רכישה שלישית בשנה: Minute Media רוכשת את פלטפורמת התוכן של הספורטאים הגדולים בעולם

החברה הישראלית הודיעה על רכישת The Players Tribune שנותנת במה ליותר מ-2,000 ספורטאים ושחקנים גדולים

מקור: Minute Media

חברת Minute Media הישראלית הודיעה היום (ה’) על רכישת אחת מפלטפורמות התוכן המעניינות בעולם הספורט – The Players Tribune. זוהי הרכישה השלישית של של Minute Media בשנה האחרונה, אחרי שקנתה בשנה האחרונה את האתרים Mental Floss ו-The Big Lead.

הבמה של השחקנים הגדולים בעולם – בבעלות ישראלית

The Players Tribune נוסד ב-2014 על ידי שחקן הבייסבול דרק ג’יטר והפך לאחת מהבמות המרכזיות לשחקנים ושחקניות ברמות הגבוהות ביותר של עולם הספורט על ענפיו השונים, בה הם כותבים על עצמם ועל התחום שבו הם משחקים. האתר ימשיך להתקיים כמותג עצמאי אחרי הרכישה וייעזר בטכנולוגיה של Minute Media. ג’יטר יהפוך לחבר דירקטוריון ב-Minute Media בעקבות הרכישה.

רכישת האתר מרחיבה את הפורטפוליו של Minute Media על ידי הוספת כלי תקשורת שמביא תוכן מקורי שמגיע היישר משחקנים בעלי שם עולמי כמו קווין דוראנט, ניימאר, לואיס סוארס, ג’רארד פיקה, וסטף קרי לצד תובנות ספורטיביות (עם The Big Lead). בנוסף, לחברה פלטפורמת Fantasy Sport (ליגה שבה משתמשים מנהלים קבוצות וירטואליות בענפים שונים, א.א.) והימורים, ופלטפורמת תוכן אוהדים.

המקום שלכם לעדכן ולהתעדכן המקום שלכם לעדכן ולהתעדכן להצטרפות לקבוצת הפייסבוק הסגורה של גיקטיים, לחצו כאן

בחודש יוני האחרון השלימה החברה סבב גיוס בהיקף של 40 מיליון דולר לצורך המשך ההתרחבות הגלובלית, כשלפחות חלק מהסכום ככל הנראה שימש לרכישת The Players Tribune. עד כה גייסה החברה 120 מיליון דולר.

אסף פלד, מייסד ומנכ”ל חברת Minute Media, התייחס לרכישה ואמר כי “The Players Tribune הינו אחד ממותגי המדיה הדיגיטלית הדינמיים ביותר בעולם בתחום הספורט. הוספת קהילת האתלטים של המותג, הסיפורים האותנטיים ותוכן פרימיום הם נכס יוצא דופן לפורטפוליו שלנו. אנחנו נמשיך לחזק את המותג שלנו  במטרה להיות הפלטפורמה הראשונה בעולם לתוכן ספורט”.

Minute Media (במקור 90min), הוקמה בסוף 2011 על ידי המנכ”ל אסף פלד, גילי בימן ויובל לרום. החברה מאפשרת לאוהדי ספורט מרחבי העולם לייצר תכנים מנקודת מבטם האישית. לאור ההצלחה של 90min, השיקה החברה את 12up, פלטפורמת ספורט ייעודית לספורט אמריקאי. לפני כשנתיים השיקה החברה את DBLTAP, מותג ספורט לאוהדי eSports ולאחרונה הרחיבה את פעילותה לתחום התרבות הפופולארית כאשר רכשה את  Mental Floss ו-The Big Lead. החברה מעסיקה יותר מ-230 עובדים, שליש מהם במרכז הפיתוח בישראל.

אושרי אלקסלסי

עדיין מבואס מהפסקת שידורי TechTV בישראל. נהנה מסרטי סטאר וורז החדשים - Don't @ Me.

הגב

הגב ראשון!

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

wpDiscuz

תגיות לכתבה: