תפריט והזמנה ישירות משולחן מבוסס מגע במסעדה, הכירו את MultiDine

מולטידיין הישראלית מנסה לשנות את חווית ההסעדה ושירות הלקוחות במסעדה על ידי שולחנות חכמים דרכם בעלי המסעדות יוכלו להכיר את הלקוחות שלהם טוב יותר.

מקור: צילום מסך מהסרטון המצורף

מקור: צילום מסך מהסרטון המצורף

הסעדה היא אחד מהתחומים הנוקשים והמעורערים בעולם העסקי. מסעדות נסגרות כבהרף עין ומספר ביקורות לא טובות, כתבות לא מחמיאות ולקוחות לא מרוצים יכולים בן רגע להביא לבריחה המונית של לקוחות ולקריסת העסק.

אלא שדווקא בתחום שרוב המאמץ מתרכז בשירות לקוחות גרידא בעלי המסעדות, בדרך כלל לא יודעים שום דבר על הלקוחות שמגיעים אליהם למסעדה מכיוון שרוב הלקוחות – חדשים לגמרי. הדבר יוצר בעיה במתן השירות כאשר מדובר בלקוח חדש – כשלא יודעים כיצד להתייחס אליו או יותר נכון – מה לשים לו בצלחת כדי שהוא יהיה מרוצה ומהסיבה הזו קשה מאוד לשמור על רמת שירות גבוהה.

שולחן הסעדה חכם שמוריד לחץ מהמלצרים

את הבעיה הזו מגיעה לפתור חברת MultiDine, אשר נוסדה במרץ 2012 על ידי עידן דדון, בוגר הנדסת מערכות מידע ותכנית HMBA מאוניברסיטת בן גוריון באמתחתו 6 שנים של ניסיון בתחום ההסעדה וידע וניסיון עשירים בתחום היין בפרט ואהוד בן קימון, גם הוא בוגר הנדסת מערכות מידע מאוניברסיטת בן גוריון שעבד בחברות כגון Logic, Music Concept ואמדוקס.

MultiDine מפתחת פתרונות אפליקטיביים המהווים חלק מהשולחן במסעדה – לצורך העניין משטח מסך מגע ממשי על גבי השולחן עצמו. כאשר הלקוח נכנס למסעדה, הוא יכול להשתמש בממשק הנמצא על גבי השולחן ובאפליקציה של MultiDine המיועדת לסמארטפונים בכדי לצפות בתפריט, לפרק אותו למרכיבים מסויימים, להציג את התפריט בשפות שונות ולבצע מגוון פעולות – כאשר האפליקציה יודעת ללמוד את ההעדפות של הלקוח לאורך זמן ולהמליץ לו על מנות ספציפיות המתאימות לו, בין אם מדובר בלקוח צמחוני, לקוח עם רגישויות שונות, וכו’.

בזמן ההמתנה למנה, הסועדים יוכלו לצפות במגוון תכנים ואפילו לשחק במשחקים שונים בכדי להסיט את תשומת הלב מהרעב הגובר. בסיום הארוחה, הלקוחות יוכלו לשתף את המנה או לכתוב ביקורת על המסעדה באמצעות הרשתות החברתיות ולמצוא מנות ומסעדות נוספות שמתאימות להם על פי המידע שנאסף על ידי האפליקציה.

מקור: צילום מסך מהסרטון המצורף

מקור: צילום מסך מהסרטון המצורף

מסעדנות בעידן הרשתות החברתיות

“החזון של MultiDine הוא להפוך את תחום ההסעדה למקושר יותר ללקוחות שלו ולהיפך” מספר עידן דדון, מנכ”ל ומייסד החברה. “אנחנו מאפשרים למסעדות להתנהל ביעילות מול הלקוחות שלהם וליישר קו בין מה שיש למסעדה להציע – לרלוונטיות התפריט ללקוחות.”

המוצר של MultiDine הושק בבטא לפני כתשעה חודשים וההשקה הרשמית מתוכננת לחודש הנוכחי, כאשר קהל היעד ההתחלתי של החברה הוא בעיקר מסעדות תיירותיות וצעירות. מאז הקמת החברה היא הספיקה לגייס סבב סיד מ-Andrey Shirben האוסטרלי מ-SYD Ventures וכרגע נמצאת בעיצומו של סבב גיוס נוסף.

החברה עובדת, נכון לשלבי הבטא של MultiDine במודל של מכירת שולחנות למסעדות בעלות הייצור עצמו, כאשר בעלי העסקים יתבקשו לשלם דמי שימוש חודשיים בשירות. החברה אף החלה לאחרונה בשותפות עם ענקית המחשוב Dell בכדי להוריד את עלויות ייצור השולחן ולאפשר הפצה גדולה יותר של המוצר. עלות שולחן שכזה ירדה מ-10,000 דולרים ל-3,000 דולרים בעיקר מכיוון שמדובר בשולחן שזקוק לטיפול מיוחד: “השולחן צריך להגיע בעיצוב שמתאים למסעדה, כמו כן הוא חייב להיות עמיד לחום, למים, למשקל ולהתחשב בגורמים נוספים שמייקרים אותו מאוד”.

“אנחנו חברת תכנה ששואפת לשנות את האופן שבו שירות מתבצע כיום במסעדות ואנו עושים זאת בעיקר באמצעות מידע. אנחנו מייחסים משמעות לכל פעולה שקוראת במסעדה, ונותנים לה ערך בכך שאנו יודעים לזהות את המשתמש ולקשר את המסעדה ללקוחות עצמם, באופן שיאפשר יצירת ערך ארוך טווח גם עבור הלקוחות וגם עבור הצוות והנהלת המסעדה.”

וידאו: הכירו את MultiDine

אבישי בר

מנהל מוצר. מפתח Web ו-React Native, חולה גאדג'טים, הולך נגד הזרם ואוהב את כל מה שקשור לגוגל, לאנדרואיד ולקוד פתוח. עיסוקו העיקרי הוא לפרק לחלקים כל צעצוע חדש שמגיע למשרד ואז לכתוב עליו מדריך.

הגב

13 תגובות על "תפריט והזמנה ישירות משולחן מבוסס מגע במסעדה, הכירו את MultiDine"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
מעצב(ן)
Guest

אחלה רעיון, אבל למה העיצוב כל כך משתלט על השולחן? למה לא לעשות משהו מינימליסטי שתורם לחווית הבילוי ולא גורע ממנה.
תחשבו על זה ככה, אתם רוצים לצאת לערב שקט עם בת הזוג, אתם רוצים להתרכז במה שחשוב בערב כזה – החפירות שלה :), במקום זה, מסיח את דעתכם מסך ענק עם עיצוב מפוצץ ורווי שיושב בדיוק מתחת לעין שלכם… נו, בתור גברים לאן תסתכלו?
קיצר – מתכון למתקפות פולניות אינסופיות.

רועי
Guest

מצטרף לקודמים. הרעיון נחמד אבל הביצוע לא מוצלח, זה מאוד מסיח את הדעת. מסכי מגע לא צריכים להיות דלוקים כל הזמן אם הם מובנים בשולחן. שידליקו אותם רק כשמזמינים ואחר ישחירו/ישנו את התצוגה למשהו נייטרלי.

עידן
Guest

היי רועי,
אתה לגמריי צודק! וזה בדיוק מה שקורה.
בזמן הסעידה, 95% מהמסך חשוך ומתאפשר לך לפתוח תפריט שוב בכל פעם שאתה מעוניין להזמין משהו נוסף, שקט בעיניים מצד אחד ומצד שני זמינות תמידית של “מלצר”.
תודה שאפשרת לי להבהיר את זה.
אשמח להזמין אותך לעקוב אחרינו וללמוד עוד אודותינו ב- http://www.facebook.com/MultiDine
או באתר הבית http://www.MultiDine.com

עידן
Guest

תודה לך!
כשחשבנו על עיצוב השולחן, בבחירת הצבעים והמבנה חשבנו על נוחות המשתמש, בניגוד לעיצוב אפליקציה כאן אנו צריכים לקחת בחשבון שבדרך כלל התאורה במסעדה דיי עמומה ושישנם חפצים על השולחן כמעט לאורך כל הסעידה.
צבעים וגוונים מסויימים עלולים לסנוור וליצור אי שקט עבור הסועדים.
כמובן שעל טעם ועל ריח תמיד אפשר להתווכח, אבל בשביל לחסוך את הויכוח אנו מאפשרים לבעל המסעדה להתאים את הצבעים לעיצוב המסעדה שלו, ובעתיד גם נאפשר תפריט ספר לאלו שעדיין מתעקשים לדפדף 
אשמח להזמין אותך לעקוב אחרינו וללמוד עוד אודותינו ב- http://www.facebook.com/MultiDine
או באתר הבית http://www.MultiDine.com

אלון
Guest

אני מצטרף לדעה הקודמת. הרעיון נראה נחמד ושימושי אבל עיצוב התוכנה, כפי שנראה בוידאו לפחות, לא כל כך מזמין ונעים. לא הייתי רוצה לשתות כוס יין שמתחתיה שולחן מרצד וצבעוני שמתאים יותר למקדונלדס מאשר למסעדות.

אהבתי את הרעיון שבסוף הארוחה אפשר לכתוב ביקורת בכל מיני אתרים, אני מניח שקישור לטריפ אדוויזר יכול להיות שימושי.

עידן
Guest

היי אלון,
אני שמח שאהבת את הרעיון, אנא קבל התנצלותי על הסרטון, בזמן הסעידה שלך השולחן יכנס למצב “סעידה” ולא ירצד מתחת לכוס היין שלך, אתה תוכל בכל רגע להחליט אם בא לך לפתוח תפריט ולהוסיף משהו להזמנה או להשאר במצב סעידה.
אנו פועלים לקשר אותך ישירות עם צוות המסעדה כך שלביקורת שלך תהיה משמעות והשפעה של ממש, במטרה לאפשר למסעדה לתת לך שירות טוב יותר עוד הרבה לפניי שהתדמית שלהם נפגעת מביקורות באתרי אינטרנט למיניהם. יותר מזה, תוכל לקבל המלצות רלוונטיות בזמן אמת בהתאם לביקורות שלך וגם לשתף עם חבריך.

חן
Guest
לא הבנתי משהו אחד. שמים את האוכל על מסך מגע?? א. מבחינת חוויה במסעדה זה חוויה שונה אבל לטעמי לא טובה, לא נוחה, ואם השולחן מתלכלך אז איך מנקים מסך מגע בזמן מהיר כדי שלקוחות לא יחכו?? ב. מבחינת עלויות לייצר שולחן אחד של זה גבוה מאוד. ג. כמו שאמרו פה האפליקציה נראית בסדר גמור, אפשר לעשות אותה יותר מזמינה. ד. אני אישית לא הייתי רוצה לאכול על מסך מגע, אני רוצה שקט שאני אוכל ולהיות מרוכז בשיחה/בבן אדם ממולי. תסכימו איתי שעם מסך מגע מתחת לידיים שלך ומתחת לאוכל שלך, אי אפשר באמת להתרכז. בכללי אני לא חושב שהמסעדות… Read more »
עידן
Guest
היי חן, אני חייב לציין שההערות שלך מאוד טובות, משטח המגע של MultiDine וה-UI תוכננו בסביבה של מסעדה אמיתית, מה שאיפשר לנו ללמוד ולשפר מספר רב של פעמים ע”פ פידבק של לקוחות. משטח המגע עשוי ברובו מזכוית מחוסמת העמידה בפני אתגרים שונים בסביבה של מסעדה, ביניהם גם עניין הלכלוך, המשטח אטום בפני נוזלים ומעבר עם מטלית או נייר סופג יאפשר ניקוי של השולחן. בזמן שאתה אוכל יש מצב “סעידה” אשר מאפשר לך מצד אחד שקט בעיניים כשהשולחן מתחתך הופך כהה ו95% מאיזור המגע מנוטרל, ומצד שני לאפשר לך להזמין עוד שתיה/קינוח בכל עת מבלי לרדוף אחרי מלצר. לגביי העלויות, הן… Read more »
יוראי
Guest

יש שירות כזה במסעדת ה-סוהו בראשון לציון…
לא הבנתי מה החידוש כאן…

עידן
Guest
היי יוראי, במסעדת “סוהו” בראשון לציון תוכל למצוא מוצר דיגיטלי המאפשר לך לצפות בתפריט בiPad, מוצר אשר מיוצר ע”י חברה ישראלית נפלאה בשם Conceptic. הגישה שלנו היא מעט שונה: אנו מאמינים כי בכדי להכניס חוויה דיגיטלית למסעדות, עלינו קודם כל לשמח את החוויה שכולנו רגילים אליה במסעדה – אינטרקציה מול אנשים ולא מכשירים אישיים. הרי בכל זאת, אנחנו לא מגיעים לאכול לבד ולכן נרצה לחוות חוויה משותפת עם האנשים שאיתם אנו מגיעים. MultiDine משמרת את התחושה הזו ומאפשרת אינטרקציה משותפת בין הסובבים את השולחן וגם בין הסועדים לצוות המסעדה. בנוסף לחוויה המשותפת אנו גם מוכוונים לתת לכל לקוח את השירות… Read more »
עידן
Guest

היי חברים,
ראשית, תרשו לי להודות לכם על זה שהשקעתם מזמנכם לכתיבת הביקורות האישיות שלכם ולהזמין אתכם להיות אקטיבים במסע שלנו ובפיתוח המוצרים שלנו.
נשמח לאפשר לכם לחוות את המוצר, לשמוע את דעותיכם, וביחד – לשנות את עתיד ההסעדה ולייצר עבור לקוחותינו את החוויה האופטימלית.
אשמח להתייחס לכל אחת מתגובותיכם: אנא ראו למטה.
לפרטים נוספים אנא צרו קשר דרך http://www.MultiDine.com
או מולי באופן ישיר:Idan@MultiDine.com

יוני
Guest

יש מסעדה בלונדון שמבוססת על שולחנות אינטראקטיביים

http://www.inamo-restaurant.com/pc/

ענבר
Guest

הרעיון מצוין אבל הביצוע מוגזם..בבקשה תיצרו איתי קשר במייל שצירפתי, הייתי רוצה להציע כמה כמה דברים רלוונטים..

wpDiscuz

תגיות לכתבה: