קמפיין חדש של קוקה קולה ידפיס אתכם בתלת מימד

קוקה קולה יוצאת בקמפיין חדש שבסופו תייצר דמויות של 100 משתמשים באפליקציית החברה באמצעות מדפסת תלת מימד.

תמונה: קוקה קולה, צילום: Gefen Team

תמונה: קוקה קולה, צילום: Gefen Team

קוקה קולה משיקה היום (א’) קמפיין חדש שיאפשר בסיומו ל-100 משתמשים לזכות בדמות מודפסת שלהם שתיוצר באמצעות מדפסת תלת מימד ועל בסיס סריקת הגוף והפנים במעבדה מיוחדת שהוקמה במפעל החברה בבני ברק.

הקמפיין הוא חלק ממהלך למיתוג “קוקה קולה מיני”, מוצר חדש שהשיקה החברה לא מזמן בישראל בדמות בקבוקי קולה קטנים בנפח של 250 מ”ל. אגב, לפחות ברמת המחיר קשה לומר שהמוצר משתלם במיוחד. במקומות בהם אנו נתקלנו במוצר, שלישיית בקבוקים נמכרת תמורת 12 ש”ח ומי שיעשה את החישוב יגיע למסקנה שעלותו של ליטר וחצי הינה 24 ש”ח.

מכל מקום, קיץ ושתייה קלה, במיוחד קולה, תמיד היוו שילוב לקריאייטיב מוצלח של ענקית המשקאות האמריקנית והיוזמה הספציפית הזו, כך נתבשרנו, מגיעה דווקא מהאנשי השיווק כאן בישראל ואינה חלק מקמפיין בינלאומי אלא מקומי.

לטפח את הטמגוצ’י של עצמכם

בסיס הקמפיין באפליקציה סלולרית המוצעת חינם תחת השם “קוקה קולה מיני” [אנדרואיד] [iOS] בה יתבקשו המשתמשים ליצור דמות וירטואלית ולייצר אינטרקציה עם יתר החברים באמצעות הרשתות החברתיות. במקביל יתבקשו המשתמשים לשמור על מד “האושר” של הדמות הוירטואלית שלהם.

המשתמשים שיצליחו לשמור על מד האושר הגבוה ביותר יזכו להגיע למעבדה שהקימה קוקה קולה במפעל החברה בבני ברק ושם יסרקו את גופם ואת פניהם וייצרו להם בובה תלת מימדית ייחודית שתראה כמותם (צפו בסרטון בהמשך).

הסריקה תבוצע בתא מיוחד הכולל במה מסתובבת ובאמצעות סורק מבוסס נורות לד המקיף את מבנה הגוף והפנים ומאפשר יצירת מודל תלת מימדי אותו ניתן להדפיס אחר כך במדפסת מיוחדת.

את הרעיון לקמפיין שאבה קוקה קולה ממהלך קודם שלה: הדפסת השמות על מוצרי החברה. קוקה קולה הבינה את החשיבות הגדולה של קמפיינים מבוססי פרסונליזציה והחליטה לקחת את הרעיון צעד אחד קדימה. קמפיינים שכאלו גורמים לרוב שייכות והזדהות של הלקוחות עם המוצר הכולל את שמם או את דמותם ומכאן ועד להפוך לסוכן פרסום ושיווק של החברה המרחק קצר.

השיתופים של תמונות מוצרי החברה עם שמות הלקוחות הפך לויראלי ויצר למעשה גל פרסום אדיר עליו היו אחראים הלקוחות עצמם שתרמו לחיזוק המותג. גם פה מתכוונת החברה לייצר אפקט דומה אלא שכאן גם מדובר במרכיב גיימיפיקציה (משחוק) שעשוי לתרום לאותה מטרה.

וידאו: סריקת והדפסת דמות בתלת מימד

מערכת גיקטיים

גיקטיים, שהוקם בגלגולו הקודם כניוזגיק במרץ 2009, פונה לאנשי טכנולוגיה ואינטרנט בארץ הרוצים לקבל חדשות, עדכונים וכתבות בתחומים אלה בעברית. בנוסף לסיקור טכנולוגי לקח על עצמו גיקטיים לקדם את תעשיית ההיי טק בארץ.

הגב

1 תגובה על "קמפיין חדש של קוקה קולה ידפיס אתכם בתלת מימד"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
שתיין קולה
Guest

החישוב לליטר לא ממש רלוונטי כי גם פחית או בקבוק זכוכית לא יצאו טוב. אבל…. בקנייה של 24 פחיות מתוצרת רמאללה (הרש”פ) משלמים 50 ש”ח שזה כ 2.1 שח לפחית של 330 מ”ל וזה כ 10 שקלים 1.6x לליטר שזה ממש לא רע :-)

wpDiscuz

תגיות לכתבה:

נותרו עוד
00
ימים
:
00
שעות
:
00
דקות
:
00
שניות
לכנס המפתחים הגדול בישראל