Motilo מגייסת 5.8 מיליון דולר [גיוס]

החברה, המציעה פלטפורמת אופנה מקוונת, משלימה את סבב הגיוס שהתחילה ב-2013 ומגייסת עוד כמה משקיעים פרטיים שיתמכו בחזונה.

מקור: מוטילו

מקור: מוטילו

חברת הסטארטאפ מוטילו (Motilo), המציעה פלטפורמת אופנה מקוונת, הודיעה על השלמת סבב גיוס בסך 5.8 מיליון דולרים, ממספר משקיעים פרטיים. סבב הגיוס הנוכחי החל ב-2013, אז גייסה החברה סכום של 3.3 מיליון דולרים, כאשר 2.5 מיליון הדולרים הנוספים הגיעו במהלך השבועות האחרונים, בהתבסס על הצמיחה של החברה בתקופה זאת.

אופנתיות למען האופנה

הפלטפורמה של מוטילו הינה מבוססת ווב ונועדה להעניק מענה לכל חובבי וחובבות האופנה ברחבי העולם. באתר, יכולים המשתמשים להעלות שאלות בנוגע לעיצובים שונים, סגנונות או פריטי לבוש ספציפיים ולקבל תשובות, עצות וטיפים מהירים מכלל הקהילה, כמו גם ממספר מומחים ומובילים בתחום האופנה.

החברה מבהירה כי לא מדובר בעוד רשת חברתית, אלא בקונספט המבוסס על האפשרות להוסיף וויזואליות וליצור עיצובים לקהל המשתמשים. כלומר, במידה ומישהו תוהה מהו הלוק המשלים למכנסי עור, מה מתאים לז’קט בצבע חרדל או אפילו איזה עגילים כדאי לשלב עם שמלת ערב אדומה, במקום לקבל תיאור מעורפל של הפריטים התואמים – חברי הקהילה יכולים ליצור את הלוקים באמצעות מאגר בגדים קיים.

המאגר הקיים מציג בגדים ואביזרים ממגוון חנויות מובילות בשוק, הכוללות שמות כמו Net-a-Porter, Matches, Harvey Nichols, Moda Operandi, Avenue 32 ונוספות, המציעות מאות אלפי פריטים שונים המקוטלגים בהתאם לפרמטרים שונים. כמובן שלאחר יצירת הלוקים השונים, המשתמשים יכולים לשתף, לאהוב ואפילו לרכוש את המוצרים – במטרה להיות אופנתיים ומעודכנים ככל האפשר.

יוצרים את הלוק, לחצו להגדלה. מקור: מוטילו

יוצרים את הלוק, לחצו להגדלה. מקור: מוטילו

יוצרים עם הקהילה

הלב המרכזי של האתר הוא קנבס העיצוב הזמין למשתמשים, המציע באמצעות ממשק Drag-and-Drop בסיסי להתחיל לעצב וליצור לוקים שונים על בסיס הפריטים המעניינים אותם. כך לדוגמה, לאחר מציאת חצאית או חולצה מעניינת, המשתמש יכול לגרור את תמונת החולצה אל הקנבס הממוקם בצידו הימני של המסך. לאחר הוספת חלק תחתון, תיק, צעיף, משקפי שמש או כל מה שעולה על רוחם, יכולים המשתמשים לשתף את העיצובים בהקשר לשאלות שונות, או פשוט להציג אותם עבור קהילת האתר.

החברה מבהירה כי המטרה הסופית שלה היא חיבור שלושת האלמנטים העיקריים והחשובים בעולם האופנה: קהילת אופנה המסוגלת להמליץ ולבנות את הלוקים הטובים ביותר, מנוע חיפוש המאפשר למצוא את מגוון הפריטים בחנויות המקוונות וכמובן, פרסום עבור החנויות ואפשרויות רכישה למשתמשים.

מוטילו נוסד על ידי סופיה ברטירי ואנה מצ’קביץ’ ועיקרי פעילותו בלונדון, משם הם מייבאים את מומחי האופנה והמותגים המובילים בבירה. עם זאת, מנכ”ל החברה, שחר ויגדור הינו ישראלי וחלק עיקרי מתהליך הפיתוח מתבצע בבסיס החברה המקומי.

וידאו: Motilo tutorial video

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

רוצה להיות הראשון להגיב?

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: