הוט מובייל היא אלופת הקנסות של משרד התקשורת

משרד התקשורת פרסם את טבלת הקנסות שספגו חברות התקשורת, שחרגו מזמני מענה במוקדים הטלפוניים. סך הקנסות עומד על כמיליון ש”ח

מופתעים? מקור: צילום מסך

חברות התקשורת בישראל מחוייבות על פי חוק לענות לפחות ל-85 אחוז מהשיחות שמתקבלות במוקדי השירות הטלפוניים שלהן תוך 6 דקות, ושממוצע זמן ההמתנה לנציגים יהיה עד 4.5 דקות. עם זאת, לא כל החברות מקפידות על הכללים מה שמוביל את משרד התקשורת להטיל עליהן קנסות.

יותר משליש מהקנס: הוט מובייל

מבדיקה שערך משרד התקשורת עולה כי החברות הוט מובייל, רמי לוי תקשורת, הוט נט ובזק בינלאומי חרגו מזמני המענה המותרים ברישיונן. יתרה מכך, מסבירים במשרד התקשורת, חברת רמי לוי תקשורת איננה מפעילה את מוקד התמיכה הטכנית שלה במשך 24 שעות ביממה כנדרש, ולמרות פניות המשרד בנושא, היא לא תיקנה את המצב והמשיכה “לפגוע בקהל לקוחותיה” נכתב בהודעה שהוציא המשרד. חברת אקספון 018 וחברת מרתון 018 אקספון הפרו לכאורה את הוראות המשרד בדבר העברת מידע על זמני המענה, וכלל לא העבירו למשרד את הנתונים הנדרשים לבדיקת איכות שירות הלקוחות שהן מספקות ללקוחותיהן.

בראש טבלת הנקנסות נמצאת חברת הוט מובייל שנקנסה ב-343,420 ש”ח; חברת רמי לוי תקשורת – 242,620 ש”ח; חברת הוט נט – 172,960 ש”ח; חברת בזק בינלאומי – 166,550 ש”ח; חברת אקספון 018 – 65,140 ש”ח; חברת מרתון 018 אקספון – 30,880 ש”ח. סך כל הקנסות שהטיל משרד התקשורת עומד על 1,021,570 ש”ח.

מנכ”לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין, אמרה בתגובה לעיצומים: “לא נאפשר מצב שאזרחים ‘מתייבשים’ על הקו במשך דקות ארוכות בהמתנה למענה במוקדי הלקוחות של חברות התקשורת. אנחנו מעודדים את החברות לפתח ערוצים דיגיטליים, להפחית זמני המתנה, ולאפשר ללקוחות לבחור קבלת שירות במגוון ערוצים. נמשיך להבטיח שאף חברה לא תפגע בקהל לקוחותיה, ולעודד את שיפור איכות השירותים שמקבלים הצרכנים בישראל”.

כזכור, לפני כשבועיים הודיע משרד התקשורת כי יחייב בקרוב את חברות התקשורת לתת שירות גם בוואטסאפ ובצ’אטים ולא רק במוקדים טלפוניים.

פנקו את הטלגרם שלכם עם ערוץ הטכנולוגיה הגדול בארץ פנקו את הטלגרם שלכם עם ערוץ הטכנולוגיה הגדול בארץ הצטרפו לערוץ גיקטיים בטלגרם

 

יניב אביטל

עורך אתר גיקטיים. יש לכם רעיון לכתבה? טיפ סודי? הדלפה? מחכה לכם ב-yaneev@geektime.co.il

הגב

7 תגובות על "הוט מובייל היא אלופת הקנסות של משרד התקשורת"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
בצל בוט
Guest

כל עוד אין פורמט אחיד לבוטים האלה בצ’אט, זאת תהיה אפילו בדיחה יותר גרועה מהמוקדים הטלפוניים.

נתנאל
Guest

הבעיה במוקדים כאלו היא שבמקום ליעל את התפקוד שלהם ולגייס עוד עובדים הם פשוט מעמיסים ומקשים יותר על המוקדנים שיש
הריי יותר זול לצרוח על נציג שיודע את העבודה שיזרז את השיחה (מה שמוביל לנציגים שמחפפים בטיפול שלהם בלקוח כדי לעמוד בזמנים) מאשר להכשיר עוד עובדים

אזרח
Guest

מתי יתחילו לקנוס שירותים ממשלתיים על חוסר מענה בטלפון?

qwe
Guest

מה ההבדל בין הוט מובייל להוט נט? אותו דבר

מישהו
Guest

לא יודע מה איתכם אבל אני הייתי בפרטנר והיום בסלקום ותמיד זמני ההמתנה הם בין 10 ל20 דקות לא זכור לי שענו לי תוך 6 דקות

nope
Guest

כן, תנו לנו תמיכה בוואטסאפ
אם אפשר גם לשלוח טלמטריה לפייסבוק על מתי אני צריך את העזרה ועל מה אני מתלונן, מעולה.

דוכיפת
Guest

סתם בולשיט התמיכה בוואטסאפ, (לפחות במקרה שלי) שולח הודעה, מחכה 2-3 ימים ואז חוזרים אליי ותמיד התשובה הסופית היא שאני צריך להתקשר למוקד כי אי אפשר לטפל בנושאים אלו בוואטסאפ..

wpDiscuz

תגיות לכתבה: