לא עוצרת: Monday.com גייסה 50 מיליון דולר

החברה שבעבר נקראה dapulse רוצה לייעל לכם את תהליכי העבודה ולהפוך אותם לשקופים יותר

תמונה: Monday.com

יש לא מעט פתרונות תקשורת ותכנון בתוך חברות, אבל קשה להגיד שהם מסייעים במיוחד להשלמת משימות ומעקב אחרי פרויקטים. Monday.com (לשעבר dapulse), מודיעה היום על השלמת סבב גיוס C בגובה 50 מיליון דולר בהובלת קרן Stripes Group, לצד המשקיעים Insight Venture Partners ו-Entrée Capital. בחבברה מסבירים כי הגיוס ישמש להרחבת הפעילות הגלובלית, עם התאמה למגוון רחב של שווקים, פיתוח אינטגרציות למוצרים נוספים ושכלול של יכולות המוצר של החברה.

לנהל את כל התהליכים בחברה במקום אחד, ובשקיפות

Monday.com מפתחת כלי שיתופי לניהול תקשורת בין חברי צוות במקומות עבודה, אך מעבר לפלטפורמות כמו Slack, הכלי של החברה מאפשר לרכז את כל היבטי העבודה במקום אחד: תכנון אסטרטגי שנתי, ניהול משימות שוטפות, ניהול לקוחות, אופרציה משרדית, תוך כדי הצגה של התהליך וההתקדמות של כל משתמש בצורה שקופה.

ערן זינמן, מייסד שותף ומנהל טכנולוגיות במאנדיי מסביר בשיחה עם גיקטיים: “המטרה שלנו לחבר אנשים ותהליכים בתוך ארגון. אנחנו רוצים שתוכל לנהל כל תהליך שמניע את החברה, ותוך כדי זה לייצר שקיפות לשאר האיזורים בחברה, ובכך לחבר את כולם. הכוח הגדול שלנו נמצא בעובדה שאנחנו לא כלי כמו כל שאר הכלים שיש לו סיסטמה שאומרת איך לעבוד, אלא שאנשים יכולים לקסטם את המערכת ולעצב אותה תוך כדי הגידול של העסק”.

תמונה: Monday.com

מלבד הגיוס, החברה משיקה מספר פיצ’רים חדשים כמו  יכולת מעקב אחרי זמן ביצוע משימות, סימון גיאוגרפי על מפה וביצוע נוסחאות כמו בתוכנת אקסל, ויכולת הבנה של תהליכי עבודה מורכבים על ידי תצוגות שונות כמו לוחות שנה, מפות, גרפים ועוד. בנוסף, החברה משיקה את monday Stories, מקום שבו קהילת המשתמשים יכולה להציג תבניות לפעולות ותהליכים מסוימים שהם הטמיעו מערכת אצלם, ומשתמשים אחרים יכולים להוסיף אותם בקלות:

צמיחה מרשימה בשנה אחת

בחברה מדווחים על עלייה של 300 אחוזים בהכנסותיה בשנה האחרונה, העומדות על עשרות מיליוני דולרים. כמו כן, החברה שילשה את מספר לקוחותיה למעל 35,000 ארגונים, ובתוך קצת יותר משנה כמעט שילשה גם את כמות העובדים שלה ל-130 עובדים.

Monday.com הוקמה בסוף 2012, על ידי רועי מן, מייסד שותף ומנכ”ל, וערן זינמן מייסד שותף ומנהל טכנולוגיות. החברה השיקה את המוצר שלה ב-2014 תחת השם dapulse, ולאחרונה שינתה את שמה והמיתוג שלה לחלוטין: “השם הקודם שלנו היה קשה לביטוי, ויצר קונוטציות לא טובות לאמריקאים. Monday הוא מבחינתנו השם המושלם, הוא הויז’ן שלנו במילה אחת. כל האתגרים ביום עבודה, גם אם זה טוב וגם אם זה קשה, זה הדבר שבאנו לעזור לפתור”. עד כה גייסה החברה 84.1 מיליון דולר. בנוסף, החברה הודיעה על קבלת קו אשראי אסטרטגי בהיקף של עשרות מיליוני דולרים מ-Leumitec, ללא דילול מבנה הבעלות של החברה.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

2 תגובות על "לא עוצרת: Monday.com גייסה 50 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
שמשון
Guest

לא הבנתי מה החידוש ? מה זה שונה מASANA ?
כמה באמת חברות (שהן לא חברות קטנות) מסוגלות לבצע הטמעה של כזו מערכת ?
להחליף את ה MS PROJECT?

עובד אצל שמשון
Guest
עובד אצל שמשון

1. לא כל דבר צריך להבין.
2. ממליץ לך להתנסות במוצר – הוא מאוד פשוט וחווייתי
3. הם פונים לדעתי בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים לא לגדולים ממש.
4. כל התחום של ניהול פרוייקטים מלא בחברות שונות חוץ מאסנה, לדוגמא:
SMARTSHEET WRIKE TRELLO BASECAMP ועוד מלא אחרים,
כולם מגיעים לפתור בעיה כואבת של ניהול עסק עם מספר עובדים + לקוחות,
מונדיי הולכים לכיוון פשטני יותר אחרי פיווט שהם עשו.
5. המוצר שלהם ממש יפה, שירות מדהים בסטנדרטים אחרים.
6. המייסד התראיין בזמנו אצל ‘עוד פודקאסט’ (אחלה פודקאטס) – https://soundcloud.com/od_podcast/dapulse
6. גילוי נאות לא עובד במונדיי ולא בגיקטיים, הייתי לקוח שלהם ועזבתי בגלל המחיר היקר יחסית. מפרגן להם שיצליחו ובגדול

wpDiscuz

תגיות לכתבה: