”הפייסבוק של האוהדים” מגייסת עוד 17 מיליון דולר

Minute Media הישראלית, שמזוהה בעיקר בזכות פלטפורמת 90Min, משלימה גיוס נוסף של 17 מיליון דולר; סך הגיוסים של החברה מגיע ל-77 מיליון דולר

Minute Media

מקור: Minute Media

חברת Minute Media הישראלית מאפשרת לאוהדי ספורט מרחבי העולם לייצר תכנים ייחודיים מנקודת מבטם האישית באמצעות שני מותגי הספורט הבולטים שלה – 90min, פלטפורמת תוכן לאוהדי כדורגל ו-12up, פלטפורמת תוכן המתמקדמת בספורט אמריקאי. בשנה האחרונה השיקה החברה את DBLTAP, מותג ספורט ייחודי לאוהדי eSports.

כעת, מודיעה Minute Media על סגירת סבב גיוס נוסף (Series F) של 17 מיליון דולר מגולדמן סאקס ו-Investment Partners Vintage. כמו כן השתתפו בגיוס חלק מהמשקיעים הקיימים ובהם Battery Ventures, קומרה קפיטל, ProSieben, Dawn Capital וג’מיני. ביחד עם הגיוס הנוכחי מגיע סך ההשקעות בחברה לכ-77 מיליון דולרים. הסכום שגויס ישמש את החברה להמשך צמיחה גלובאלית, להגדלת צוותי הפיתוח שלה בישראל וכן להרחבת צוותי המכירות ברחבי העולם.

הפלטפורמות של Minute Media מאפשרות לאוהדים ליצור, לפרסם, לחלוק ולהפיץ תכני מולטימדיה עשירים, סרטוני וידאו, כתבות ותמונות ובאמצעותם לספר את הסיפורים מזווית אישית וגם מאחורי הקלעים של אירועי הספורט. כמו כן החברה מאפשרת למפרסמים ליצור ולהפיץ תכנים ייעודיים בתפוצה רחבה עבור קהלי יעד מגוונים של אוהדי ספורט. גולשי האתר יכולים לדרג את הכתבות והכתבים השונים, ובכך בעצם לעזור לחבריהם ולשאר המשתמשים למצוא את התכנים הטובים והמעניינים ביותר מבין מאות הכתבות המתפרסמות מידי יום. בשונה מקהילות ופורומים סטנדרטיים של אוהדים הקיימים ברשת, 90min מהווה אתר חדשות ספורט לכל דבר, שפשוט שם במרכז העניינים את דעות הגולשים ומאפשר מעקב אחר כותבים מועדפים.

Minute Media (לשעבר 90min) הוקמה ב-2011 על ידי אסף פלד, גילי בימן ויובל לרום. כיום היא מדווחת על יותר מ-90 מיליון יוניקים בחודש שצורכים תכנים ב-12 שפות. בחברה מועסקים כ-180 עובדים, לצד למעלה מ-4000 יצרני תוכן מרחבי העולם, המייצרים עשרות אלפי תכנים מקוריים בכל חודש. מבין לקוחות החברה ניתן למצוא מותגים מובלים כגון Nike, Pepsi, MasterCard, Verizon ואולפני Warner Brothers. סבב הגיוס הקודם של החברה הושלם לפני קצת יותר משנה, אז גייסה כ-15 מיליון דולר בהובלת קרן הצמיחה קומרה שהשתתפה כאמור גם בסבב הנוכחי.

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

4 תגובות על "”הפייסבוק של האוהדים” מגייסת עוד 17 מיליון דולר"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* שימו לב: תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, לרבות דברי הסתה, הוצאת דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב ו/או בניגוד לדין ימחקו. Geektime מחויבת לחופש הביטוי, אך לא פחות מכך לכללי דיון הולם, אתיקה, כבוד האדם והדין הישראלי.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
Nah
Guest

איך הם עושים כסף?

יעל
Guest

אני מצטערת, אני לא מבינה את כל הגיוסי כספים האלה.. מה יוצא למשקיעים שלהם? לגייס כאלו סכומי כסף מבלי להראות רווחים והכנסה עצמית.. זה מתכון לאסון.

אלי
Guest

גם המשקיעים (הלא פרטיים) מגייסים את הכסף לקרן שלהם. בסוף הכול כסף וירטואלי שלא יוצא לאף אחד מהכיס. אז אין פלא שרואים סכומים כאלה. מצד שני, גם לא מצוין אף פעם כמה אחוזים מהחברה נמכרו תמורת הסכום הנ״ל. והרי זו עסקת מכירה לכל דבר ועניין אז מה הטעם בכלל לציין את המחיר מבלי לציין את התמורה.

תומר
Guest

דה פקטו זו מעין רשת רשת חברתית. בהתאם לכך הם יכולים למכור פרסומות ממוקדות לכל מיני אנשים. למרות שאני מניח שהמטרה העיקרית היא ככל הנראה להנפיק אותה או למכור אותה לאיזה גוף מדיה – ולא חסר כאלו.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: