חודש קצר אך לעניין: סטארטאפים ישראלים גייסו בפברואר יותר מחצי מיליארד דולר

לא הספקתם לעקוב? הנה הנה כל ההשקעות, הרכישות והגיוסים של חודש פברואר בסצנת הסטארטאפים הישראלית

אומת הסטארטאפים צומחת ומצטיינת ברעיונות טכנולוגיים רבים, אך לא תמיד כולם מצליחים לקחת את הרעיון ולהפוך אותו למציאות בלי השקעה. בטור החודשי הזה נציג סיכום של חברות הסטארטאפ הישראליות שגייסו החודש השקעות מקרנות, אנג’לים ואפילו מהמדינה.

<<<הגיוסים של חודש ינואר

גם אתם גייסתם? יש לכם סטארטאפ ואתם רוצים לספר לנו עליו? אנחנו רוצים לשמוע

גיוסים:

OpenLegacy גייסה 20 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית OpenLegacy, המפתחת טכנולוגיה המאפשרת לגשר בין מערכות ליבה למערכות חדשות בקלות, הודיעה על גיוס של 20 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה חברת השירותים הפיננסיים היפנית SBI Holdings. ביחד עם הגיוס הנוכחי, סך ההשקעות בחברה עומד על 70 מיליון דולר.

הטכנולוגיה מאפשרת לקצר את משך הזמן, העלות והסיכונים המקושרים בדרך כלל עם טרנספורמציה דיגיטלית; זה מתאפשר הודות לתקשורת ישירה עם מערכות הליבה (Legacy), ייצור אוטומטי של API מבוססי Micro Services, פריסה באתר החברה (On premises) או בענן, ואינטגרציה חלקה עם צנרות DevOps קיימות החדשות, זאת הודות לתאימות שלה לנהלי פיתוח קוד מודרניים.

יונדאי משקיעה ב-Kardome הישראלית 

חברת הסטארטאפ הישראלית Kardome, המפתחת טכנולוגיה לשיפור יכולות ההאזנה של רכבים לטובת שימוש בפקודות קוליות, הודיעה על השלמת סבב גיוס סיד של מיליוני דולרים. את סבב הגיוס הובילה יונדאי העולמית והשתתפו בו גם קרן NextGear Ventures ו-ATOORO Fund.

Kardome מפתחת אלגוריתמים שמטרתם שיפור היכולות של אביזרים המופעלים על ידי פקודות קוליות, כמו רמקולים חכמים וחלק מהמערכות הנמצאות ברכבים חדשים. האלגוריתמים שפיתחו בקרדום משפרים את יכולות ההאזנה של אותם מכשירים על ידי בידוד קולו של המשתמש, גם בסביבה רועשת.

Wishbox גייסה 2.5 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי Wishbox, המפתח פלטפורמה לניהול חוויית אורח בבתי מלון ובהוסטלים, הודיע על השלמת סבב גיוס בסך 2.5 מיליון דולר. הסיבוב הובל על ידי BNF Capital, חברת ניהול עושר משפחתיות מלונדון. עד כה גייסה החברה 3.5 מיליון דולר.

Wishbox פיתחה פלטפורמה המאפשרת ניהול מקיף של חוויית האורח מרגע שהושלמה ההזמנה במלון, בהוסטל ובדירה שבחר ועד עזיבתו. מה זה אומר חוויית אורח? ובכן, בין היתר מאפשרת הפלטפורמה לבצע צ’ק-אין אונליין לפני ההגעה; היא מאפשרת יצירה של אפליקציית אורח ממותגת למלון; הודעות אוטומטיות אישיות לאורחים; “חנות” למכירת שירותי אקסטרה לאורחים כמו הזמנת שאטלים; ניהול ביקורות האורחים לאחר השהות ועוד. החברה מוכרת את הפלטפורמה למלונות וההוסטלים השונים על בסיס מינוי חודשי ובנוסף לוקחת עמלה על רכישות שמבצעים האורחים במערכת ה-E-commerce שלה.

Clear גייס 13 מיליון דולר

Clear הישראלית מפתחת פלטפורמת חוזים חכמים, הממומשת על רשת הבלוקצ׳יין, ומאפשרת אוטומציה של חוזים מסחריים וניהול מידע תוך הבטחת שליטה, ביטחון ופרטיות לחברות. החודש הודיעה החברה על השלמת גיוס בגובה 13 מיליון דולר.

באמצעות הפלטפורמה שהקימה החברה יכולות חברות לממש את החוזים המסחריים ביניהן בצורה דיגיטלית ואוטומטית, בזמן אמת, בלי העבודה הידנית הכרוכה בחיובים, הוצאת חשבוניות, בדיקתן, פתרון ויישוב טעויות ואי-התאמות. כתוצאה מכך, תהליכי התשלום בין הארגונים הם מדוייקים יותר ונעשים תוך זמן קצר יותר, מה שמאפשר ההתנהלות הפיננסית יעילה יותר לכל הצדדים.

floLIVE גייסה 21.5 מיליון

חברת floLIVE הישראלית, שמפתחת פלטפורמת תקשורת למכשירי IoT בארגונים, הודיעה כי השלימה גיוס של 21.5 מיליון דולר בהובלת קרן 83North. הפלטפורמה של החברה מורכבת מליבות רשת מקומיות, שמספקות קישוריות מקומית מרוכזת ומנוהלת בענן. על פיה, בזכות המערכת הזו, יכולות חברות ליהנות מקישוריות מאובטחת ברמה גבוהה ועמידה ובדרישות הרגולטוריות המקומיות – תוך כדי שמירה על ביצועים גבוהים, זמן שיהוי (Latency) נמוך וכיסוי משופר.

Datree גייסה 8 מיליון דולר

עבודת הפיתוח היום מתבססת על עשרות מתכנים בצוותים מעורבים, בשפות שונות, עם Repositories שונים ועוד שלל גורמים שהופכים את משימת ניהול התוכנה למשימה קשה ומאתגרת. חברת Datree הישראלית רוצה לפשט את התהליך וגייסה לשם כך 8 מיליון דולר.

המערכת של Datree מבצעת תהליך ולדיציה (Validation) לשינויים בקוד, ומוודאת שהקוד עומד בסטנדרטים שנקבעו בחברה , ויודעת לוודא שהשינויים שנעשו עומדים בתנאי האבטחה, איכות והיציבות. המערכת ממפה את כל ה-Git, ושואבת רק את המטא-דאטה שלו ומאפשרת הפקת תובנות, שקיפות מלאה לקוד וביצוע תהליכים באוטומציה גם ב-Repositories מרובים. כל זאת כדי לדאוג שכל Branch נוסף עומד בסטנדרטים המלאים שלכם.

Beyond של אסף רפפורט גייסה 21 מיליון דולר

רק בחודש דצמבר הודיע מנכ”ל מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, אסף רפפורט, כי הוא עוזב את תפקידו כשפניו “מועדות להקמת סטארטאפ חדש”. יכול להיות שהייתם מצפים שרפפורט והצוות שלו יקחו קצת את הזמן, אבל החודש כבר נחשפו פרטים ראשונים על המיזם החדש שלהם. את החברה החדשה, אשר נקראת Beyond, הקים רפפורט ביחד עם שלושת היזמים שעימם הקים את Adallom: ינון קוסטיקה, רועי רזניק ועמי לוטבאק.

EquityBee גייסה 6.5 מיליון דולר

חברת EquityBee, המאפשרת לעובדים בסטארטאפים לממש את חבילת האופציות שלהם, הכריזה על השלמת סבב גיוס הון בסך 6.6 מיליון דולר. את סבב ההשקעה החדש הובילה קרן Group 11 מקליפורניה והשתתפו בו Battery Ventures וקרן LocalGlobe הבריטית לצד המשקיעים הקודמים בחברה – בהם מנכ”ל WeWork לשעבר אדם נוימן.

EquityBee  מחברת בין עובדים הרוצים לממש את האופציות שלהם אבל לא מחזיקים בהון הדרוש לכך לבין משקיעים. העובדים מזינים את פרטי עסקת המימוש שלהם באופן אנונימי בפלטפורמה של EquityBee, ואז נפתחת האפשרות בפני המשקיעים לבחון את הפרטים ולהחליט אם לקחת חלק במימוש האופציות של העובד שפרסם.

Sixgill גייסה 15 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי Sixgill מסייע לחברות וארגונים גדולים לאתר ולנטרל בזמן איומים שמקורם ב-Dark Web. החודש, הוא הודיע על השלמת סבב גיוס בגובה של 15 מיליון דולר בהובלת Sonae IM ו-REV Venture Partners. כמו כן לקחו חלק בגיוס OurCrowd והמשקיעים הקיימים Elron ו-Terra Venture Partners.

הטכנולוגיה שפיתחה מחברת את הנקודות החשודות ברחבי ה-Dark web, מנתחת את המידע הרב ויוצרת פרופילים על ידי ניתוח דפוסי התנהגות של משתמשים והרשתות החברתיות הסמויות בהן הם מתנהלים. כמו כן, היא מזהה ועוקבת אחר האקרים פוטנציאלים בעודם מתכננים פעילות מזיקה ובלתי חוקית, ושולחת התראות בזמן אמת אודות אותם איומים.

Model 9 גייסה 9 מיליון דולר

Model9, המציעה לארגונים טכנולוגיית אחסון אלטרנטיבית בענן, הודיעה על סגירת סבב גיוס של 9 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה אינטל קפיטל, והשתתפו בו גם המשקיעים הקיימים: North First, StageOne Ventures ו-Glenrock Israel.

חברת Model9 עוזרת לאותם ארגונים להאיץ את השימוש בענן היברידי ולהפחית את העלות והמורכבות של תשתית ה-Mainframe שלהם. התוכנה לניהול מידע בענן שמפתחת Model9 מיועדת לחברות המשתמשות במחשבי Mainframe כמערכות הליבה שלהם, והיא מאפשרת להן להעביר באמצעות הטכנולוגיה נתונים עסקיים קריטיים באופן מאובטח לענן. כך, הן יכולות ליהנות מיתרונות טכנולוגיה עדכנית, ולהפיק תובנות עסקיות באמצעות שירותי ענן.

Deep Instinct גייסה 43 מיליון דולר

חברת הסייבר Deep Instinct, שמשתמשת בלמידה עמוקה כדי להגן על ארגונים מפני מתקפות, ממשיכה לגייס חברות טכנולוגיה בולטות מהעולם. אחרי שבסבבים קודמים השקיעו NVIDIA, סמסונג ו-HP, שאפילו הטמיעה את מערכות החברה בלפטופים שלה, לסבב הגיוס השלישי (C) שעליו מכריזה Deep Instinct הצליחה החברה לצרף גם את LG.

באמצעות למידה עמוקה Deep Instinct מאפשרת לזהות, לחזות, למנוע ולהגיב על פעילות זדונית על פני וקטורים שונים של התקפות תוך כדי שהיא מספקת הגנה אדפטיבית מפני מתקפות סייבר מתקדמות ככל שיהיו. החברה מספקת פלטפורמה להגנה על שרתים, מכשירי קצה, טלפונים סלולארים, טאבלטים ומפתחת פתרונות דומים לתעבורת רשת.

Intuition Robotics גייסה 36 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ Intuition Robotics שמפתחת רובוט ייעודי לגיל השלישי השלימה גיוס בהיקף של 36 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילו SPARX Group ו-OurCrowd, והשתתפו בו Toyota AI Ventures, iRobot, Union Tech Ventures, Samsung Next ו-Capital Point. ביחד עם ההשקעה הנוכחי, סך הגיוסים בחברה מסתכם בכ-60 מיליון דולר.

מוצר הדגל של Intuition Robotics הוא ELLI-Q, רובוט חמוד מבוסס בינה מלאכותית מטרתו לסייע לבני הגיל השלישי להישאר פעילים ולשמור על קשר עם הקרובים להם באמצעות שיחות וידאו, משחקים ורשתות חברתיות.

Mavrik Dental Systems גייסה 30 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי Mavrik Dental Systems הודיע על גיוס בגובה של 30 מיליון דולר בהובלת Ally Bridge Group, שמבצעת השקעה ראשונה בישראל. החברה ) פיתחה מכשיר בשם Thera-Oral שיודע להתמודד עם מרבית המשימות של רופא השיניים. בראש ובראשונה, הפיצ׳ר המרכזי של המכשיר הוא יכולת ההלבנה שלו; במקום לפקוד את המרפאה מספר פעמים – מבטיחים בחברה שטיפול אחד יעשה את העבודה, וילבין את צבע השיניים בעד 10 גוונים באמצעות ג׳ל מיוחד שהם פיתחו.

Wiliot גייסה 20 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי Wiliot, המאפשר לחבר מוצרים לרשתות ללא צורך בחשמל, הודיע על גיוס של 20 מיליון דולר. מדובר בהרחבה של סבב הגיוס עליו הוא הודיע בשנה שעברה, במסגרתו גייס 30 מיליון דולר.

Wiliot עוסקת בתחום המוליכים למחצה, והיא מפתחת חיישן בלוטות׳ קטן בעובי של נייר וגודל של בול רגיל. החיישן מבוסס על מעבד ARM שאינו צורך סוללות או חיבור לחשמל. במקום, הוא לוקח את קרינת הרדיו וממיר אותה לאנרגיה. את השבב ניתן לחבר לאנטנה קטנה ודקה המאפשרת שידור מוצפן של נתונים אודות המוצר אליה היא מחוברת כמו מיקום, לחץ, תזוזה וטמפרטורה. בצורה זו, ניתן, תיאורטית, לחבר לאינטרנט כל מוצר בעל התקן בלוטות׳ ונקודת WiFi.

SentinelOne גייסה 200 מיליון דולר

8 חודשים אחרי סבב הגיוס האחרון, חברת הסייבר SentinelOne משלימה סבב גיוס נוסף בהיקף של 200 מיליון דולר. את הסבב הובילה Global Venture Capital ביחד עם המשקיעה הקיימת Insight Partners . על פי ההערכות, סבב הגיוס הנוכחי, שמעמיד את סך ההשקעות בה על 430 מיליון דולר, נעשה על פי הערכת שווי של 1.1 מיליארד דולר.

המוצר של SentinelOne מאפשר זיהוי ומניעת מתקפות סייבר בזמן אמת על מגוון רחב של מכשירי קצה, החל ממחשבים ניידים ועד למחשוב ענן. ארגונים שמשתמשים במוצר יכולים לאתר התנהגות זדונית המתבצעת ברשת הארגונית, ולעצור אותה בזמן אמת.

Driivz גייסה 11 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי Driivz, המפתח פתרון תוכנה כולל להטענה של רכב חשמלי, השלים גיוס סבב C בהיקף 11 מיליון דולר בהובלת Gilbarco Veeder-Root וקרן ההשקעות התאגידית Centrica Innovations.

החברה פיתחה מערכת הפעלה מבוססת ענן לטובת מפעילי רשתות טעינה, יצרניות רכב ויצרניות ציוד עזר, אשר מהווה פתרון לניהול כל היבטי הפריסה של כלי רכב חשמליים: מטעינת הרכב, דרך ניהול החשבון וכמובן חיוב הנהג בעבור הטעינה.

Zero Networks גייסה 4.65 מיליון דולר

חברת Zero Networks הישראלית, אשר מאפשרת ליצור רשת ארגונית אטומה הרמטית מפני תוקפים, נחשפה והודיעה על השלמת סבב גיוס ראשון. את סבב הגיוס, בגובה של 4.65 מיליון דולר, הובילו הקרנות Pico Venture Partners ו-F2 Capital, אליהם הצטרפו המשקיעים הפרטיים אריאל מיסלוס, שי מורג וגלעד אנג׳ל.

לפי החברה, הטכנולוגיה לומדת, מגדירה ואוכפת באופן אוטומטי חוקי גישה בין ישויות ברשת ויוצרת מודל Zero Trust – גישה שלא סומכת על אף אחד ומאמתת את זהותו של מי שמנסה להתחבר למערכת באמצעות אימות דו שלבי. המוצר מנהל הרשאות באופן אוטומטי, ובעזרת מנגנון ניהול הרשאות חכם ואוטונומי, המערכת מסוגלת להגביל את המשתמשים רק לאיזורים ברשת אליהם הם צריכים לגשת.

Actiview גייסה 10 מיליון דולר

בניסיון לגייס את הטאלנטים והמועמדים המתאימים ביותר בזמן הקצר ביותר עושות היום יותר ויותר חברות שימוש בטכנולוגיות שונות. הסטארטאפ הישראלי Actiview, שמפתח מערכת ניתוח יכולות מועמדים בעזרת VR, הודיע על גיוס של 10 מיליון דולר.

Assense, מוצר הדגל של החברה, עושה שימוש בטכנולוגיות של מציאות מדומה, כדי להציב את המועמד בסימולציות של מצבים שונים מחיי היומיום. המערכת נעזרת בנתונים שונים שמתקבלים כולל מידע מרחבי (spatial data), משלבת מידע ממקורות נוספים, ולבסוף מנתחת אותם. כך יכולים מנהלי ה-HR לאמוד את הפרופיל ההתנהגותי והקוגניטיבי של המועמד ולקבל החלטה מושכלת על מידת התאמתו לארגון ולתפקיד אליו הוא מיועד.

 At Bay גייסה 34 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי At-Bay מציע שירות ביטוח לחברות בכל הקשור לפגיעות כתוצאה ממתקפות סייבר – בין אם מדובר במתקפות ממוקדות, מתקפות כופר, הפלת שרתים ושאר נזיקין. החודש הוא הודיע על השלמת סבב גיוס B בהיקף של 34 מיליון דולר. את הסבב הובילו Munich Re Ventures ו-Acrew Capital.

At Bay מציע פוליסת ביטוח קצת אחרת, שמבטיחה להגן על חברות וארגונים מפני מתקפות סייבר. החברה לא מסתמכת רק על מידע היסטורי כדי לשער את סיכוני הסייבר העומדים בפני חברה או ארגון, אלא מסתמכת על איסוף והעשרת המידע על מנת לאפשר למומחי אבטחת מידע להתאים את מודל תמחור הביטוח לפי הצפי לסיכון בעתיד. כך, לקוחות יכולים לקבל הערכות סיכון עדכניות בתוך שעות ספורות.

Temi גייסה 15 מיליון דולר

חברת Temi, חברת פיבוט של Roboteam, המפתחת חצי רובוט – חצי עוזרת קולית שגם יכולה לעקוב אחריכם בבית, הודיעה על השלמת גיוס בהיקף של 15 מיליון דולר. הסבב הובל על ידי קרן Joy Capital הסינית, וכמו כן השתתף גם המשקיע ג’ון וו, לשעבר CTO בעליבאבא, שהשקיע בחברה כבר יותר מ-30 מיליון דולר.

מלבד הרעיון של מוצר עתידני-מודרני שמסתובב אצלכם בבית, עסקים משתמשים ב-Temi בחנויות, משרדים, מלונות, נפרסו מכשירי Temi במרכזים רפואיים, בתי אבות ובתי חולים, ומאפשרים לרופאים, משפחות וחולים, לתקשר זה עם זה באמצעות שיחות וידאו. כמו כן, החברה הציגה שימוש מעניין ברובוט במרכז רפואי בקוריאה במסגרתו הרובוט מטייל במתחם מוגדר ומסוגל לדגום את חום הגוף של אלו שעומדים מולו, ואפילו לספק להם חומרים מחטאים בגבו – כל זאת ללא מגע.

 L1ght גייסה 15 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי L1ght, שמפתח שירות שמגן על ילדים מפני בריונות ברשת, שיימינג ופדופילים, הודיע כי השלים גיוס סיד בגובה 15 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילו Mangrove Capital Partners ו-Tribeca Venture Partners, ולקחו בו חלק גם Westech Investment Advisors.

L1ght (לשעבר AntiToxin) פיתחה אלגוריתמים מבוססי בינה מלאכותית ולמידת מכונה שסורקים באופן תדיר את התכנים הרבים שנמצאים ברחבי הרשת – בין אם מדובר בטקסט, אודיו, סרטונים או תמונות, על מנת לאתר תכנים פוגעניים. את הטכנולוגיה ניתן להטמיע באתרים, אפליקציות צ׳אט, רשתות חברתיות ופלטפורמות גיימינג – בעצם בכל מקום ברשת שבו ילדים מעבירים את זמנם.

Minute Media גייסה 40 מיליון דולר

אחרי שרכשה 4 חברות בשנה שעברה, Minute Media, המפתחת פלטפורמת יצירת תוכן המיועדת לאוהדי ספורט, הודיעה על גיוס של 40 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה הקרן הבריטית Dawn Capital ולקחו בו חלק המשקיעים הקיימים בהם גולדמן סאקס, קומרה קפיטל ו-Battery Ventures.

Minute Media (לשעבר, 90min) מאפשרת לאוהדי ספורט מרחבי העולם לייצר תכנים ייחודיים מנקודת מבטם האישית. החברה מחזיקה ומפעילה חמישה מותגי מדיה המופעלים על ידי הפלטפורמה שפיתחה, בראשם 90min, פלטפורמת תוכן לאוהדי כדורגל, ו-12up, פלטפורמת תוכן הממוקדת בספורט אמריקאי.

Elementor גייסה 15 מיליון דולר

Elementor הישראלית, המאפשרת למשתמשים ליצור אתרים שלמים בוורדפרס בממשק של Drag and Drop, השלימה סבב גיוס של 15 מיליון דולר מקרן Lightspeed Venture Partners. מדובר בגיוס המוסדי הראשון של הסטארטאפ הישראלי.

Elementor פיתחה מערכת לבניית אתרי וורדפרס בקלות לאנשים בלי ידע בכתיבת קוד – אלא באמצעות ממשק פשוט. למרות העובדה שהממשק פשוט ואמור לשמש גם את בעלי הידע הבסיסי ביותר, באלמנטור מתגאים במערכת המתאימה לבוני אתרים מקצועיים יותר המגיעים מרקע של פיתוח.

Strattic גייסה 6.5 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי Strattic, המאבטח אתרי וורדפרס על ידי הפיכתם לאתרים סטטיים, השלים סבב גיוס Seed של 6.5 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילו קרן SignalFire ו-TenOneTen Ventures, והשתתפו בו גם הקרנות Accel, Seneca ו-Village Global.

Strattic הופך אתרי וורדפרס מדינמיים לסטטיים ובכך מצמצם את הפגיעות של אותם אתרים בפני תוקפים. בנוסף, סטראטיק מייצר אתרים הנטענים מהר יותר בהיעדר דליית המידע ממאגרי נתונים המגיע עם פתיחת עמודים באתרים דינמיים. בסטארטיק טוענים את ממשק בניית האתרים של וורדפרס בעזרת קונטיינר ואליו נוסף הממשק של החברה.

K Health גייסה 48 מיליון דולר

K Health הישראלית הודיעה על השלמת סבב גיוס בהיקף של 48 מיליון דולר בהובלת Mangrove ו-14W. עד כה גייסה החברה כ-100 מיליון דולר.

החברה פיתחה אפליקציה חינמית ואנונימית ששואלת את המשתמש 21 שאלות בנוגע למצבו הרפואי – בדיוק כמו שרופאים נוהגים לעשות. האפליקציה משווה את התסמינים השונים מהם סובל המטופל עם המאגר העצום שלה – עם דגש על מטופלים בעלי אותם מאפיינים שלו – ומציגה את התוצאות למשתמש.

Veev גייסה 85 מיליון דולר

חברת טכנולוגיית הבנייה הישראלית Veev נחשפת באופן רשמי ומודיעה כי השלימה גיוס של 97 מיליון דולר. הסכום מורכב מ-85 מיליון דולר שהוזרמו לחברה עצמה, כשהיתר גויסו כחוב. את הסבב הובילו ביחד זאב ונצ׳רס של אורן זאב ו-Lennar Ventures.

Veev מציעה שיטת בנייה חסכונית ויעילה יותר המבוססת על בנייה טרומית – שיטת בנייה המבוססת על חומרי בניין המיוצרים במפעל ומובאים ישירות לאתר הבנייה. הרכיבים המרכזיים במערכת הבנייה הטרומית שלהם כוללים שימוש בפלדה קלה למעטפת, וחומר אקרילי לקירור ומשטחי עבודה. כמו כן, החברה פיתחה ׳קירות חכמים׳, הכוללים למשל מערכות סינון המנטרות את איכות האוויר סביב הבית ומתאימות את עצמן בהתאם.


אקזיטים:

Optimove רוכשת את Axonite הישראלית

חברת Optimove הישראלית המפתחת מערכת לניהול מערך השיווק הממוקד של חברות, הודיעה על רכישה של חברה ישראלית נוספת בשם Axonite, אשר עוסקת במה שמכונה Event Streaming. סכום העסקה לא פורסם, אך מוערך במיליוני דולרים בודדים. החברה הנרכשת גייסה כ-3.5 מיליון דולר עד עתה.

החברה הנרכשת, Axonite, עוסקת בניתוח נתונים התנהגותיים של לקוחות בזמן אמת. המערכת מסוגלת לאסוף ולהגיב בזמן אמת על מידע המגיע ממספר מערכות, ומסוגלת לטפל במידע בקנה מידה גדול.

פורסקאוט נמכרה ב-1.9 מיליארד דולר 

3 שנים לאחר שהונפקה, חברת הסייבר הישראלית-אמריקאית Forescout הודיעה כי היא נרכשת על ידי קרן Advent International האמריקאית תמורת 1.9 מיליארד דולר במזומן. אחת המרוויחות הישראליות הנוספות העיקריות בעיסקה היא קרן פיטנגו, שככל הנראה תרשום החזר של פי עשרה על ההשקעה הראשונית שביצעה בחברה.

Forescout נוסדה בשנת 2000 על ידי שלושה יזמים: פרופסור חזי ישורון, עודד קומאי ודורון שקמוני, שהיו אחראים על הפעלת מיזם האינטרנט הראשון בישראל אי שם בשנות השמונים. כבר בשנת 2014 בחנה החברה את האופציה להנפקה שבסופה לא יצאה אל הפועל, ובאוגוסט 2015 עלתה שוב הסוגיה לכותרות בעקבות ראיון שנתן המנכ”ל מייקל דה-סזארה. בשנת 2017 הונפקה החברה תחת הסימול FSCT תחת שווי של 800 מיליון דולר.

סימפלי הישראלית נמכרה ל-flywire האמריקאית

חברת הסטארטאפ הישראלית Simplee, שמספקת לבתי חולים ומוסדות רפואיים גדולים בארצות הברית פתרונות SaaS לטיפול בהיבטים הפיננסיים של המטופלים, נמכרה לחברת flywire האמריקאית. סכום העסקה לא פורסם, אך מאז הקמתה גייסה החברה למעלה מ-60 מיליון דולר.

Simplee מפתחת שירות שמאפשר למטופלים לקבל הערכת מחיר לפני ביצוע טיפול רפואי, לקבל תזכורות על טיפולים רפואיים, למלא טפסים בצורה דיגיטלית ולשלם מקדמות מראש. בנוסף, מאפשרת החברה לשלב את המערכות עם מערכות בילינג מתקדמות. התוצאה, על פי החברה, היא יותר שקיפות הן למטופלים והן למרכזי הבריאות. בארצות הברית לבדה עושים שימוש במערכת של החברה יותר מ-2,000 בתי חולים וקליניקות עם יותר מ-15 מיליון מטופלים.

Avatar

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: