Mobilize הישראלית מגייסת 1.2 מיליון דולר [גיוס]

ניהול קהילות יכול להיות כאב ראש לא קטן. הסטארטאפ הישראלי Mobilize הודיע על גיוס של 1.2 מיליון דולר, כדי להפוך את התהליך ליעיל וקל הרבה יותר. גוגל ו-UBER כבר לקוחות

צוות המייסדים של Mobilize. מקור: יח"צ

צוות המייסדים של Mobilize. מקור: יח”צ

בשנים האחרונות אנחנו עדים לא פעם לגיבוש של קהילות שונות ומגוונות סביב מוצרים, שירותים וחברות. אם זה קהילות של משתמשים, דרך קהילות של נותני שירותים ופרילאנסרים וכלה במשקיעים. אבל ניהול של קהילות כאלו הוא לא עסק פשוט וכאן נכנס לתמונה הסטארטאפ הישראלי Mobilize. היום (ג’) מודיע הסטארטאפ על גיוס של 1.2 מיליון דולר מקרנות Hillsven Capital, חממת UpWest Labs והמשקיע אדי שלו.

Uber וגוגל כבר לקוחות

ניהול קהילות של אנשים מחוץ לחברה, שהם לא עובדים או לקוחות, הוא עניין מורכב יותר מניהול רשימות תפוצה במייל. חברות ה”כלכלה המשותפת”, ה-Share Economy, כמו Uber, Airbnb, Lyft ו-RelayRides נהנות מצמיחה מואצת שמתבססת על חברי הקהילה הרבים שהן צוברות. אולם כיצד תנוהל התקשורת עם חברי הקהילה? הפלטפורמה שפיתחה Mobilize מבוססת על ענן ומשלבת בין כלים שונים לתקשורת, מאגר אנשי קשר משותף, כלים לעידוד מעורבות וכלי אנליטיקס. הפלטפורמה מתאימה לניהול תקשורת בין מגוון סוגים וגדלים של ארגונים וחברות ביניהם סטארטאפים, קרנות הון סיכון, תוכניות אקסלטורים, חללי עבודה משותפים, קבוצות מפתחים וארגוני מתנדבים.

כיום, אם מנהל קהילה ב-Uber או מקבילו ב-Airbnb רוצים לשמור על קשר, להגביר מעורבות או לעדכן בפרטים, עליהם להשתמש בפלטפורמות שונות כמו מיילים או הודעות מיידיות, שמוגבלות ולא מאפשרות פילוחים מדוייקים או שילוב של כלים כמו סקרים למשל. הפלטפורמה של Mobilize מציעה מקום אחד שבו מנהל הקהילה וגם המשתמשים יכולים לתקשר ביניהם, תוך אינטגרציה מלאה עם שירות המייל ולוח השנה המועדפים עליהם, לייצר אירועים וסקרים ולעקוב אחרי אחוזי ההיענות.

הפלטפורמה נמצאת עדיין בשלב הבטא הסגור, אולם כבר עתה היא מונה כמה לקוחות גדולים ביניהם Uber, תוכנית המפתחים של גוגל, intuit ועוד. Mobilize מדווחת כי הפלטפורמה הוכיחה את עצמה במונחים של העלאת המעורבות ונאמנות בקרב החברים בה.

mobilize screenshot

מתוך הפלטפורמה שפיתחה החברה. מקור: יח”צ

בתגובה לגיוס מסרה שרון סברייגו, מנכ”לית Mobilize: “אנחנו רואים ב-Mobilize הזדמנות נפלאה להיות הראשונים להציע פתרון חדש לקהילות החדשות שנוצרו. בזמן שרוב הפתרונות הקיימים מתמקדם בניהול לקוחות או שיתוף פעולה בתוך הארגונים, קיים צורך רציני בפתרון, שיעזור להפעיל פרילנאסרים, משתתפים, ספקים שקרובים לחברה וחיוניים להצלחה שלה”. בשיחה עם גיקטיים, הוסיפה סברייגו כי הם נרגשים לשתף פעולה עם קרן Hillsven, שכבר הוכיחה את יכולותיה בבניית חברות ששוות יותר ממיליארד דולר (Ariba, שנמכרה לסאפ, י.א.); סברייגו גם ציינה את התרומה הגדולה של השותפים האחרים בגיוס, UpWest Labs ואדי שלו, מייסד Genesis Partners.

 

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים, ובזמנו החופשי גיק, קופירייטר, אבא, חולה על גאדג'טים וקוד, לא בהכרח בסדר הזה

הגב

1 תגובה על "Mobilize הישראלית מגייסת 1.2 מיליון דולר [גיוס]"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אודי ני
Guest

דורי תעשה לי פלטפורמה!

wpDiscuz

תגיות לכתבה: