קנס חסר תקדים לדואר ישראל בגלל הפגיעה בשירות

משרד התקשורת קונס את חברת דואר ישראל בעקבות בעיות קשות בשירות שהיא מספקת. מנכ”לית משרד התקשורת לירן אבישר-בן חורין אמרה בתגובה לקנס: ”לא נאפשר מצב שאזרחים מגיעים לסניף דואר סגור בשעות הפעילות”

מקור: Google

בצעד אכיפה תקדימי וחריג בהיקפו הודיע היום (ד’) משרד התקשורת על כוונתו להטיל על חברת דואר ישראל קנס כספי בסך כולל של 1.1 מיליון ש”ח בתגובה להפרות חמורות, שפגעו על פי המשרד “בשירות חיוני לציבור בתקופת מגפת הקורונה”.

צמצום שעות פעילות בניגוד לרישיון

על פי משרד התקשורת, בשנה האחרונה התמודד הציבור עם מגפת הקורונה וסגרים לתקופות ארוכות שהביאו לעלייה חדה בהזמנת חבילות אונליין, ולצורך מוגבר בשירותי בנק הדואר, שכוללים בין היתר קצבאות ותשלומים, כך ששירותי הדואר היו “חיוניים במיוחד לציבור הישראלי”.

על פי ההודעה של משרד התקשורת, ההפרה המרכזית של חברת דואר ישראל ארעה במהלך הסגר השלישי, אז צמצמה החברה את שעות וימי פעילות שלה ב-44 יחידות דואר – בניגוד להוראות הרישיון. במקביל, התקבלו תלונות רבות מהציבור ומגורמים שונים על זמני המתנה ארוכים מאוד שיצרו התקהלויות ביחידות הדואר. עוד עולה מבדיקת משרד התקשורת כי לקוחות שהזמינו תור מראש מצאו עצמם מגיעים ליחידת הדואר ומוצאים אותה סגורה מבלי שחברת הדואר טרחה להודיע להם על סגירת היחידה.

מנכ”לית משרד התקשורת לירן אבישר-בן חורין. צילום: רפי קוץ

מנכ”לית משרד התקשורת לירן אבישר-בן חורין אמרה בתגובה לקנס: “לא נאפשר מצב שאזרחים מגיעים לסניף דואר סגור בשעות הפעילות. מדובר בהפרות בוטות וחמורות של החברה ואנו נחושים לפעול בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת לוודא שאזרחי ישראל יקבלו שירותי דואר מתקדמים ואיכותיים”.

אתם יודעים מי לא נסגר אף פעם? אתם יודעים מי לא נסגר אף פעם? ערוץ גיקטיים בטלגרם

 

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים. יש לכם רעיון לכתבה? טיפ סודי? הדלפה? מחכה לכם ב-yaneev@geektime.co.il

הגב

12 תגובות על "קנס חסר תקדים לדואר ישראל בגלל הפגיעה בשירות"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Arj
Guest

למה לא מפריטים אותם? מה נסגר

חנן
Guest

הם בשלבי הפרטה, הדואר היא חברה, לא רשות.
עם זאת, חברות פרטיות בתחום נותנות שירות הרבה יותר גרוע.
FeDex ו DHL גונבות דמי ״שחרור ממכס״ יותר גבוהים מהמכס עצמו.
Xcellot שולחים אותך לאסוף חבילות מעיר אחרת ואין עם מי לדבר.
דואר הוא שירות חיוני ואם יופרט צריך מנגנון קנסות על סעיפי שירות מדידים. (זמן המתנה/מספר תלונות מוצדקות בחודש…)
למה אין פה אמזון? רק חברה בסדר גודל כזה יכולה לחולל פה מהפיכה בשילוח.

אור
Guest

איך אתה יכול להשוות את דואר ישראל לשירות של DHL? הבדל של שמיים וארץ

צאק נוריס
Guest

אף חברה לא רוצה את הפעילות הזאת של הדואר, זו פעילות הפסדית.
איפה שזה לא הפסדי – זה כבר מופרט לאיסוף בחנויות.

ASD
Guest

הפעילות לא, אבל הנדל״ן עליו הם יושבים שווה מלא מלא כסף

בייגל
Guest

זה רק קצה הקרחון…

Avihai Cohen
Member

מישהו יכול להסביר לי מה ההגיון מאחורי ההחלטה להביא כנס לחברה ציבורית?

צאק נוריס
Guest

מעבירים כסף מקופה אחת של המדינה לקופה האחרת כדי לייצר כותרות.

אייל
Guest

יהיה שימוע ויוותרו על הקנס.

כרובי
Guest

רשות הדואר כבר הוכיחו במשך שנים שאי אפשר להפחיד אותם עם קנסות או עם שום דבר אחר. אף אחד לא ירתיע אותם במסע להפוך לנותן השירות הגרוע ביותר אי פעם.

בצל כחול
Guest

אוקי ובתכלס מה זה אומר?
הדואר הוא גוף ציבורי לא?
אז מי בדיוק ישלם את זה? שיורידו את זה מהמשכורת של המנכל…

אולי
Guest

מנכלית משרד התקשורת במסע קידום כנראה. אולי לקראת הממשלה החדשה?

wpDiscuz

תגיות לכתבה: