מייסד Jive רוכש את Mobilize הישראלית ויהפוך למנכ”ל שלה

רכישה מעניינת בשוק הישראלי: Mobilize, המסייעת למנהלי קהילות להגביר את מעורבות החברים, נרכשת על ידי מייסד Jive שגם יתמנה למנכ׳׳ל החברה

Mobilize

מקור: Mobilize

הסטארטאפ הישראלי Mobilize (מובילייז) פיתח פלטפורמה המיועדת למנהלי קהילות בארגונים שההשתייכות אליהם מבוססת מינוי, על מנת לסייע לאלו להגביר את מידת המעורבות של החברים בהם. כעת, מודיעה החברה על מהלך אסטרטגי יוצא דופן, במסגרתו דייב הרש, היזם הסדרתי והמייסד של Jive, ירכוש אותה וישמש כמנכ״ל. פרטים כספיים בנוגע להיקף העסקה לא נמסרו.

בשיחה עם גיקטיים, מסבירה שרון סברייגו ומייסדת החברה, כי אחרי שנים של עבודה משותפת החליטה ביחד עם שותפה, ארתור ויינר למכור להרשי את החברה – ועכשיו החברה היא בבעלות משותפת שלהם ושל דייב”. סברייגו מסרה כי דייב לקח את תפקיד המנכ״ל, כדי להרחיב את הפעילות בארה״ב ולקחת את החברה לשלב הגדילה הבא: “דייב מתמקד בבניית צוותי המכירות והשיווק ואני חוזרת אחרי חמש שנים בסן פרנסיסקו לישראל ולוקחת את תפקיד ה-Chief Product Officer ונשיאת החברה כדי להמשיך להחזיק את החזון ארוך הטווח ולהמשיך להגדיל משמעותית את הצוות בישראל ובאירופה״.

כל הכלים שמנהלי קהילות צריכים במקום אחד

Mobilize פיתחה מעין ״מערכת הפעלה״ לקבוצות – בדומה לSlack –  שכוללת את כל הכלים המוכרים לנו כיום לניהול קבוצות: החל מ-CRM לניהול רשימת הקשר של משתתפי הקבוצה וכלה ביכולות תקשורת דוגמת מיילים, סמסים, ניהול אירועים ושיתוף קבצים. המערכת עוצבה במיוחד כדי לפתור את האתגר של ניהול חברי קבוצה אשר בדרך כלל אינם נמצאים באותו המקום או עובדים באותה החברה. ההודעות הנשלחות מהמערכת מגיעות לחברי הקבוצה בערוצים המתאימים להם – כמו למשל הודעות טקסט או מיילים והם יכולים לענות בדרך המתאימה להם. מכיוון ש-Mobilize מתממשקת לערוצי התקשורת הללו, מנהלי הקבוצות, יכולים לקבל חיווי ואנליטיקות מדוייקים על קבלת המסרים והתגובות ולהשיג יותר מ-60 אחוזי מענה לכל הודעה.

מאז הקמתה ב-2014 על ידי שרון סברייגו וארתור ויינר גייסה החברה כ-10 מיליון דולר מ-Trinity Ventures, Hillsven Capital ו-Upwest Labs. אחרי הגיוס האחרון שלה, שהושלם לפני כשנתיים בדיוק, הרחיבה החברה את צוות העובדים ל-40 איש, עם צוות שיווק ומכירות בסן פרנסיסקו וצוות מוצר ופיתוח בישראל. ״בינואר האחרון השקנו את מובילייז 2.0 – צעד שהיה מעין פיבוט מאוד משמעותי בו בעצם החלטנו להתמקד בקהילות מקצועיות – תחום שהוא בעלייה משמעותית בעולם. עם אפליקציה שעוצבה על ידי הצוות שעיצב את סלאק ויכולות סושיאל מתקדמות – הצלחנו להגדיל את מכירות החברה ולהפוך להיות המוצר המוביל בשוק לעולם הקהילות שמשרת למעלה מ-1000 קהילות ברחבי העולם – כולל ארגוני ענק כמו האו״ם, דרמלוג׳יקה, אטסי, דל, המפלגה הדמוקרטית בארה״ב ועוד״, אומרת סברייגו. עוד מספרת סברייגו כי הם הצליחו להביא את החברה למצב של כמעט רווחיות – מצב די נדיר עבור חברות סטארטאפ. לדבריה, הסיבות לכך נבעו בעיקר בשל החוסר בפתרונות דומים בשוק, וכך שגם חברות כמו בפייסבוק ולינדקאין לא הצליחו לספק פתרון למנהלי קהילות מקצועיים.

בעקבות הרכישה, Mobilize תוכל להגדיל את החברה בצורה משמעותית, להמשיך להרחיב את השירות והמוצר ולהוסיף לו נדבך של Enterprise – כלומר להתחיל להגיע לארגונים יותר ברחבי העולם.

וידאו: הפתרון של Mobilize

Avatar

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

5 תגובות על "מייסד Jive רוכש את Mobilize הישראלית ויהפוך למנכ”ל שלה"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
רועי
Guest

“עוד מספרת סברייגו כי הם הצליחו להביא את החברה למצב של כמעט רווחיות – מצב די נדיר עבור חברות סטארטאפ.”

באמת?!? מצב של “כמעט רווחיות” זה “די נדיר” בחברות סטארט-אפ? תגידי את רצינית? ועוד מדובר בחברה שגייסה 10 מיליון דולר. את רוצה שאני אתן לך 20 דוגמאות של חברות סטארט-אפ ישראליות שדיווחתם עליהן בחודש האחרון שהן “כמעט רווחיות” ויותר מזה?
פשוט בדיחה.

קוקו הסטארטאפיסת
Guest
קוקו הסטארטאפיסת

למה אתה כועס?

מגיב מגיבוני
Guest

להערכתי כקורא, המגיב רועי ייסד עשרות חברות סטרט-אפ שהגיעו לרווחיות ולכן הציטוט הנ”ל מפריע לו.

רועי, אל תיתן לזה להרגיז אותך! אנחנו צריכים אנשים כמוך שיודעים איך להקים חברות. בבקשה תמשיך לעשות חיל.

ערן
Guest

נראה כמו מכירה בהפסד. המשקיעים הפסידו פה כסף. אם החברה גייסה 10 מיליון דולר לפי מכפיל 3, אין שום סיכוי שהיא נמכרה ב- 30, אחרת כל המעורבים היו מפרסמים את המספרים.

אני מעריך שהמכירה הייתה באיזור 3 – $5 מיליון ורק המשקיעים ראו חלק מהכסף.

אלון
Guest

לא סביר. לא רואה איך המייסדים היו מסכימים למכור בסיטואציה כזו. עדיף לעזוב וזהו.
הגיוני יותר שהם מכרו רק חלק מהמניות שלהם, כדי לתת רוב לבעלים החדש, והבטיחו להמשיך.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: