל העולם, אשר יסייעו לכם לגדול ולהצליח. Microsoft Bizspark זו הדרך המהירה ביותר להזניק את הסטארטאפ שלכם קדימה.

נדב דופמן-גור

עו"ד העוסק בתחומי דיני הטכנולוגיה, דיני פרטיות וקניין רוחני. מרצה ומנטור לסטארטאפים, ובעל ניסיון רב-שנים בפיתוח ווב (http://about.me/nadavdg).

הגב

2 תגובות על "MySupermarket הישראלית מגייסת 10 מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Ofir Oron
Guest

congrats!

חיים
Guest

ניו יורק, לונדון, טוקיו ו….לוד! :)
אולי עכשיו יהיה להם כסף למשרד בהרצליה פיתוח.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: