סטארטאפ ישראלי ישלם לכם מזומן תמורת נקודות הנוסע המתמיד

הסטארטאפ MyleFly מאפשר למשתמשים לנצל נקודות מבוזבזות של הנוסע המתמיד בשווי מיליארדי דולרים בשנה בתהליך אוטומטי ופשוט

    מקור: Unsplash

חברות תעופה רבות מאפשרות ללקוחות שלהן להצטרף כנוסעים מתמידים על מנת לצבור נקודות למימוש לטיסות עתידיות. בפועל, חברות תעופה חייבות מאות מיליארדי דולרים לנוסעים מתמידים, שכן הן משנות לרעה את תנאי המועדון כל השנה והופכת את הניצול לקשה עד כדי בלתי אפשרי. הסטארטאפ הישראלי MyleFly (מיילפליי) מציע אלטרנטיבה; החברה פיתחה זירת מסחר המאפשרת לנוסעים מתמידים למכור את נקודות הנוסע המתמיד שלהם מטיסות, מהן היא מייצרת כרטיסי טיסה שמבטיחים להיות זולים ומשתלמים יותר.

כסף אמיתי תמורת נקודות

המצב הוא כזה: נוסעים רבים צוברים נקודות בכל טיסה, אבל מתקשים לממש או לנצל אותן. חברות התעופה מן הסתם מודעות לכך, ולכן הן נאלצות להוסיף מוצרים שייתנו לנוסע המתמיד מענה למימוש אותם מיילים שצברו, לאו דווקא בטיסות אלא במוצרים משלימים כמו מלונות, השכרת רכב או ביטוחים למיניהם. בעזרת הפלטפורמה של MyleFly נוסעים מתמידים יכולים לקבל כסף עבור נקודות שיפוגו בשלב כלשהו, שכן ברוב המקרים נמצא טיסה זולה יותר בחברה תעופה אחרת, גם אחרי שנשתמש בנקודות שלנו.

הטכנולוגיה של MyleFly עושה אוטומציה של המרת נקודות ומיילים של אדם אחד, לכרטיס טיסה לאדם אחר, תוך כדי שהיא מבטיחה למקסם את הרווח לכל הצדדים. החברה פיתחה אלגוריתם המאפשר למקסם את ערך המייל בכל חברת תעופה וכך לשלם לנוסעים המתמידים ערך, שעל פי רוב גבוה מהערך אותו יקבלו מחברת התעופה עצמה בכל אחד ממוצריה. אין ספק שהיתרון הגדול ביותר של השירות בא לידי ביטוי בכך שהתמורה עבור הנקודות שלהם היא בכסף מזומן.

טל מוסקוביץ׳, מייסד ומנכ״ל החברה הסביר לגיקטיים כי במקרים רבים, הסכום אותו ישלם הנוסע יהיה גבוה מהערך של אותו מייל במחלקת התיירים בחברת התעופה; ״גם אם אותו נוסע מתמיד ירצה לממש את המיילים  לכרטיס טיסה, עדיין יהיה לו כדאי למכור ל-MyleFly את המיילים בתמורה לכסף ולרכוש כרטיס טיסה רגיל מחברת התעופה, וגם אז יישאר בכיסו רווח מאותה עסקה״, אמר.

מקור: MyleFly

בעת תמחור כרטיס הטיסה, האלגוריתם של MyleFly לוקח בחשבון משתנים כמו מחיר השוק של כרטיס רגיל, מיסי נמל, זמינות המקומות והמחיר ששולם עבור הנקודות. לדברי מוסקוביץ׳, אין כיום אף מערכת שמבצעת אוטומציה למודל המדובר. ״הדבר הכי קרוב למה שאנחנו עושים היא חברת POINT הציבורית שמאפשרת ברטר בין 10 מועדונים כשערך המייל נשחק ב 90% כשמבצעים את הברטר דרכה״.

למרות המורכבות לכאורה שמתרחשת מאחורי הקלעים, עבור צרכני הקצה, מדובר בפלטפורמה נוחה וידידותית למשתמש עם ממשק דומה לאתרי מכירת כרטיסי טיסה רגילים. יחד עם זאת, הקאץ׳ הוא כזה – נכון לעכשיו ניתן לרכוש דרך המערכת רק כרטיסים למחלקת עסקים או ראשונה, ורק באלעל. כלומר, אולי המחירים נמוכים בהשוואה לשוק, אבל זה רלוונטי רק לאלו מכם שמעוניינים לנסוע במחלקות היוקרה (וזה הוא בעצם קהל היעד של השירות לצד נוסעים עסקיים).

מוסקוביץ׳ הסביר כי כרגע המערכת שפתוחה לקהל הרחב – תומכת רק באל על, אבל לסוכני נסיעות הם מוכרים כרטיסים של עשרות חברות. הם עובדים בשיתוף פעולה עם סוכני נסיעות ברחבי העולם שקונים את המיילים ומספקים לחברה את הביקוש לכרטיסי הטיסה המוזלים. לצורך כך, החברה חתמה בעבר על הסכם עם ש.ע.ל, חברת בת של התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל.

אלו מכם שמוצפים בנקודות ומחפשים מה לעשות איתם – יוכלו להמיר נקודות של 20 חברות תעופה בעולם, בעיקר של חברות תעופה מצפון אמריקה, אירופה וחברות תעופה מובילות במזרח הרחוק ובמפרץ הפרסי, ולקבל עבורן תשלום מיידי.

MyleFly הוקמה על ידי טל מוסקוביץ, בעל ניסיון של 25 שנים בעולם ההייטק, והיא גייסה מאז כ-235,000 דולר בפלטפורמת השקעות ההמונים ExitValley.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

1 תגובה על "סטארטאפ ישראלי ישלם לכם מזומן תמורת נקודות הנוסע המתמיד"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Haim Peer
Guest

קונים בחצי מחיר? אז מה הסיפור הגדול פה?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: