מגייסים, אבל לאט: מסכמים את אוגוסט בסצנת הסטארטאפים הישראלית

לא הספקתם לעקוב אחרי כל מה שקרה החודש? (זה בסדר, אתם לא לבד) הנה כל השקעות, הרכישות והגיוסים של חודש אוגוסט בסצנת הסטארטאפים הישראלית

אומת הסטארטאפים צומחת ומצטיינת ברעיונות טכנולוגיים רבים, אך לא תמיד כולם מצליחים לקחת את הרעיון ולהפוך אותו למציאות בלי השקעה. בטור החודשי הזה נציג סיכום של חברות הסטארטאפ הישראליות שגייסו החודש השקעות מקרנות, אנג’לים ואפילו מהמדינה.

<<<הגיוסים של חודש יולי

יש לכם סטארטאפ ואתם רוצים לספר לנו עליו? אתם מוזמנים לשלוח מייל אל
info@geektime.co.il

Stampli גייסה 6.7 מיליון דולר

הפיתוח של Stampli (סטמפלי) הישראלית מאפשר לכל אחד לשלוט בצורה קלה בחשבוניות ועל הדרך להיפטר מהניירת. החודש הודיעה החברה על גיוס של 6.7 מיליון דולר שמתווסף לגיוס בגובה 2.3 מיליון דולר משנה שעברה.

Stampli הינה מערכת ענן מבוססת NOSQL DB, שמרכזת בתוכה את כל החשבוניות של הארגון. מרגע שמוזנת או נסרקת חשבונית למערכת, היא נכנסת ל”מחזור החיים” במערכת של Stampli. לצד ייעול תהליך אישורי החשבוניות, פיקוח מקצה לקצה מתחילתה ועד לסוף דרכה של החשבונית, הפתרון גם אינו דורש הטמעה מסובכת והוא משתלב די בקלות עם פלטפורמות קיימות כמו NetSuite, SAP או QuickBooks של Intuit. בנוסף, המערכת מספקת למנהלים תובנות עסקיות בנוגע לחשבוניות בחברה, ודואגת לתזכר את כל המעורבים בדבר כדי לזרז את העניינים כמה שיותר.

Driivz גייסה 12 מיליון דולר

חברת Driivz הישראלית, המפתחת פתרון תוכנה כולל להטענה של רכב חשמלי, השלימה סבב גיוס בגובה 12 מיליון דולר בהובלת חברת שירותי האנרגיה Centrica וקרן Ombu Group.

Driivz פיתחה מערכת הפעלה מבוססת ענן לטובת מפעילי רשתות טעינה, יצרניות רכב ויצרניות ציוד עזר, אשר מהווה פתרון לניהול כל היבטי הפריסה של כלי רכב חשמליים: מטעינת הרכב, דרך ניהול החשבון וכמובן חיוב הנהג בעבור הטעינה. במסגרת ההשקעה, פלטפורמת ניהול הטעינה של Driivz תשולב בשירות טעינה חכם חדש של החברה המשקיעה, Centrica, אשר נפרס באנגליה, כפתרון טעינת רכב חשמליים של ציי רכב או כלי רכב של עובדים.

Audioburst גייסה 14.4 מיליון דולר

חברת Audioburst, אשר מפתחת פלטפורמת חיפוש קולית שיכולה למצוא קטעי אודיו באמצעות חיפוש טקסט פשוט וסטנדרטי, הודיעה על השלמת סבב גיוס בגובה 14.4 מיליון דולר, בהובלת Samsung Ventures, ובהשתתפות Nippon Broadcasting, המחזיקה את תחנות הרדיו המסחרי הגדולות ביותר ביפן.

Audioburst (אודיוברסט) עושה שימוש באינטיליגנציה מלאכותית וב-NLP (עיבוד שפה טבעית) כדי להאזין, להבין ובעיקר לקטלג תוכני אודיו מאלפי מקורות שונים וביניהם רדיו, פודקאסטים ואפילו טלוויזיה. כך, משתמשים יכולים לחפש נושאים כמו “אנדרואיד” או “אייפון” ולקבל מיד תוכניות וסגמנטים ספציפיים שעושים בנושאים שמעניינים אותם. כמו כן, משתמשים יכולים להגדיר רשימת נושאים רלוונטית, ולקבל רשימת תכנים שמתעדכנת כל העת עם תכנים רלוונטים בדיוק בנושאים שהם רוצים לשמוע.

 EcoPlant גייסה 1.7 מיליון דולר

תשתיות התמיכה בייצור של מפעלים אחראיות על 65 אחוזים מצריכת האנרגיה של מפעל ממוצע ונחשבות לבזבזניות ולא יעילות. חברת EcoPlant פיתחה פלטפורמת IIoT מבוססת AI לחיסכון באנרגיה בתשתיות אלו והודיעה כי גייסה 1.7 מיליון דולר.

הטכנולוגיה שפיתחה EcoPlant (אקופלנט), מאפשרת למפעלי תעשייה לבצע תכנון דינמי ויעיל של פעילות הציוד הלא מייצר במפעל – צ’ילרים (מערכת קירור), מדחסי אוויר ומשאבות, ולחסוך כך בעלויות האנרגיה והתפעול בעשרות אחוזים. הדבר מתאפשר באמצעות איסוף נתונים רבים מהחיישנים, המכונות ופעילויות הייצור השונות, ופעולות אקטיביות ואוטונומיות על המכונות עצמן. המערכת של החברה כבר מותקנת כיום ב-40 מפעלים בישראל ובאירופה, ונמצאת בשלבי הטמעה מתקדמים בחברות דוגמת שטראוס, יוניליבר, HP ועוד.

Dynamic Yield גייסה 32 מיליון דולר

Dynamic Yield הישראלית שפיתחה פלטפורמת פרסונליזציה וניהול חוויית משתמש ייעודית למשווקים הודיעה על סגירת סבב גיוס של 32 מיליון דולר בהובלת Viola Growth ובהשתתפות קרן Union Group. בכך, עומד סך גיוסיה מאז הקמתה על 77 מיליון דולר.

המוצר של Dynamic Yield (דיינמיק יילד) מאפשר לאתרי סחר אלקטרוני, תוכן ומוצר לייצר חווית יותר אישיות ללקוחות שלהם, בין אם זה באפליקציה, באתר אינטרנט, סלולר או באימייל. המערכת אוספת מידע על המשתמשים, אותו היא מחברת למידע מה-CRM ומבורסות מידע חיצוניות כמו Bluekai, ומכל אלו היא משתמשת על מנת לייצר פילוחים מעניינים של הלקוחות. לאחר הפילוח, המערכת מייצרת באופן אוטומטי מנועי המלצות למוצרים ותוכן. דוגמאות לשימוש במערכת היא למשל בהצגת הודעות ״מלחיצות״ המוכרות לרבים מכם מאתר Booking.com (״נותרו רק עוד 3 חדרים בתעריף הזה״), שליחת נוטיפיקציות (״פוש״) על מבצעים רלוונטים למשתמש או התאמה של העמודים השונים באתר בהתאם לכל לקוח, ומה שהוכח כיעיל יותר (לקוח חדש/חוזר).

DiA Imaging גייסה 5 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית DiA Imaging Analysis (לשעבר DiA Cardio) מפתחת מערכת לניתוח הדמיות אולטרסאונד באופן מיידי ובכל סביבה – חדרי מיון, אמבולנסים או מרפאות קהליתיות. החודש, היא הודיעה על השלמת סבב גיוס בהיקף של 5 מיליון דולר בהובלת Connecticut Innovations ביחד עם Defta Healthcare, רשות החדשנות והמשקיעים הקיימים.

DiA Imaging Analysis (דיא ניתוח הדמיות) מפתחת ומשווקת תוכנות אוטומטיות לניתוח הדמיות אולטרסאונד באופן שמבטיח להיות מהיר, אובייקטיבי ומדויק. כרגע ההתמקדות היא בניתוחי אולטראסונד של שריר הלב (אקו לב), אך בשיחה עם גיקטיים הסבירה הילה גולדמן אצלאן, מייסד ומנכ״לית החברה, כי התוכנות יכולות להיות מיושמות בתחומים שונים באולטרסאונד, וזו היא רק ההתחלה.

Carbyne גייסה 15 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי Carbyne (לשעבר Reporty) מפתח מערכת לדיווח חכם יותר למוקדי ההצלה במטרה לשנות את הדרך בה אירועי חירום מטופלים – החל מחדר הבקרה ועד למתן הסיוע בשטח. הפתרון של Carbyne (קרביין) הינו תשתית חירום לאומית מלאה שכולל בין היתר אפליקציה לסמארטפונים, מערכות שליטה ובקרה (שו”ב), ותשתית מלאה להעברת שיחות, ניתוב, תעדוף אוטומטי, מערכות איכון ועוד.

החודש, הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס (Series B) בהיקף של 15 מיליון דולר בהובלת Elsted Capital Partners. כמו כן, לקחה חלק בגיוס קרן ההשקעות Founders Fund, שבפורטפוליו שלה ניתן למצוא חברות כדוגמת פייסבוק, ספוטיפיי ואירבנב. מדובר בהשקעה הראשונה של הקרן בחברה ישראלית.

Air Doctor גייסה 3.1 מיליון דולר

מרביתנו רוכשים ביטוח רפואי לפני נסיעה לחו״ל, אבל אם וכאשר יגיע רגע האמת – בו נחוש לא בטוב ונצטרך לממש את הביטוח ולגשת לרופא או בית חולים, כנראה שנהיה די אבודים ולא נדע מהיכן להתחיל. הסטארטאפ הישראלי Air Doctor (אייר דוקטור) רוצה לחסוך לנו את הדאגות המיותרות ולפשט את העניינים באמצעות מרקטפלייס לרופאים מסביב לעולם, שמאפשר להזמין תור לרופאים ממגוון תחומים בלחיצת כפתור. החודש, הודיעה החברה על השלמת גיוס סיד בהיקף של 3.1 מיליון דולר מ- Kamet Ventures, קרן השקעות הממומנת על ידי AXA insurance, חברת ביטוח בינלאומית.

Twistlock גייסה 33 מיליון דולר

קונטיינרים וירטואליים חוללו ללא ספק מהפכה בשנים האחרונות, והשימוש בהם רק הולך וגובר. יחד עם זאת, גם הם לא חסינים בפני תקיפות, ואם תוקף הצליח לפרוץ לקונטיינר אחד – משם הדרך לחדור למערכת ההפעלה כולה וליתר הקונטיינרים כבר לא כל כך רחוקה. אחד מהפתרונות הקיימים בשוק הוא של הסטארטאפ הישראלי Twistlock (טוויסטלוק); החברה מפתחת טכנולוגיה לאבטחת קונטיינרים וירטואליים בענן, ומספקת פתרונות אבטחה משלב הפיתוח ואל תוך ה-production, החל מניהול חולשות מדויק, לאבטחת מידע אוטומטית בזמן ריצה ו-Firewalls.

החודש הודיעה Twistlock על השלמת סבב גיוס של 33 מיליון דולר בהובלת ICONIQ Capital ובהשתתפות המשקיעים הקיימים YL Ventures, TenEleven, Rally Ventures, Polaris Partners ו-Dell Technologies Capital. סך גיוסיה של החברה עד כה עומד על 63 מיליון דולר.

עיצוב: גיקטיים

בוסקו גייסה 4 מיליון דולר

להורים לא חסרות דאגות על הראש, ואי הוודאות כלפי המצב החברתי או הנפשי של הילדים שלהם יכולה לכרסם אותם מבפנים. Bosco (בוסקו), המפתחת אפליקציה שמשתמשת בסמארטפון של הילד כדי לדווח להורה על מצבו החברתי ואפילו הנפשי, הודיעה על השלמת סבב גיוס A בגובה 4 מיליון דולר, בהובלת Arie Capital ו-FengHe Group.

בוסקו משתמשי בבינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי לאסוף ולנתח את המידע מהסמארטפון של הילד. האפליקציה עוקבת ומזהה אירועים חריגים על סמך אותם נתונים, ושולחת התראה להורים במידת הצורך. הפיצ’רים שלה כוללים בין היתר שליחת התראה ומיקום כאשר הסוללה במכשיר של הילד מתרוקנת, הודעות על שינויים בחברים ברשתות החברתיות או בעוקבים – מה שעשוי להעיד על בריונות באינטרנט או חרמות למיניהן – וכן שינויים במסלול שהילד מבצע בדרך הביתה מבית הספר. האפליקציה אפילו יודעת לנתח את האינטונציה של הילד תוך כדי דיבור בסמארטפון כדי להגיד להורים האם הילד כועס, לחוץ או נשמע בסדר.

SoftWheel גייסה עוד 25 מיליון דולר

חברת Softwheel (סופטוויל) הישראלית, שמפתחת מערכת שיכוך זעזועים שמשולבת בתוך גלגלים, הודיעה על גיוס הון בגובה של 25 מיליון דולר. הגיוס מעמיד את סך ההשקעות בחברה מאז הקמתה על 35 מיליון דולר.

טכנולוגיית הבלימה שמפתחת Softwheel משולבת בתוך הגלגל והיא אדפטיבית וסימטרית. כלומר, היא נכנסת לפעולה רק כאשר הגלגל נתקל במכשול, למשל בנפילת מדרגה או מהמורה בדרך, ובשאר הזמן הגלגל נשאר קשיח. כל גלגל כולל 3 זרועות זהות, מתוכן 2 פעילות בכל רגע, ומנגנון נעילה שננעל ונפתח בהתאם לתנאי הדרך.

PlaySight גייסה 2 מיליון דולר

הסטארטאפ הישראלי Playsight (פלייסייט) רוצה להפוך כל מגרש ספורט לחכם ולחבר את הפעילות במגרש הפיזי עם העולם הדיגיטלי. לאחרונה, הוא הודיע על גיוס של 2 מיליון דולר מתאגיד האינטרנט הקוראיני NAVER שעומד בין היתר מאחורי אפליקצית Line. מדובר בהרחבה של סבב הגיוס האחרון של החברה, מה שמעמיד אותו כעת על 23 מיליון דולר. מייסד ומנכ״ל החברה חן שחר אמר לגיקטיים כי ההשקעה תאפשר להם להעמיק את הכניסה לשוק הקוריאני ולשאר השווקים באסיה פסיפיק.

המגרש החכם של פלייסייט מכיל מצלמות המותקנות מסביב למגרש ואשר באופן אוטומטי מקליטות, מנתחות ומשדרות את פעילות השחקנים במגרש. באמצעות שילוב של מצלמות באיכות גבוהה ומערכת תוכנה עם יכולות ראייה ממוחשבת שמזהה ומנתחת את הנעשה על המגרש, ניתן לייצר תובנות רלוונטיות שיסייעו לספורטאים לשפר את ביצועיהם.

Puls גייסה 50 מיליון דולר

Puls (לשעבר CellSavers) השלימה סבב גיוס C בגובה 50 מיליון דולר בהובלת Tamasek, ולצד משקיעים קיימים בחברה כמו Sequoia Capital, Red Dot Capital, Samsung NEXT ו-Viola Ventures. בסבב הגיוס הצטרפו גם משקיעים חדשים: Hanaco Ventures ו-Hamilton Lane. החברה מצהירה כי היא תשתמש בכספי הגיוס כדי לספק תמיכה למוצרי חשמל לאורך כל שלבי חייהם: החל מהדגמה ורכישה; אספקה והתקנה; וכמובן תיקונים ושדרוגים. כל זאת, בבית הלקוח.

החברה טוענת שהיא יכולה למצוא לכם טכנאי מתאים לכל מוצר חשמלי בבית שלכם ושהוא יגיע אליכם תוך 60 דקות, עם כל החלפים, המיומנות והידע הנדרשים לטיפול בבעיה, כך שלא תצטרכו “ביקור חוזר”

Spotinst גייסה 35 מיליון דולר

Spotinst (ספוטינסט), החברה המנתחת את מחירי השרתים של הספקיות השונות, הודיעה על השלמת סבב גיוס B בגובה 35 מיליון דולר בהובלת Highland ובהשתתפות משקיעים קיימים כמו Leaders Fund, Vertex Ventures, Intel Capital.

החברה טוענת כי היא מסוגלת לקצץ בממוצע כ-80% מעלויות מחשוב הענן של לקוחותיה, על ידי קישוריות ל-AWS, Azure ו-Google Cloud. זאת באמצעות זיהוי הזדמנויות לרכישת שירותי ענן בהנחה אשר מכונות “Spot Instances”.

Zadara מגייסת עוד 25 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ הישראלית Zadara (זדרה) הודיעה כי השלימה גיוס של 25 מיליון דולר בהובלת קרן הצמיחה IGP ובהשתתפות משקיעים קיימים. סך הגיוסים של החברה מאז הקמתה עומד על 60 מיליון דולר.

הטכנולוגיה של Zadara עושה שימוש בשילוב בין חומרה ותוכנה כדי לאפשר אחסון וניהול של דאטה ברמת אנטרפרייז עם נוחות של ענן. לקוחות החברה נהנים מגמישות בבחירת ההתקנות, שכן Zadara תומכת בכל הפרוטוקולים, סוגי הדאטה והמיקומים. בנוסף, הודות למודל התמחור מבוסס השימוש של החברה, לקוחותיה משלמים רק על האחסון אותו הם צורכים בפועל, מה שאומר שהם יכולים לבחון את קיבולת השימוש שלהם ובהתאם לכך לבצע התאמות אישיות.

Datree מגייסת 3 מיליון דולר

חברת Datree (דאטרי) הישראלית הודיעה על השלמת סבב גיוס Seed בגובה 3 מיליון דולר מקרן TLV Partners.

כמות Repositories מרובה לא מאפשרת מעקב איכותי ואמין אחרי שינויים, כאשר כל שינוי או טעות יכולה לגרום לבעיות בשלב ה-Production, שבסופו של דבר מובילות לחוסר אחידות באיכות הקוד, בעיות אבטחה ותקלות פורדקשן שונות. המערכת של Datree מבצעת תהליך ולדיציה (Validation) לשינויים בקוד, ומוודאת שהקוד עומד בסטנדרטים שנקבעו בחברה , ויודעת לוודא שהשינויים שנעשו עומדים בתנאי האבטחה, איכות והיציבות. המערכת ממפה את כל ה-Git, ושואבת רק את המטא-דאטה שלו ומאפשרת הפקת תובנות, שקיפות מלאה לקוד וביצוע תהליכים באוטומציה גם ב-Repositories מרובים. כל זאת כדי לדאוג שכל Branch נוסף עומד בסטנדרטים המלאים שלכם.

Pagaya גייסה 14 מיליון דולר

חברת הפינטק פאגאיה הודיעה על השלמת סבב גיוס B בגובה 14 מיליון דור בהובלת Oak. בסבב השתתפו גם כלל ביטוח, GF Investments, Siam Commercial Bank ו-Viola Ventures שהשקיעה בסבב הסיד של החברה.

הטכנולוגיה של Pagaya מספקת פתרונות ניהול השקעות למשקיעים מוסדיים, בתחום המסחר בהלוואות מקוונות, וזאת באמצעות שימוש בטכנולוגיות Machine-Learning: הטכנולוגיה ניזונה מנתונים של מליוני הלוואות היסטוריות ומאגרי מידע רבים נוספים בכדי לבחור בצורה מושכלת ובפרקי זמן של מילי שניות את ההלוואות עם כדאיות ההשקעה הגבוהה ביותר.


יוטפו רכשה חברה אמריקאית תמורת 15 מיליון דולר

רכישה ראשונה של YotPo (יוטפו) הישראלית: Yotpo (יוטפו), המפתחת פלטפורמה לשיווק באמצעות תוכן גולשים וצרכנים, הודיעה על כך שהיא רוכשת את Swell Rewardsהאמריקאית. סכום הרכישה לא פורסם, ומהחברה סירבו להתייחס לנושא זה, אך על פי ההערכות, סכום הרכישה עומד על כ-15 מיליון דולר.

יוטפו פיתחה פלטפורמה המסייעת לעסקים להגדיל את המכירות שלהם, באמצעות יצירת תוכן וביקורות מאומתות מרוכשים אמיתיים, ושיתופם במגוון מנועי חיפוש ורשתות חברתיות. לדברי החברה, הפלטפורמה מייצרת עד פי 10 יותר תוכן גולשים מאשר בפלטפורמות מתחרות, ומוצריה מותקנים אצל למעלה מ-4,000 לקוחות שונים.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

2 תגובות על "מגייסים, אבל לאט: מסכמים את אוגוסט בסצנת הסטארטאפים הישראלית"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אנדי
Guest

מה עם TheFloor גייסו מפוסון 5 מ’

בעעע
Guest

Indegy Raises $18M

wpDiscuz

תגיות לכתבה: