מיקרוסופט סוגרת את מנוי TechNet; מתמקדת בדברים החשובים

מיקרוסופט סוגרת את שירות המנויים TechNet, שאפשר למומחי IT לקבל מידע ותוכנות הרלוונטיות לתחום העיסוק שלהם

מקור: יח"צ, עיבוד תמונה

מקור: יח”צ, עיבוד תמונה

אמש (ב’) הודיעה מיקרוסופט כי מתכננת להפסיק את שירות המנויים בתשלום עבור TechNet. הסגירה נובעת מרצונה של החברה להתמקד בשירותיה החינמיים שמציעה, ולאור העובדה שעם השנים הבינה כי המוצר הקיים למעשה חופף עם אחד משירותי המנויים הנוסף שמציעה, Microsoft Developer Network) MSDN). עם זאת, החברה מבהירה כי אינה סוגרת את המותג, ותמשיך להציע את המידע החינמי לקהל משתמשי ה-IT.

שירותים חופפים

תכנית TechNet של מיקרוסופט נועדה להציע למשתמשים מנוסים בתחום ה-IT אפשרות להוריד מוצרים מלאים מבית מיקרוסופט ללא הגבלת זמן לצורך התנסות, תמורת מנוי בתשלום. לצד אפשרות ההתנסות בתוכנות, הציעה החברה משאבים ומידע נוסף, שכלל פורומים, חדשות, אירועים, מרכזי למידה וכדומה.

לצד שירות זה, הציעה מיקרוסופט שירות מנויים נוסף בשם MSDN, שהציע גם הוא אפשרות להתנסות במוצרי החברה השונים, אך בניגוד לקודמו התמקד בקהל המפתחים של החברה. בצורה טבעית, במהלך השנים הבינה מיקרוסופט כי שני השירותים הפכו לחופפים בנושאים מסויימים, וכך למעשה הציעה שני שירותי מנויים המתחרים אחד בשני – וכתוצאה מכך החליטה לוותר על אחד מהם.

בבלוג הרשמי של TechNet הודיעה מיקרוסופט כי בעוד שהחליטה לוותר על שירות המנויים, החליטה להתמקד במשאביה החינמיים המוצעים לקהל הרחב, הכוללים את TechNet Evaluation Center למשאבים השונים, Microsoft Virtual Academy ללמידה על מוצריה של מיקרוסופט בתחום וכמובן להתמקד בפורומים של מוצרים אלה, שם יוכלו המשתמשים למצוא קהילה תומכת שתעזור להם בשאלותיהן, וכמובן תעזור להם להבין מהן הדרישות הקיימות בשוק.

עוד הוסיפה מיקרוסופט כי היום האחרון לרכישת מנוי TechNet הוא ב-31 באוגוסט, כאשר הפעלת המנוי יתאפשר עד ה-30 בספטמבר. כמובן שמשתמשים שכבר רכשו מנוי יוכלו להמשיך ולהשתמש בו ובשירותים השונים עד שיפוג תוקפו, ומיקרוסופט מבהירה כי אינה מתכננת להשאיר את משתמשיה מאחור או להפקיר אותם בנושא זה.

מעבירה את המיקוד

החלטתה של מיקרוסופט נשמעת מעט תמוהה, במיוחד בהתחשב בעובדה ששני שירותי המנויים מתמקדים בשתי קבוצות גדולות ומפותחות בקהילה של מיקרוסופט. החברה מסבירה כי במהלך השנים האחרונות ראתה שהמשתמשים מעדיפים את המידע החינמי על פני זה המוצע בתשלום, וכתוצאה מכך החליטה להעביר את המיקוד לתחום המבוקש יותר.

כך למעשה תמקד החברה את משאביה בפיתוח מרכזי המידע בתחום ה-IT, כך שהמשתמשים עדיין יוכלו לקבל את כל המידע לו הם זקוקים – בחינם, וישירות מאתר מיקרוסופט.

חן אידן

אוהבת גאדג'טים, אפליקציות ואת עולם הטכנולוגיה בכלל. שלל עיסוקיה כוללים הריסת מכשירים סלולריים לצרכי בדיקה, התעסקות בלתי פוסקת ברשתות חברתיות, סקירת אפליקציות חדשות, סטארטאפים מבטיחים והתנסות עם (כמעט) כל מוצר חדש שיוצא לשוק.

הגב

1 תגובה על "מיקרוסופט סוגרת את מנוי TechNet; מתמקדת בדברים החשובים"

avatar
Photo and Image Files
 
 
 
Audio and Video Files
 
 
 
Other File Types
 
 
 

* היי, אנחנו אוהבים תגובות!
תיקונים, תגובות קוטלות וכמובן תגובות מפרגנות - בכיף.
חופש הביטוי הוא ערך עליון, אבל לא נוכל להשלים עם תגובות שכוללות הסתה, הוצאת דיבה, תגובות שכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של Geektime, תגובות שחורגות מהטעם הטוב ותגובות שהן בניגוד לדין. תגובות כאלו יימחקו מייד.

סידור לפי:   חדש | ישן | הכי מדורגים
טל
Guest
חחח לקרוא ולא להאמין: “החברה מסבירה כי במהלך השנים האחרונות ראתה שהמשתמשים מעדיפים את המידע החינמי על פני זה המוצע בתשלום” ובמילה אחת לסיכום: ואללללללללללללללללללללללללה??? אין אין הם גאונים – בטח האמהות של ביל גייטס ושל באלמר הניקו אותם כשהיו קטנים ומשם עברו לתזונה רק עם מטרנה אחרת אין שום הסבר הגיוני איך הגיעו לתובנה המטורפת הזו – אני פשוט בשוק, זה לא להאמין מזל שאני יושב אחרת הייתי נופל. מיקרוסופט בצורה רשמית בשוק פחות או יותר מאז שנות ה – 80 המוקדמות ולקח לה רק קצת יותר משלושים שנה להבין את זה. להסיר את הכובע! מיקרוסופט זה סוס מת.… Read more »
wpDiscuz

תגיות לכתבה: