ככה כן בונים חומה: הסטארטאפ הישראלי Minute Media גייס 15 מיליון דולר

הסטארטאפ שמזוהה בעיקר עם פלטפורמת 90min משלים גיוס נוסף, מה שמעמיד את סך הגיוסים הכולל שלו על 60 מיליון דולר

 

הסטארטאפ Minute Media, המחזיק במותגי הספורט 90min, פלטפורמת תוכן לאוהדי כדורגל ו-12up, פלטפורמת תוכן לספורט אמריקאי, הודיע היום (ג׳) על השלמת סבב גיוס. הגיוס האחרון, בהיקף של 15 מיליון דולר, התבצע בהובלת קרן הצמיחה Qumra Capital ובהשתתפות חלק מהמשקיעים הקיימים בהם Battery Ventures, Dawn Capital Gemini וענקית התקשורת הגרמנית ProSieben.

האוהד בתפקיד העיתונאי

90min משמשת כפלטפורמה לאוהדי כדורגל מכל העולם, שבה הם יכולים לצרוך ולייצר תוכן עשיר ומגוון על כדורגל בכלל, והקבוצה אותה הם אוהדים בפרט. ייחודה של הפלטפורמה הוא שהתכנים נכתבים על ידי הגולשים והאוהדים עצמם, כאשר כל מי שיש לו מה להגיד יכול לפרסם את תכניו לקהל האוהדים מרחבי העולם, ולספר את הסיפורים מהזווית האישית שלו. כמו כן גולשי האתר יכולים לדרג את הכתבות והכתבים השונים, ובכך בעצם לעזור לחבריהם ולשאר המשתמשים למצוא את התכנים הטובים והמעניינים ביותר מבין מאות הכתבות המתפרסמות מידי יום. בשונה מקהילות ופורומים סטנדרטיים של אוהדים הקיימים ברשת, 90min מהווה אתר חדשות כדורגל לכל דבר, שפשוט שם במרכז העניינים את דעות הגולשים ומאפשר מעקב אחר כותבים מועדפים.

90min הוקמה ב-2011 על ידי אסף פלד, גילי בימן ויובל לרום. כיום היא נחשבת לפלטפורמת תוכן כדורגל מובילה עם למעלה מ-4,000 יצרני תוכן מרחבי העולם, המייצרים כ-20,000 תכנים מקוריים מידי חודש וב-11 שפות שונות. החברה מספרת כי בשנה האחרונה מספר המשתמשים שלה גדל מ-30 מיליון ליותר מ-70 מיליון משתמשים בחודש. כיום מועסקים בה כ-130 עובדים במשרדים בתל אביב, לונדון, ניו יורק, טוקיו, סינגפור סאו פאולו ומנילה. סבב הגיוס האחרון של החברה הושלם באוקטובר 2015, אז היא גייסה 15 מיליון דולר בהובלת ProSieben ושנה לפני כן גייסה כ-18 מיליון דולר .

אסף פלד, מנכ”ל Minute Media, התייחס לגיוס ואמר: ״הגיוס הנוכחי מתקיים על רקע צמיחה משמעותית בפעילות החברה בשנה האחרונה בשתי הפלטפורמות. המטרה שלנו ב-2017 היא להעמיק את ההובלה שלנו בשוק הספורט העולמי, ובכלל זה השוק האמריקאי, להאיץ את הפיתוח לקראת אליפות העולם בכדורגל שתערך ב-2018 ברוסיה, וכמו כן לאפשר השקה מוצלחת של פלטפורמה ייחודית בתחום ה- esport שהופך לאחד התחומים החמים ביותר בעולם הספורט בימים אלה. אחד הדגשים המרכזיים שלנו בשנתיים הקרובות הוא להעמיק את הפיתוח של פלטפורמת המוצר והטכנולוגיה באופן שמאפשר לכמות הולכת וגדלה של אתרי חדשות מובילים, קהילות ספורט ברחבי העולם ומפתחי אפליקציות להתחבר אלינו לפלטפורמה ולהעשיר את החוויה עבור מיליוני משתמשי הקצה שלנו; זו הסיבה שאנחנו מרחיבים את צוות המוצר והפיתוח הישראלי באופן משמעותי בימים אלה״.

לקריאה נוספת:

שחקני נשמה: הצצה למשרדים של 90min [תמונות]

הילה חיימוביץ׳

גיקית, Deal With It

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: