מיקרוסופט פותחת 5 מרכזי מחקר ופיתוח חדשים בישראל. תגייס אלפי עובדים חדשים

הענקית מרדמונד מעמיקה את דריסת הרגל שלה בישראל, ומכריזה כי היא מתכננת להכפיל את מספר העובדים שלה ב-4 שנים

תמונה: Amit Geron

התחרות של ענקיות הטכנולוגיה על לב המפתחים הישראליים ממשיכה, ואחרי גוגל ואינטל שהודיעו כי יפתחו מרכזי מחקר ופיתוח חדשים בישראל, הפעם זהו תורה של מיקרוסופט שהכריזה היום (ד’) על תוכניותיה לפתוח לא פחות מ-5 מרכזי פיתוח חדשים בישראל.

אלפי עובדים חדשים ב-4 שנים

מיקרוסופט (או ליתר דיוק “מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח”) הודיעה כי תפתח קמפוס חדש בתל אביב שיתפרס על פני 25 אלף מ”ר אשר יעסיק יותר מ-1,000 עובדים, ומרכז חדש בהרצליה בגודל של 17 אלף מ”ר שיוקם בסמוך למרכז הקיים וגם בו יועסקו יותר מ-1,000 עובדים. בנוסף לכך, החברה תפתח מרכז בירושלים ומרכז בבאר שבע – כאשר מיקום האתר ה-5 במספר טרם נקבע, אך במיקרוסופט רומזים שימקמו אותו כך שיחסוך זמן נסיעה לעובדיה שעדיין מעדיפים לעבוד מהמשרד.

לדברי מיקרוסופט, החברה מתכננת במהלך 4 השנים הקרובות להכפיל את מספר עובדיה בישראל מ-2,000 עובדים, לכ-4,500 עובדים שיצטרפו למשרדים החדשים או לאלו הקיימים בהרצליה, חיפה, תל אביב ונצרת. “הקמת מרכזי הפיתוח החדשים של מיקרוסופט בישראל והתוכניות לגייס אלפי עובדים, מעידים על החשיבות העצומה שמיקרוסופט מייחסת לפעילות הפיתוח שלה בישראל ולאמון הנדיר שלה בטאלנט הישראלי”, כך לדברי מיכל ברוורמן-בלומנסטיק, מנכ”לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח. “מרכזי הפיתוח החדשים יסייעו לנו להמשיך לצמוח, לגייס לשורותינו את האנשים המוכשרים ביותר ולבנות את טכנולוגיות המחר. אנו רוצים שמיקרוסופט תהיה בית אפשרי לכל מועמד ומועמדת מתאימים בכל רחבי הארץ, ולכן אני שמחה במיוחד על שאנו מגיעים לראשונה לירושלים ולבאר שבע”.

מיקרוסופט כאמור היא ממש לא הענקית הראשונה, וככל הנראה לא האחרונה, להיאבק על ההיצע המוגבל ממילא של מפתחים בישראל, בין אם בתחומי התוכנה או החומרה. כל זאת במקביל לסטארטאפים הישראליים ששוברים בכל רגע את שיאי גיוסי הכספים, בין היתר כדי לתת פייט גם לכיסים של אותן ענקיות. בקיצור – יהיה מעניין.

העבודה הבאה שלכם מחכה לכם בגיקטיים אינסיידר העבודה הבאה שלכם מחכה לכם בגיקטיים אינסיידר כנסו לראות את כל המשרות השוות בהייטק

עידן בן טובים

נולד עם ג׳ויסטיק ביד. יש לו הרבה יותר מדי גאדג׳טים והרבה פחות מדי זמן פנוי כדי לשחק עם כולם. בעל פטיש לא מוסבר לביצוע קליברציות לסוללות של מכשירים. כשהוא לא עסוק בלכתוב על טכנולוגיה, הוא אוהב לדבר עליה, והרבה

הגב

9 תגובות על "מיקרוסופט פותחת 5 מרכזי מחקר ופיתוח חדשים בישראל. תגייס אלפי עובדים חדשים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
אאא
Guest

מטומטמים, במרכז זה אומר עוד משרדים באזורים הכי פקוקים שיש.
יש אזורים נוחים להגעה במודיעין / יהוד / לוד / ראשון לציון
למה להמשיך לפתוח באזורים שאף אחד לא יכול להגיע אליהם בלי לרצות למות?

בלופ
Guest

אהבתי שאתה יוצא בבוטות נגד פתיחת מ״פים חדשים במרכז הארץ, ואז נותן דוגמאות והצעות ל-מ״פים חדשים – במרכז הארץ.

saF
Guest

בגדול הוא ציין אזורים שהם טבעת שניה של מטרופולין ת”א/גוש דן.. שזה אולי קצת יותר טוב או סביר – אומנם במרכז אבל לפזר מעט.

האוצר אגב מגדיר את אותן ערים ככאלו שגם עבור כניסה אליהן יגבה מס גודש אז הטענה העיקרית שלו נופלת כי גם הם פקוקים.
חוצמזה, לצערנו בעיית הגודש והעדר פתרונות תחבורתיים היא כלל ארצית.

מעניין יותר אולי להסתכל על השינויים של פוסט בהלת הקורונה מבחינת תרבות העבודה, בעצם מיקרוסופט סוג של רומזת שהשאיפה היא לחזור למשרדים ולכן משקיעה בנדל”ן הדרוש לשם כך

סטארטאפיסט
Guest

הפוך. זו חשיבה לטווח ארוך. הרכבת כבר עכשיו מגיעה למרכז, ולאט לאט מתחברת לכל הארץ. צריך לצופף את כל ההייטק לכמה ק”מ מרובעים באיזור השלום, בגין, ההלכה וכולם יוכלו להגיע בקלות. כבר עכשיו זה רלוונטי להרבה עובדים.
MS חושבת כמה שנים קדימה, והרכבת הקלה והתחתית היא כבר עובדה מוגמרת גם אם יש איחורים בדילוור.

מוגי
Guest

רכבת שמגיעה כל שעה? רכבת שמגיעה לתחנות שנמצאות סמוך לחוץ לעיר? (רוב התחנות בנויות כך). מה הטעם להגיע ברכבת אם היא לא מגיעה למרכז העיר? עדיין תצטרך לחכות חצי שעה לאוטובוס ובמקום להגיע חצי שעה הביתה ברכב לוקח לך להגיע שעתיים.
מדבר מנסיון אישי, המסלול הוא רחובות (עבודה) -> אשדוד (מגורים).
אני הכי בעד לעבור לתחבורה ציבורית אבל התחבורה הציבורית היא זאת שהכריחה אותי לעבור לרכב פרטי.

אהמ
Guest

מרכזים בהרצליה, ירושלים ובאר שבע זה אחלה!
אינשאללה שעוד ועוד חברות יאמצו

אשר
Guest

שמעו שחסרים אלפי מהנדסים?

מישהו
Guest

שיגיסו אותי!

אחד
Guest

שואל ברצינות, איך העבודה שם? בדה וורקר כמעט כל ביקורת מדברת על זה שיש לחץ מטורף ואין work life balance. לכל אחד מן הסתם יש את ההגדרה שלו לWLB ויש הבדל עצום בין רווקים לנשואים עם ילדים. אשמח אם מישהו שבאמת עובד שם (ולא HR :) ) יוכל לשפוך קצת אור על התנאי עבודה היום יומיים (לא על המסיבות וקפה וכו). תודה :)

wpDiscuz

תגיות לכתבה: