לקראת MWC 2013 בברצלונה: הכירו את הישראליות

בואו להכיר את האפליקציות הסלולריות הישראליות שעתידות להציג במסגרת תערוכת MWC שתתקיים בסוף החודש הקרוב בברצלונה

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

בסוף החודש הקרוב תתקיים בברצלונה תערוכת המובייל הגדולה בעולם, MWC 2013. במסגרת התערוכה, יציגו יצרניות סלולר את הדגמים החדשים שעתידים לכבוש את השוק. בתערוכה משתתפים כ 1500 מציגים וכ 67,000 משתתפים מ 205 מדינות.

כן מוצגים בה הטכנולוגיות והמוצרים החדשים ביותר ממגוון החברות הפעילות בתחום התקשורת הסלולארית; מספקיות תשתית, מפעילות סלולאריות ועד ספקיות תוכן. התערוכה מהווה מוקד משיכה לראשי התעשייה העולמית שבאים לבחון מקרוב את המוצרים הטרנדים והחידושים בתחום.

בין החברות הנמציגות ניתן למצוא ייצוג ישראלי לא רע בכלל, הכולל 70 חברות ישראליות ו-35 אפליקציות מובייל שנוצרו בארץ הקודש. הנוכחות הישראלית בתערוכה היא הרביעית בגודלה אחרי ארה”ב (231), בריטניה (186) וצרפת (165). הביתן הלאומי של ישראל מאורגן זו השנה הרביעית על ידי מכון היצוא . שטח הביתן הלאומי כ 500 מ”ר והוא ממוקם במיקום מרכזי בתערוכה (Hall 5 SI84) לצד חברות התקשורת המובילות בעולם .

הביתן הלאומי מחולק ל 3 מתחמים: מתחם ביתני תצוגות, מתחם מפגשים עסקיים ומתחם של מיצג אפליקציות ייחודי ואינטראקטיבי הכולל עשרות אפליקציות המופעל על ידי אנשי מכון היצוא שיציגו, ידגימו ויחשפו את האפליקציות והפיתוחים החדשניים בפני המבקרים בביתן.

החברות הישראליות מציגות השנה בביתן פתרונות לאיחסון מידע ומחשוב ענן, תשלום באמצעות הסלולר, פרסום מקוון, ייעול הרשת והרחבת הכיסוי, שליטה מרחוק. בעוד שסביר להניח כי על חלק מהחברות עדיין לא שמעתם, והמגוון רחב וכולל חברות פומביות לצד חברות הנמצאות בשלבים המוקדמים ביותר – על מנת שתוכלו לדעת על מי כדאי לכם לברר כבר עכשיו, או מה עתידה להיות האפליקציה החמה בשוק הסלולר במהלך 2013, אנו מציגים לכם את רשימת האפליקציות הישראליות המלאה שעתידות להופיע בכנס. בואו להכיר את החברות שייצגו אותנו בכבוד :

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

AMPhealth

המוצר שפיתחה החברה מאפשר לספקי שירותי הבריאות להשאר מחוברים אל המטופלים שלהם על בסיס קבוע, ובאותו הזמן לעודד אותם לנקוט בגישה אקטיבית יותר בכל הנוגע לשמירה על בריאותם. הפתרון של החברה משולב עם ערוצי התקשורת הקיימים בין רופאים וחולים, כאשר אלה מיועדים להעניק אפשרויות מתקדמות כגון גישה מהירה למרכזי חירום, אפשרות חיפוש של רופאים ומרפאות, מערכת זימון תורים מתקדמת, הצגת תוצאות בדיקות, אפשרות צפייה בתיק הרפואי בצורה דיגיטלית, אפשרות מעקב ותיעוד אחר תרופות שונות ומידת יעילותן ועוד.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

AMPinsure

החברה מעוניינת לקשר בצורה ישירה בין חברות הביטוח לבין השותפים והלקוחות שלהם. המוצר מיועד להעניק ללקוחות אפשרות גישה לתביעות, אפשרות צפייה וחתימה על פוליסות הביטוח המוצעות להם, לאפשר להם למצוא את ספקי השירות הקרובים אליהם, לקבל הצעות ייחודיות מהחברות ועוד. הפתרון שפיתחה החברה מוטמע יחד עם מערכת הניהול הקיימת של חברות הביטוח, עם הרחבה נוספת לשוק הסלולרי, במטרה להעניק למשתמשים אפשרות גישה מהירה לכל הפרטים שירצו, מכל מקום בו הם נמצאים.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Basic4android

המוצר של החברה מציעה פתרון פיתוח מלא עבור אפליקציות Native לאנדרואיד, בסביבת עבודה הרבה יותר קלה מאלה הקיימות כיום. המוצר, הפונה גם למפתחים שאינם מקצוענים בתחום פיתוח האפליקציות או בעלי נסיון מועט, מאפשר לכל מי שרק רוצה לפתח, ליצור ואף להעלות ולהפיץ אפליקציות סלולריות לפלטפורמת האנדרואיד, כאשר עד היום השתמשו בשירותי החברה למעלה מ-30 אלף מפתחים.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

BeeHD

החברה מציעה לספקיות סלולר, מפתחי אפליקציות ויצרניות שירות שיחות וידאו בטכנולוגיית שידור מתקדמת, המתאימה למגוון פלטפורמות כגון אנדרואיד, iOS, חלונות או מק. החברה מציעה פתרון קל להטמעת שירותי VoIP במוצר, כך שהמפתחים עצמם יכולים להמשיך להתמקד בפיתוח הפיצ’רים והאפשרויות השונות, ללא הצורך להתעסק עם טכנולוגיית ה-VoIP.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

BoomeRing

התוכנה שפיתחה החברה מסוגלת לנתב מחדש ובצורה אופטימלית שיחות מהסלולרי, בהתאם למיקומו של המשתמש, החיבור לרשת ומספר היעד שחוייג. כך, מבטלת החברה את הצורך בנהלי שיחות מורכבים, ומאפשר למשתמשים לחייג לכל מספר, מקומי או גלובאלי, ולהגיע אל איש הקשר הייעודי. בצד הטכני, השירות יודע להעביר שיחות לקו נייח, נייד או באמצעות טכנולוגיית VoIP אל איש הקשר עצמו, ויודע להתמודד עם שיחות ממתינות המגיעות גם הן אל אותם אנשי קשר.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

CallApp

אפליקציה שנועדה להחליף את החייגן המובנה שלכם במכשיר הסמארטפון, ומסוגלת ולגלות לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על אנשי הקשר שלכם, תוך שימוש ברשתות החברתיות ובמאגרי מידע שונים. פרט לאפשרות להתקשר אל אנשי הקשר ולשלוח הודעות SMS מהירות מוגדרות מראש, מציעה האפליקציה אפשרויות לראות מה אנשי הקשר שלכם אוהבים, איפה הם עשו צ’ק אין בפעם האחרונה, מתי הפעם האחרונה שהיו איתכם בקשר, מי הם החברים המשותפים שלכם ועוד. האפליקציה משנה את האופן שבו אתם מסנכרנים את אנשי הקשר שלכם בסמארטפון עם הרשתות החברתיות, ומביאה לכם את המידע הכי עדכני על אותו האדם, בכדי שרגע לפני שתתקשרו אליו, תזכו אולי בעוד נושא אחד או שניים לשיחה.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Cellrox

פתרון למשתמשים המעוניינים במספר פרופילים מקבילים על המכשירים הסלולריים שלהם. כל אישיות שהמשתמש מגדיר היא עצמאית, נפרדת ופרטית כאשר הטכנולוגיה של החברה אינה פוגמת בחווית המשתמש הרגילה של המכשיר, ומאפשרת למשתמשים להתנהל עם המכשיר הסלולרי הפרטי שלהם גם ברשתות ארגוניות מאובטחות, מבלי לפגוע במידע רגיש, לסכן את המידע האישי שלהם או להתנהל עם שני מכשירים נפרדים.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Craze Digital

אפליקציית סטרימינג לסרטים, המיועדת לפלטפורמת Windows Phone 8 ומספקת ללקוח ספריית VOD בעלת ממשק הפעלה קל המכיל לצד סרטים מלאים גם קליפים באיכות גבוהה. האפליקציה מציעה למשתמשים אפשרות למנוי חודשי הפותח את הגישה אל אותם סרטים וסרטונים, כאשר המשתמשים יכולים להוריד אותה לא רק אל המכשיר הסלולרי שלהם, אלא גם אל טאבלטים ומחשבים אישיים המריצים את מערכת ההפעלה חלונות 8.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Exent

החברה מפעילה את שירותי המנויים GameTanium, המציע למשתמשים מודל תשלום שונה לאפליקציות לפלטפורמת אנדרואיד, טאבלטים וטלוויזיות חכמות בו הם משלמים בהתאם לסכום אותו הם יכולים להרשות לעצמם. השירות, שנבנה עבור יצרניות ומפעילות סלולריות נועד להגדיל את מעורבות המשתמשים וכמובן להגדיל את הרווחים מהאפליקציות השונות. עבור אותם יצרניות ומפעילות מציעה החברה קטלוג הכולל מאות משחקי פרימיום, אותם יכולות להציע למשתמשים השונים ברחבי העולם.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

GoGetMi

השירות של החברה מציע ללקוחות דרך אחידה לאינטרקציה עם ספקי שירות, חברים ועמיתים לעבודה באמצעות סט כלים הכולל אפשרות להקלטת השיחה, ניהול ושיתוף האינטרקציות השונות בין עוד לקוחות, עוד ספקי תקשורת, אנשי קשר וכמובן רשתות חברתיות, וכך להעניק כוח יותר חזק לצרכנים. בצד העסקי, החברה מציעה אפשרויות לשיפור שירות הלקוחות בתוך החברה, יצירה וביצוע של סקרים טלפוניים ומציעה כלים המיועדים לקבלת החלטות טובות יותר בהתאם לנתוני ההתנהגות של לקוחות החברה.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Hormiga

מוצר הניהול של החברה מיועד לתחום השירות וכוח האדם, ומטרתו לסייע לארגונים לבצע פעילויות ומשימות בשטח. המוצר שפיתחה החברה מגדיל את יכולות התפוקה של הארגונים, יעילותם ויישומן, באמצעות ניהול זרימת העבודה וייעול התהליכים העסקיים. בפועל, המוצר של החברה מציע יכולות שונות שעלולות להיות מסובכות כגון הקצאת עובדי שטח ניידים, תעדוף משימות, הקצאת משימות לעובדים המתאימים, ארגון ומיון משימות, תזמונים, טפסים ודו”חות, ניטור ומעקב אחר אנשי שטח ועוד. קהל הייעד העיקרי של החברה כולל חברות שליחויות, טכנאי שטח, פקחים, שירותי בריאות המגיעים עד לבית הלקוח, מובילי ציוד, ספקי סחורה, מאבטחים ועוד.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Jacada

הסוכן הסלולרי של החברה, ביחד עם הטכנולוגיה שפיתחה מאפשרת לארגונים ליצור אינטרקציות שירות לקוחות מתקדמות, ומאפשרים למשתמשים להגיע אל מרכז השירות הסלולרי בכל עת שיחפצו. כלומר, החברה מציעה חוויה של שירות לקוחות אמיתי באמצעות הרשת הסלולרי, בעלת מודל גמיש המאפשר יצירת אינטרקציות בכל פעם שהמשתמש נתקל בבעיה כזאת או אחרת, באמצעות הצעת ערוצי שירות לקוחות מרובים, וחיבור חלק ביניהם – כך המשתמש עצמו לא ירגיש את המעבר בין הערוצים השונים.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Lexifone

אפליקציית האנדרואיד של החברה מאפשרת לבצע שיחות מתורגמות למעלה מ-100 מדינות ב-12 שפות שונות ודיאלקטים שונים. המוצר זמין בחינם להורדה, מאפשר חיוג לקווים נייחים או ניידים ועוזר לגשר על הפער בין משתמשים בארצות שונות. האפליקציה תומכת גם בתרגום שיחות כאשר שני המשתמשים עומדים אחד מול השני באמצעות הרמקולים של מכשיר הסמארטפון, כאשר התרגום יופיע על מסכו של המשתמש.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

MADA

מערכת מתקדמת המאפשרת לתורמי דם בכל רחבי המדינה לצפות באיזורים השונים בהם יכולים לתרום דם, לדרג את אותן תחנות ולשתף את המידע באמצעות הרשתות החברתיות. כך, יכולים המשתמשים לעקוב אחר תרומות הדם האחרונות שלהם, לקבל הודעות כאשר יכולים להגיע ולתרום שוב, ולמעשה להיות חלק ממאגר מידע מתעדכן של תורמים ותרומות המתקיימים באזורים שונים, ולעזור לפצל את העומס בין התחנות השונות הפזורות באיזורים קרובים.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

mBox

בין השירותים השונים שמציעה החברה, ניתן למצוא פלטפורמה דיגיטלית לבעלי ומפיצי תכנים המאפשרת להם לשתף את תכני המדיה שלהם עם המשתמשים, כאשר אלה יכולים להוריד או להזרים אותם אל המחשב האישי שלהם, הטאבלט או מכשיר הסמארטפון. בנוסף, מציעה החברה מערכת לניהול תוכן המציעה מקור נוח לעריכה, העלאה, שליחה, ניטור ופרסום תכנים שונים לקהל הרחב.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Mobile Tornado PLC

החברה מציעה פתרון Push to Talk בתחום הסלולרי, ועובדת כבר בחמש יבשות שונות. המוצר של החברה תומך במגוון רחב של רשתות סלולריות, דגמים מכשירים שונים ואביזרים לפלטפורמות אנדרואיד, iOS, בלאקברי, Windows Mobile ו-Brew. פתרון היברידי שמציעה החברה מאפשר למפעילות הסלולריות להטמיע את טכנולוגיות Push to Talk בשירותיה, ולנהל את הפלטפורמה בצד שלה.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

moBuynet

ה-API שמציעה החברה נועד להגביר את המוניטיזציה של האפליקציה של המפתחים, וליצור הזדמנויות פרסום חדשות עבורם. הפלטפורמה שפיתחה החברה מאפשרת להציג מדיה בשלושה מסכים חדשים, הכוללים את מסך תחילת וסיום השיחה, מסך הנעילה של המכשיר עצמו או באמצעות דחיפת מודעת תמונה ישירות אל מסך המכשיר. כך, מעניקה למפרסמים הזדמנויות חשיפה נוספות מול המשתמש, כאשר מאחורי הקלעים מוצעת להם מערכת ניהול מתקדמת המאפשרת להם לנצל את המיטב ממכשיר הסמארטפון של המשתמש.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Motekon

אפליקציית תקשורת אישית המאפשרת למשתמשים להעביר תמונה, ציור או סרטון וידאו כאמוטיקונים במהלך צ’אט עם חבריהם. את הגלריה שיוצרים המשתמשים יכולים לשתף עם חבריהם באמצעות הרשתות החברתיות, וכמובן להשתמש בה במהלך שיחות והודעות. המטרה העיקרית של החברה היא להפוך את תהליך השיחה למותאם אישית עבור כל משתמש, ספקית סלולר או יצרנית המעוניינת להעצים את הפרסונליזציה של המכשיר וחווית המשתמש.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

MultiSearch

המוצר שהחברה מציעה הוא למעשה מנוע חיפוש, אותו יכולים מפתחי האפליקציות להטמיע באפליקציות האנדרואיד שלהם. בתמורה, עבור כל חיפוש המתבצע בתוך האפליקציה ובאמצעות המנוע המדובר, המפתחים מתוגמלים על כך באמצעות תשלום מסויים. המשתמשים מצידם, יכולים להנות מכלי חיפוש מתקדמים המאפשרים להם למצוא מידע לא רק ברשת, אלא גם לבצע חיפוש בין כל האפליקציות המותקנות על גבי המכשיר שלהם.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

myLinks

החברה מציעה פלטפורמת White Label המספקת לרוכשיה סט כלים המיועד לספקי תכנים, במטרה לעזור להם לנהל ולפרסם את המידע אותו מעוניינים להפיץ. ההתמקדות העיקרית של החברה היא בפרסום תכנים עבור אתרים, מפתחי אפליקציות בעלי מגוון רחב של מוצרים, חנויות מסחר, הפצת מידע מקצועי ועוד – כאשר קהל היעד העיקרי שלה הוא מפעילות הסלולר, ספקיות התוכן וארגונים מסחריים. המשתמשים זוכים לתצוגה נוחה ופשוטה של מלאי התכנים או המוצרים בהתאם לפילוחים שונים, וכמובן אפשרות לצפות רק בתכנים המעניינים אותם, וכך להעצים את חווית השימוש שלהם.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Parko

מציעה פתרון חברתי על ידי חיבור בין משתמשים שמחפשים חניה לבין משתמשים שעומדים לפנות חניה. החברה פיתחה אלגוריתמים המשתמשים במידע מחיישנים אשר קיימים בכל טלפון חכם, בשילוב עם אלגוריתמים סטטיסטיים שלומדים גם מהקהל וגם על ההרגלים הספציפיים של כל משתמש. באמצעות האפליקציה של החברה הטלפון החכם יוכל לזהות באופן אוטומטי שמקום החניה שלכם עומד להתפנות, ולהתריע למשתמשים הנמצאים בקרבת מקום ומחפשים מקום חניה.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Pixplit

אפליקציית רשת חברתית ויזואלית חדשה, המאפשרת למשתמשים ליצור קולאז’ של מספר תמונות יחדיו. את התמונות החדשות תוכלו לשתף על גבי הפלטפורמה של החברה, להגיב לתמונות אחרות וכמובן לסמן את התמונות האהובות עליכם. בניגוד לאפליקציות התמונה הקיימות, הייחוד של החברה מתבטא בכך שמספר משתמשים יכולים ליצור קולאז’ים יחדיו אל תמונה אחת, ולשתף אותה הלאה אל חברים נוספים – כך שיוצרת דו שיח ויזואלי בין המשתמשים השונים.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Place Reminder

החברה מציעה פלטפורמת שירות מבוססת מקום, המאפשרת לאפליקציות הזקוקות לשירותי מיקום להמשיך לעבוד, מבלי לצרוך ולרוקן את סוללת המכשיר. באמצעות הפלטפורמה שפיתחה החברה, מסוגלת לזהות את מיקומו של המשתמש תוך כדי חסכון של עד 25 אחוזים מצריכת הסוללה – בזכות כך שנמצאת “רדומה” ברקע המכשיר עד שהפלטפורמה יודעת לגשת ולהפעיל אותה.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Screenovate

המוצר שפיתחה החברה מאפשר למשתמשים להקרין סרטים ומשחקים ישירות על מסך הטלוויזיה, בעוד שמכשיר הסמארטפון הופך לשלט חכם המאפשר שליטה מלאה על התכנים המוצגים, וכמובן מציע בקר שליטה למשחקים השונים התומך גם במספר שחקנים במקביל. כך, יכולים המשתמשים להחליף את הסטרימרים או מכשירי המחשב המחוברים למסך הטלוויזיה, ולצרוך את כל המדיה שרוצים באמצעות מכשיר הסמארטפון הנמצא ברשותם.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Snapily

אפליקציית Snapily3D שפיתחה החברה עוזרת למשתמשים לצלם תמונות תלת מימדיות אמיתיות, באמצעות המצלמה הרגילה של מכשיר הסמארטפון שלהם. בנוסף, יכולים המשתמשים לשתף את התמונות הללו באמצעות הרשתות החברתיות, ואפילו להזמין הדפסים תלת מימדיים של התמונות הללו – ישירות מהאפליקציה. באמצעות הטכנולוגיה שפיתחה החברה, למעשה מנגישה את יכולות וביצועי תלת המימד, מבלי שהמשתמשים יאלצו להוציא כספים אדירים על כך, או להשתמש באביזרים נלווים כגון משקפיים מיוחדים.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Syntomo

אפליקציית אימייל המיועד למכשירי אנדרואיד, המתאימה את התצוגה האידיאלית עבור המסך הקטן. כך, יכולים המשתמשים לקרוא ולהתמודד גם עם כמויות אימייל אדירות בצורה קלה ונוחה, מבלי לאמץ את העיניים, תוך כדי חסכון בזמן והפחתת הטעויות המגיעות מהמשתמשים. הטכנולוגיה מאחורי האפליקציה יודעת להציג שרשורי שיחות בסדר הנכון, להתעלם ממידע שאינו רלוונטי או ענייני לשיחה ובכך למעשה לעזור למשתמש לצפות בהודעה המגיעות אליו בצורה הנקייה ביותר, ולדאוג שגם ההודעות היוצאות ממנו מגיעות אל ייעדן המתאים, ללא טעויות מביכות.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

TeleMessage

האפליקציות הסלולריות שפיתחה החברה מאפשרות לצרכנים ולארגונים להעביר הודעות בצורה בטוחה ומוצפנת, ומאפשרת להם להשתמש במגוון רחב של פיצ’רים נוספים כגון פופאפים, רינגטונים, מנגנוני רטט, תזכורות, קביעת אורך חיים להודעות הנשלחות ועוד. החברה מציעה API התומך במגוון רחב של פלטפורמות מלבד הפלטפורמה הסלולרית, כגון ווב, הודעות Outlook וכדומה.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Trophit

רשת תגמול ניידת ההופכת את הטראפיק המקוון לטראפיק פיזי, באמצעות רשת פרסום המאפשרת למשתמשים לקבל פרסים ותגמולים ישירות ממותגים, בזכות האינטרקציה הוירטואלית והנקודות שמקבלים בתוך המשחקים הווירטואלים שמציעים המפרסמים. כך, המפרסמים נהנים מערוץ שיווק חדש וזוכים לאינטרקציה גדולה יותר מטעם המשתמשים, וכך גם מבטיחים כי המשתמשים יחזרו שוב ושוב על מנת לזכות בפרסים נוספים.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

TourPal

האפליקציה שפיתחה החברה מציעה למשתמשים מדריך טיולים אישי, הנמצא בתוך מכשיר הסמארטפון שלהם. האפליקציה מציעה הדרכה קולית מבוססת מיקום, הזמינה במספר שפות ומתאימה למגוון רחב של יעדים ברחבי העולם. הפתרון של החברה מאפשר לכל מי שרוצה לטייל, אך לא בטוח היכן להתחיל או מה המשמעות העומדות מאחורי הפסלים והמקומות בו מבקר – להבין מה בדיוק עומד מולו, באמצעות הדרכה מקצועית שלא התבקש לשלם עליה הון.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Trippinin

הרעיון העיקרי העומד מאחורי המוצר הוא הנאה מהחיים, ולשם כך משתמשת בהמלצות הטובות ביותר הרלוונטיות למשתמש – החברים החברתיים שלו. האפליקציה אוספת ומנתחת אזכורים חברתיים כגון צ’ק אינים, לייקים, ציוצים, תגיות וכדומה ממגוון הרשתות החברתיות, והופכת אותם להמלצות החברתיות הטובות ביותר עבורכם כיום במגוון רחב של מקומות, כגון בתי קפה, חנויות, אתרי טבע וכל מקום שחבריכם מבקרים בו.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Twiize

אפליקציית המובייל של החברה מעוניינת להפוך את שיחות הטלפון למעניינות יותר, באמצעות חייגן חדש המאפשר יצירת ברכות והתראות בזמן שיחה, אפשרות לגלוש במהלך השיחה אל פרופיל הפייסבוק של איש הקשר, ליצור ולשתף הודעות או שרבוטים במהלך השיחה ואפילו לשלוח תמונות מצחיקות – כאשר במהלך כל הזמן הזה השיחה הקולית בין שני הצדדים נמשכת.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

VascoDe

הפתרון שמציעה החברה מאפשר למשתמשים להנות משירותים נפוצים כגון ג’ימייל, פייסבוק, טוויטר, סקייפ ו-ויקיפדיה מכל מכשיר טלפון שהוא, גם ממכשירים פשוטים וחד פעמיים העולים סכום נמוך. בכל הנוגע למשתמש, הוא אינו צריך להתקין תוכנה, המכשיר שלו אינו צריך להיות בעל חיבור אינטרנט והחברה אפילו אינה דורשת גישה או שליחה להודעות ה-SMS.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Visualead

במטרה להפוך את הלקוחות היומיומיים המגיעים אל בית העסק גם אל לקוחות מקוונים המבצעים אינטרקציה גם עם המותג המקוון, משתמשת החברה בקודי QR אותם יכולים המפרסמים להטמיע בתוך תמונה או פרסומת לבחירתם. הלקוחות, מצידם, יכולים להגיע אל בית העסק, לסרוק את הקוד באמצעות מכשיר הסמארטפון שלהם וכך להיות מודעים גם לנוכחות הרשת, ובכך לעזור להפיץ את שמו של המותג אל משתמשים נוספים.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

VivoText

שירות ה-Text to Speech שמציעה החברה מיועד לעזור ליוצרי תוכן ליצור מודעות פרסומיות בצורה שונה מאלה הקיימות כיום, באמצעות האנשתן. כך יכולים המפרסמים להוסיף מצבי רוח, דגשים מילוליים והטיות לפרסומות, במטרה להעניק למשתמשי הקצה חוויה פרסום שונה מאלה שחוו עד היום באמצעות המדיה הסלולרית, ולאפשר למפתחים לעשות זאת בקלות וביעילות.

מקור: יח"צ

מקור: יח”צ

Vodio

החברה פיתחה אפליקציה לאייפד שמאפשרת לצרוך תכנים בצורה אינטואיטיבית, באמצעות בחירה בין ערוצי תוכן שונים, המחולקים לפי נושאים. לאחר התממשקות עם חשבונות הטוויטר, פייסבוק והיוטיוב שלנו, המערכת תדע לשאוב את התכנים השונים ולהציג לנו אותם בהתאם להעדפות האישיות שלנו, לעדכן את חברינו על תכנים מעניינים הנמצאים בתוך האפליקציה וכמובן לפרסם את המידע או התכנים ישירות אל הרשת החברתית

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

3 תגובות על "לקראת MWC 2013 בברצלונה: הכירו את הישראליות"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Dan Chone
Guest

מעניין

Aya Shapir
Guest

אין לי מספיק מידע בשביל להיות בטוחה ב100% שהבנתי את כוונת המשורר בטאג-ליין של MOTEKON, והאתר שלהם לא עובד (או לא נפתח לי), אז תסלחו לי מראש אם התגובה לא במקום, אבל… נראה לי שהשורה אמורה להיות – "you're on" …

Aya Shapir
Guest

אין לי מספיק מידע בשביל להיות בטוחה ב100% שהבנתי את כוונת המשורר בטאג-ליין של MOTEKON, והאתר שלהם לא עובד (או לא נפתח לי), אז תסלחו לי מראש אם התגובה לא במקום, אבל… נראה לי שהשורה אמורה להיות – "you're on" …

wpDiscuz

תגיות לכתבה: