MyCheck הישראלית מגייסת 4.2 מיליון דולרים [גיוס]

זהו סבב הגיוס השני של החברה, שהספיקה בשנתיים האחרונות לגייס 6.1 מיליון דולרים ולהתרחב גם לארצות הברית וללונדון.

מקור: צילום מסך, עיבוד תמונה

מקור: צילום מסך, עיבוד תמונה

החלטתם לצאת עם חברים ולפנק את עצמכם בקצת יותר משקאות מהרגיל, אבל כשהגיע החשבון גיליתם ששכחתם את הארנק בבית ואתם לא יכולים לשלם על כל מה שהזמנתם? אם עד היום היה עליכם לסמוך על אחד החברים שידאג לכסות את החשבון עבורכם, טרנד הארנקים הסלולריים רק ממשיך לצבור תאוצה.

עידן פוסט כרטיס האשראי כבר כאן

חברת הסטארטאפ הישראלית MyCheck, המפתחת אפליקציית ארנק סלולרי לסמארטפונים הודיעה היום (ג’) על השלמת סבב גיוס שני בגובה 4.2 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הובילו משקיעים פרטיים, ביניהם קבוצת Saban Capital Group, יואב חרלפ, משפחת ורטהיימר, אלי אלרואי ומשקיעים פרטיים נוספים.

זהו סבב הגיוס השני של החברה, לאחר שבתחילת דרכה גייסה מאנג’ל כ-200 אלף דולרים ולפני כשנה גייסה החברה 1.7 מיליון דולרים בסבב הסיד על ידי אותם משקיעים שהשתתפו בסבב הנוכחי, כאשר אליהם הצטרפו מספר משקיעים פרטיים חדשים. סבב הגיוס הנוכחי מציב את סך ההשקעות בחברה על 6.1 מיליון דולרים. MyCheck נוסדה במרץ 2011, מעסיקה כ-20 עובדים במשרדי החברה בישראל, תשעה עובדים במנהטן וחמישה עובדים בלונדון. את הכסף תשקיע MyCheck בפיתוח הטכנולוגי של המוצר, ומצד שני בצמיחה לשווקים חדשים במדינות נוספות ברחבי העולם.

מקור: צילום מסך, YouTube

בר רפאלי עצובה כי היא מחכה לחשבון. מקור: צילום מסך, YouTube

בריאיון עם שלומית קוגלר, מנכ”לית MyCheck, סיפרה האחרונה שעיקר הפוקוס בחברה בשוק הישראלי הוא פיתוח שיתוף הפעולה עם חברות האשראי. החברה עומדת מאחורי פרוייקטי ארנקים סלולריים שונים, כגון קמפיין TaxiPay של חברת ישראכרט. אפליקציית MyCheck עצמה מאפשרת למשתמשים למעשה לשלם במהירות על החשבון ולקצר את כל תהליך חיפוש המלצרית וההמתנה לו. לאחר התקנת האפליקצייה תתבקשו לבצע הרשמה חד פעמית, במסגרתה תזינו את הפרטים האישיים שלכם ותוכלו לבחור לשלם באמצעות PayPal, כרטיס אשראי או אפילו באמצעות Pango. אפליקציית MyCheck זמינה להורדה לאנדרואיד, אייפון, בלקברי ו-Windows Phone.

חושבים על השווקים החיצוניים

מצד אחד, האפליקציה מציעה לכם אפשרות לתשלום מהיר, זריז ומיידי ללא צורך בהוצאת הארנק או המתנה למלצרית בשביל לקבל את החשבון, כך שאין ספק שבבארים עמוסים או במקומות בעלי שירות בעייתי, מדובר ביתרון משמעותי שיכול לשנות את כל חווית הקנייה וההמתנה לנותני השירות בבית העסק. מצד שני, קחו בחשבון שמדובר באפליקציה הדורשת הזנת פרטי כרטיס אשראי, פייפאל או אמצעי תשלום אחרים. נקודה נוספת שראוי לציין, הוא שמגוון העסקים התומכים בשירות אינו גדול כל כך, אך לאחר סבב הגיוס הנוכחי בחברה בוחנים כעת את המשך הדרך ואת המודל המשתלם להם ביותר.

מקור: צילום מסך, Google Play Store

מקור: צילום מסך, Google Play Store

בריאיון לאתר VentureBeat מסר טל נתנאל, אחד ממייסדי החברה ומנהל הפעילות בארצות הברית כי ממוצע הצמיחה החודשי של MyCheck עומד על כ-40 אחוזים במספר העסקאות ברחבי העולם. מאז נוסדה החברה ב-2011, בתי עסק רבים משתפים פעולה עם השירות של MyCheck וההתרחבות ללונדון וניו יורק, ערים בהן הסבלנות פחותה והזמן קצר, עשתה את שלה גם כן. בניגוד לתמיכה הלא גדולה במספר העסקים בישראל, MyCheck מנסה לפעול במהירות בכדי להשיג נתח שוק גדול כמה שיותר באמצעות האפליקציה הסלולרית בארצות הברית.

“אף אחד מהמתחרים שלנו בארצות הברית עדיין לא תפס נתח שוק דומיננטי, ולכן המלחמה היא על המוצר הטוב ביותר שיצליח להגיע לפריסה הרחבה ביותר.” סיפרה קוגלר, “בשביל המטרות הללו אנחנו עובדים קשה מאוד, למרות שאני חושב שבחווית המשתמש שהאפליקציה שלנו מציעה, אנחנו נמצאים במקום טוב מאוד כרגע”.

וידאו: הפרסומת של MyCheck בהשתתפות בר רפאלי

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

2 תגובות על "MyCheck הישראלית מגייסת 4.2 מיליון דולרים [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
דין
Guest

מוצר טוב. פריסה בעייתית.

גם במקומות שבהם יש תמיכה, מצאתי את עצמי מסביר שוב ושוב למלצריות איך השירות עובד.
בבתי קפה, ברים וכו’, יש כוח אדם שמתחלף הרבה ולא תמיד מקבל הדרכה על השירות החדש. מייצ’ק חייבים לדאוג להתממשקות עם הקופה בצורה חלקה שאפילו הדרכה לא צריכה להיות (ומספיק שתשימו על הקופה מדבקה צהובה “עובדים עם מייצ’ק” כדי שהמלצרים יזהו את המותג ויפנימו שיש דבר כזה בכל פעם שהם עושים חשבון.

יעקב
Guest

If you’re building a platform, and you don’t have a billion dollars, quit now.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: