ה”פייסבוק של אוהדי הספורט” גייסה 40 מיליון דולר

הישראלית שמאפשרת לאוהדים ליצור תוכן מנקודת מבטם ממשיכה לגייס, ומגיעה כבר לסך השקעות של 120 מיליון דולר

תמונה: Pexels

חברת Minute Media (מינט מדיה), המפתחת פלטפורמת יצירת תוכן המיועדת לאוהדי ספורט, הודיעה היום (ד’) על השלמת סבב גיוס נוסף בהיקף של 40 מיליון דולר לצורך המשך ההתרחבות הגלובלית. בסבב השתתפו Hamilton Lane ו-Maor Ventures, לצד משקיעים קיימים בחברה. בצירוף הגיוס הנוכחי החברה הגיעה לסך השקעות של כ-120 מיליון דולר.

תוכן שנוצר על ידי אוהדים, ומיועד לאוהדים

מינט מחזיקה בשני מותגי ספורט פופולארים מאוד: 90min, פלטפורמת תוכן לאוהדי כדורגל, ו-12up, פלטפורמת תוכן הממוקדת בספורט אמריקאי, ואף השיקה את DBLTAP, המיועד לאוהדי eSports. הפלטפורמות הללו מהוות סוג של רשת חברתית עבור אוהדי ספורט, שיכולים ליצור ולהפיץ תכנים שהם יוצרים, בין אם מדובר בסרטונים, כתבות או תמונות, ולחלוק אותם עם אוהדים אחרים. שאר הגולשים מדרגים את התכנים אשר עולים לפלטפורמה ומבליטים את התכנים והמעניינים ביותר. בנוסף, רכשה בשנה שעברה את Mental Floss, אתר תוכן אמריקאי העוסק בתרבות פופולארית, ובחודש מרץ האחרון רכשה את The Big Lead, פלטפורמת ספורט ובידור.

רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? רוצים לראות איפה החברים שלכם עובדים? ללוח מיתוג המעסיק גיקטיים אינסיידר לחצו כאן >

אסף פלד, מנכ”ל מינט, הסביר על מצבה של החברה כיום, והצעדים שהיא מתכננת להמשך פעילותה: “החברה ממשיכה להכפיל את קצב המכירות שלה בכל שנה, מה שמאפשר לנו להתמקד בהעמקת הפלטפורמה הטכנולוגית המשרתת את פעילות המותגים הגלובאליים שלנו בתחומי הספורט והבידור. כמו כן אנחנו מתכוונים להעמיק את המוצרים והתכנים שאנו מספקים לחברות מדיה גדולות ברחבי העולם. ההון החדש שגייסנו יאפשר לנו להמשיך ולהיות אגרסיביים בחזית המיזוגים והרכישות ולחפש הזדמנויות בתחומי הספורט ובתחומי תוכן משיקים נוספים”.

Minute Media (לשעבר 90min) הוקמה ב-2011 על ידי אסף פלד, המכהן כמנכ”ל החברה, גילי בימן ויובל לרום, ומדווחת על יותר מ-140 מיליון משתמשים ייחודיים בכל חודש ב-12 שפות שונות. בין המפרסמים בפלטפורמות של החברה ניתן למצוא מותגים בולטים במיוחד כמו Nike, Pepsi, MasterCard, Verizon, Paramount, WB ועוד. החברה מעסיקה 200 עובדים, כאשר מרכז הפיתוח שלה יושב בתל אביב. בין המשקיעים הקיימים הבולטים בחברה ניתן למצוא את גולדמן סאקס, Battery Ventures, Investment Partners ועוד. החברה מתכננת להמשיך ולרכוש חברות נוספות באמצעות כספי הגיוסים השונים.

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: